Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben net thuis en helemaal naar de :hammer: ,dat warme weer vreet wel energie.
Was vanmiddag bij ons in de bedrijfshal 34 graden en met een luchtvochtigheid waar je echt eng van wordt :lol: ben helemaal gaar.

Ik ga zometeen eerst even douchen,eten en een tukkie doen, dus of ik kom is nog niet met 100% zekerheid te zeggen ;)

Kan dit niet wat beschaafder? :confused: Ik ken die hele Danny niet en ik was er niet bij (jij ook niet) maar ik durf er rustig vanuit te gaan dat dit een domme incidentele opwelling was, wat ik van de agressie in jouw reactie niet kan zeggen.

Het is maar net hoe je het wil interpreteren.

Voor alle duidelijkheid:
De smilies die ik gebruikte staan niet symbool voor hetgeen ik had gedaan.
Wat ik er wel mee wil zeggen is dat ik Danny (bij deze) in niet mis te verstaan nederlands,te kennen had gegeven dat het een behoorlijk ondoordachte actie is geweest en dat het beter is om dat soort acties op een crossterrein te houden en niet op (of zeer dicht in de buurt van) een gehuurd stuk terrein van anderen,waar een vereniging in teamverband,een hobby probeert uit te oefenen.

Maar ik ben echt niet te trots om hier in het openbaar toe te geven dat de door mij gebruikte smilie, en dan met name het " :2gunfire: " symbool niet gepast is....

Daar wil ik best mijn excuus voor aanbieden, dus bij deze aangeboden!

*EDIT*
Stomme aktie van me, en dat ik daar een hoop mee op het spel zette dat besef ik nu, niet zo handig aangepakt, ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft, en zal me daar voor verontschuldigge tegenover de ach, wil dr nog een leuke tijd hebben.

GR Danny

@Danny,
Het zou van karakter getuigen als je dat zou doen! ;)

Tevens bied ik je hierbij mijn excuses aan voor de ongenuanceerde uitingen die ik deed!

Laatst bewerkt:
exuses aanvaardt, en zal de volgende keer nog een keer nadenken voor dat ik zo een aktie begin.

GR Danny

(ps easy star vliegt als een rond vrouwelijk onderdeel)

exuses aanvaardt, en zal de volgende keer nog een keer nadenken voor dat ik zo een aktie begin.

GR Danny

(ps easy star vliegt als een rond vrouwelijk onderdeel)
;)
Gelukkig,dan is dat probleem ook uit de wereld en kunnen we weer verder met gezelligere onderwerpen :D

Ps: bedoel je het vrouwelijke onderdeel,waar er normaal gesproken 2 van zijn (deze?) :lol:
Dan is het prima! ..als een T I E T dus!

Love is in the airrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................la la la la laaaaaaaaaaaaaaaaa:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

beter de lucht van 10, dan een lucht vol regenwolken:( terwijl je easystar weer de lucht in wilt

hahahahah jaaaaaaaaaaa!!!!

doen man !!!!!!!!!!

ik zit ook te twijfelen of ik nog even ga heli vliegen .......Heb hem net weer helemaal opgebouwd met nieuwe parts ding is alles behalve stock .

Alles nu carbon behalve frame en alles alu behalve frame en rotorkop .

Heren Rijders, en al een beetje vliegers :-)

Kan jullie bij deze bevestigend dat Danny inderdaad zijn excuus aangeboden heeft aan het ACH bestuur en er spijt van heeft dat ie zo een ondoordachte actie gedaan heeft.

Groeten,

Frank Reijn

Heren Rijders, en al een beetje vliegers :-)

Kan jullie bij deze bevestigend dat Danny inderdaad zijn excuus aangeboden heeft aan het ACH bestuur en er spijt van heeft dat ie zo een ondoordachte actie gedaan heeft.

Groeten,

Frank Reijn
Kijk, zo zien we het dan toch weer correct opgelost. :thumbsup: Toch nog een beetje...

142847a.jpg

zucht .... nou hier is m,n liefje dan :p( excuus voor de slechte fotokwaliteit)

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry heren laag en hoogvliegers:rolling:,
Ik kom niet kijken:rolleyes: , want ben mijn mini camper aan het reisvaardig maken:D, ik vertrek morgen ochtend voor een lang weekend:p, en zal dus niet aan jullie denken:rolling:.
Ik ga een lang weekend de beest uithangen:D, en kom zondag of maandag wel weer eens deze kant op:D.
Groeten Edwin.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back