Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb net de accu van m,n mx 12 opgeladen op mijn digitale lader ( buiten de zender dus ) en dat heb ik gedaan op 1 ampere . de accu is 1700mah, dus moet kunnen lijkt mij . maar de accu word verekkes heet ( ja ik kom ook wel is in brabant ) . Kan dit kwaad of toch maar met 800mah laden ?

aangeraden word tot een max van 1000mah trouwens .

ik heb net de accu van m,n mx 12 opgeladen op mijn digitale lader ( buiten de zender dus ) en dat heb ik gedaan op 1 ampere . de accu is 1700mah, dus moet kunnen lijkt mij . maar de accu word verekkes heet ( ja ik kom ook wel is in brabant ) . Kan dit kwaad of toch maar met 800mah laden ?

Nou zie msn bericht dus :p

Ik laad mijn zenderaccu altijd met 300 mAh, met 1 Ampere wordt hij idd gloeiend heet :yes:

Doe ik het licht maar weer aan :wink:

pun334-animated-changing-room-light14.gif

Wie heeft er een nieuwe starter???

Laatst bewerkt:
Pieter, zenderaccu gewoon langzaam laden. 10 uurtjes met 140 mA is prima (moet hij niet helemaal leeg zijn natuurlijk)

Zo even naar peter o.a. een tubetje UHU halen en een bakkie doen.
wie volgt?

Wordt er nog gevlogen vanavond?
misschien ga ik wel ff , de cessna is bijna klaar ,moet alleen nog de motor bovenop plaatsen, verder net de phoenix- 60 Ampertjes regelaar gescoord , kan gelijk 6cel lipo aan . de regelaar kan ik dan later ook in wat serieus ere vliegtuigen gebruiken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back