ik kijk morgen wel of ik ze kan leveren en wat ze kosten dan kan je zelf beslissen of je ze wilt bestellen is dat ok ?nee zo bedoelde ik het niet , maar goed evengoed bedankt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik kijk morgen wel of ik ze kan leveren en wat ze kosten dan kan je zelf beslissen of je ze wilt bestellen is dat ok ?nee zo bedoelde ik het niet , maar goed evengoed bedankt.![]()
ik kijk morgen wel of ik ze kan leveren en wat ze kosten dan kan je zelf beslissen of je ze wilt bestellen is dat ok ?
Mwja, dat is alleen de kist. Verder moet je nog 3 nano-servo's, Speed 400-motor met 2,33:1 vertragingskast, propellor, motorsteuntje, spinner/meenemer, 3S 2000mAh LiPo (klein model, niet de heli formaten), regelaar en wat lijm erbij kopen. En twee uurtjes knutselen (of meer als je minder handig bentik vind het echt een mooi toestel sleur , is dat 52 euro voor het hel evliegtuig ?zender en dergelijk eheb ik nog wel....
Met twee-componenten epoxylijm gaat dat uitstekend. Goed de servo en schakelaar ontvetten, lekker klodder ertussen en niet te hard vastdrukken op elkaar. Daarna rondom even een rupsje lijm en dan krijg jij het niet meer normaal los. 10-Secondenlijm houdt niet op hard en composiet plastic.Hee goeie tip Sleurhutje van die micrositch aan een servo, beetje zwaar misschien maar goed ik heb het nu dus zo gedaan (klikbaar voor groot formaat):
http://members.lycos.nl/bymforum/overigen/switchb.jpg
Ik zit me nu dus alleen af te vragen, ik heb dit met secondelijm gedaan, maar bij een beetje harde landing ligt dit uit elkaar natuurlijk.
Ik heb nog Z-poxy liggen, kan ik er een soort van harnasje omheen boetseren om het te verstevigen? Wordt dat niet te heet tijdens de kristallisering?
@De brute EZ vliegeniers:
Welke motor hebben jullie er nou opzitten?
En welke regelaar heb je daar voor nodig?
Oh, dat van die staartvleugel komt wel goed. Daar maakte ik me niet druk om.Ik heb in bestelling staan een staartvleugel btw, maar Mplex is karig met afsturen, zodra dat er is dan krijg je een schreeuw van me
@De brute EZ vliegeniers:
Welke motor hebben jullie er nou opzitten?
En welke regelaar heb je daar voor nodig?
sleur ? geen voor het slapen gaan filmpje ? jawel toch![]()
Nope, sleur doet thuis het licht uit....Aaah Please Sleur![]()
hoe plaats ik ook alweer een you tube filmpje hier ?
en probleem opgelost![]()