Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik leg fritsie zijn crash wel ff vast ,als hij hem al durft op te gooien :|, ik ga wel ff heen maar vrees dat het weinig vliegen word , maar ben ik er ff uit geweest ;) . kevertje ; ziet er gaaf uit ,wat een ding 8-O, lijkt me leuk voor de heb ,al heb ik niets met heli's , lijkt me een dure hobby , is niet ff lijmen ,maar ff dure onderdelen bestellen :|, maar ik zie graag hoe je hem de lucht in tilt :cool:

Als ik zou mogen dan was ik zeker gegaan, toch wel spannend met deze wind maar o zooo leuk :thumbsup:

@ Kevertje: Geloof je me nu ;)

zzruitlaat006.jpg

jaja ik ook!!!!!

f1b993.jpg

;)

Misschien gaat het plaatje wat te ver voor op het forum realiseer ik mij nu :puppydogeyes: Wat vinden jullie?
Volgens mij komt Roel nu wel in actie ;)
Na zich eerst bescheurd te hebben. :? ;) Kom op, deze plaatjes kan iedereen met een druk op de knop uit Google toveren. :yes: Je klopt Naked Bike in en *hopla* het is raak. Blijkt dat je op zoek gaat naar dit maar iets heel anders vindt. :lol:

-edit-
Ook met spannende tijgerprintjes. 8O :oops: 8)

-edit 2-
Ik hoop dat de Duitsers verliezen vanavond want die gasten hebben gewoon mijn pakketje op Schiphol laten liggen. :evil: Het komt toch niet uit de US van A? Het is gewoon een EU land waar ook braaf BTW betaald is. Gaan ze maar terughalen in Brussel dan. :fuckyou2:

Laatst bewerkt:
:D Lol ik ben bijna in onderhandeling voor een hercules c 130 met een span van 170cm :p

lijkt op dit dus :lol: maar dan in het schuim ;)
precise_c-130_usaf.jpg

@Bart: Je hebt de verkeerde Piper gekocht. Er zijn nog veel grotere, kijk maar. 8O

Het kan te gek ook...:roll: ;)

Ik vind een wingspan van 286 cm echt stoer genoeg :shock:

080421%2022%2009.JPG

Gelukkig is die Piper niet zo groot...:confused:
Ik heb het topic al een tijdje geleden gezien en de verrichtingen van de mannen gevolgd...
in die kist is voor een slordige €600 alleen al aan servo's ingebouwd. :rolleyes: om maar te zwijgen over de rest!

Eigenlijk gaat dat nergens meer over....
080421%2022%2003.JPG

volgens mij vervaagd hier de grens tussen "model"bouw en echte vliegtuigen bouwen...:nosmile: :???:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back