BYM
Forum veteraan
waarom geeft niemand nou niet even antwoord op mijn vraag over de accu ?
liefs van P.B
Welke vraag :shock:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waarom geeft niemand nou niet even antwoord op mijn vraag over de accu ?
liefs van P.B
ik heb net de accu van m,n mx 12 opgeladen op mijn digitale lader ( buiten de zender dus ) en dat heb ik gedaan op 1 ampere . de accu is 1700mah, dus moet kunnen lijkt mij . maar de accu word verekkes heet ( ja ik kom ook wel is in brabant ) . Kan dit kwaad of toch maar met 800mah laden ?
aangeraden word tot een max van 1000mah trouwens .
jup bedankt man ! jij geeft tenminste nog wat om meroost:
ik heb net de accu van m,n mx 12 opgeladen op mijn digitale lader ( buiten de zender dus ) en dat heb ik gedaan op 1 ampere . de accu is 1700mah, dus moet kunnen lijkt mij . maar de accu word verekkes heet ( ja ik kom ook wel is in brabant ) . Kan dit kwaad of toch maar met 800mah laden ?
aangeraden word tot een max van 1000mah trouwens .
Veel plezier en een fijne vakantie waar gaat de reis heenZo, laatste zaken inpakken en morgen lekker op vakantie. EZ gaat mee natuurlijk![]()
Veel plezier en een fijne vakantie waar gaat de reis heen
Zo even naar peter o.a. een tubetje UHU halen en een bakkie doen.
wie volgt?
Nou plak ze he![]()
doe nou niet alsof je vrloijk bent , want je loop de hele ochtend al te sjaggerijnen hoor ik net .![]()
misschien ga ik wel ff , de cessna is bijna klaar ,moet alleen nog de motor bovenop plaatsen, verder net de phoenix- 60 Ampertjes regelaar gescoord , kan gelijk 6cel lipo aan . de regelaar kan ik dan later ook in wat serieus ere vliegtuigen gebruikenWordt er nog gevlogen vanavond?
Viel wel mee hoor kom er net vandaan hij was erg aardig zelfsdoe nou niet alsof je vrloijk bent , want je loop de hele ochtend al te sjaggerijnen hoor ik net .![]()
Viel wel mee hoor kom er net vandaan hij was erg aardig zelfs
Marktplaats.nl > Robitronic Scalpel 1/18 Kit inc. Body MBS-racing Geulle - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw Kijk hier is naar Fritsie