Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nogmaals ,HEERLIJK dat vliegen , zeker met een beetje wind ,word het allemaal nog spannender, de funliner hield zich prima ,en je kon er toch nog beheerst mee vliegen . de ez is gewoon een gooi en smijt vlieger ,waarbij welke wind er staat niets meer uit maakt :D, misschien heeft sleur nog wat mooie beelden ;) , nu verder kijken wat er met de regelaar a/d hand is ,want die trekt niet meer dan half gas :(

ik kijk morgen wel of ik ze kan leveren en wat ze kosten dan kan je zelf beslissen of je ze wilt bestellen is dat ok ?

dat is top en maak er dan de

Hitec HS-65 MG
Micro
  • Speed 0.14 sec/60° bij 4.8 volt.
  • Krachtmoment 1.8 kg * cm bij 4.8 volt.
  • Gewicht 11,2 gram
  • 23,6x11,6x24 mm
  • metelen tandwielen
van alsjeblieft .

ik vind het echt een mooi toestel sleur , is dat 52 euro voor het hel evliegtuig ?zender en dergelijk eheb ik nog wel....
Mwja, dat is alleen de kist. Verder moet je nog 3 nano-servo's, Speed 400-motor met 2,33:1 vertragingskast, propellor, motorsteuntje, spinner/meenemer, 3S 2000mAh LiPo (klein model, niet de heli formaten), regelaar en wat lijm erbij kopen. En twee uurtjes knutselen (of meer als je minder handig bent ;)).

Hee goeie tip Sleurhutje van die micrositch aan een servo, beetje zwaar misschien maar goed ik heb het nu dus zo gedaan (klikbaar voor groot formaat):

http://members.lycos.nl/bymforum/overigen/switchb.jpg

Ik zit me nu dus alleen af te vragen, ik heb dit met secondelijm gedaan, maar bij een beetje harde landing ligt dit uit elkaar natuurlijk.
Ik heb nog Z-poxy liggen, kan ik er een soort van harnasje omheen boetseren om het te verstevigen? Wordt dat niet te heet tijdens de kristallisering?
Met twee-componenten epoxylijm gaat dat uitstekend. Goed de servo en schakelaar ontvetten, lekker klodder ertussen en niet te hard vastdrukken op elkaar. Daarna rondom even een rupsje lijm en dan krijg jij het niet meer normaal los. 10-Secondenlijm houdt niet op hard en composiet plastic.

Laatst bewerkt:
Hmmm, nou de z-poxy is er wel, maar niet in het doosje ....

Ik had nog Bisonyte liggen die ik wel wist te vinden, ook twee componenten, dus ik heb er een een lekkere klodder omheen gelegd, denk dat dat wel houdt.
Moet alleen 24 uur uitharden, dus morgenavond zekerheid :)

(in mijn woning in Krommenie heeft daar twee jaar een plafondventilator aan gehangen, toen we gingen verhuizen heb ik die maar laten hangen want ik kreeg de grondplaat niet los van die lijm :rolling: )

Ik heb in bestelling staan een staartvleugel btw, maar Mplex is karig met afsturen, zodra dat er is dan krijg je een schreeuw van me :)

@De brute EZ vliegeniers:

Welke motor hebben jullie er nou opzitten?
En welke regelaar heb je daar voor nodig?

Folks ik ga lekker te bed, doen jullie het licht niet vergeten?

Laatst bewerkt:
Ik heb in bestelling staan een staartvleugel btw, maar Mplex is karig met afsturen, zodra dat er is dan krijg je een schreeuw van me :)

@De brute EZ vliegeniers:

Welke motor hebben jullie er nou opzitten?
En welke regelaar heb je daar voor nodig?
Oh, dat van die staartvleugel komt wel goed. Daar maakte ik me niet druk om. ;) Ik heb er nog één hoor (die is voor de race-EZ). Het zal nog wel enkele weken duren voor het vrouwtje daadwerkelijk een brok piepschuim de lucht in gooit. :D

De aso's cq. macho's van HoogTij vliegen inderdaad met de Hype Alpha iL/4004L. De macho's vliegen met een regelaar die minimaal 35A continu kan leveren en pieken die nog wel hoger kunnen liggen. Ik heb een Graupner Genius 40A en philliams en junkie vliegen met een Castle Creations Phoenix van resp. 45A en 60A. 8O Die hoge stromen worden vooral veroorzaakt door een compleet verkeerder propellor (teveel spoed en te grote diameter). Maar dan gaat het wel lekker snel. :p

sleur ? geen voor het slapen gaan filmpje ? jawel toch :D
Aaah Please Sleur :worship:
Nope, sleur doet thuis het licht uit....

rig4fk.jpg

lekker knallen ( ook iets met licht :D)

Laatst bewerkt door een moderator:
hey bym ik wil graag dit op m,n heli ...kan je dat ff fixen voor me ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back