K
knaller
Guest
er zit wel degelijk verschil in een bec of een gewone regulator heb ik mij laten vertellen ( filmpje van finless bob op helifreak )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en er zit ook verschil in het begrip regulator, als in spanningsregelaar (single chip in transistorbehuizing), en regulator, als in miniatuur uitvoering van een geschakelde voeding (zoals een BEC ook gewoon is). Dus dat blijft een punt van discussie door halve informatie.er zit wel degelijk verschil in een bec of een gewone regulator heb ik mij laten vertellen ( filmpje van finless bob op helifreak )
He Sleur de koffie staat hier koud te wordenJa, dat is het minste wat je moet doen. Echter kan het wel problemen/storingen opleveren doordat de ESC intern op een andere spanning werkt dan de ontvanger. De kans is klein maar wel aanwezig. Tot 4S LiPo gaat het meestal wel goed. Daarboven wordt eigenlijk alleen maar Opto gebruikt voor de koppeling tussen ontvanger en ESC.
De modelbouwwinkel heeft van VXR een 1A BEC liggen. Die is eigenlijk voor autootjes bedoeld maar zal het ook prima in een heli doen. Deze kun je eventueel ook in 3A krijgen.
He Sleur de koffie staat hier koud te worden![]()
Jajajaja, druk met herverbouwen hè. Vannacht al niet helemaal lekker en gaande de dag steeds meer knallende koppijn. :evil: Dus sleur is afgeschreven voor vandaag.He Sleur de koffie staat hier koud te worden![]()
Nah, de Fox deed het gisteren redelijk. Geen foto's of filmpjes van de maiden. Maar het motortje trok het niet. Is maar een simpel 130-size motortje uit een speelgoedje van de kinderen. Dat had duidelijk te weinig vermogen voor de 6x3 prop. Aber einem 9 grams bürstenloss und regler dazu sind schon unterwegs.Issie waarschijnlijk vergeten, in gedachten zit hij al op het weiland met z'n kop in de foxwolken :rolling:
Was druk in je alom gewaardeerde winkelHe Sleur de koffie staat hier koud te worden![]()
@ Bym:
Ik zag je net ook nog even voorbij crossen op je motor
Want volgens mij was jij dat die zwaaide![]()
![]()
@Bym: hoest nou met poes?
Heb het teruglezen na 30 pagina's opgegeven...zat tegen de andere 50 op te hikken :S
MMM das minder nou ja hopelijk kom je dan van de week een bakkie doenJajajaja, druk met herverbouwen hè. Vannacht al niet helemaal lekker en gaande de dag steeds meer knallende koppijn. :evil: Dus sleur is afgeschreven voor vandaag.uppydogeyes:
MMM das minder nou ja hopelijk kom je dan van de week een bakkie doenYou know what i meen
![]()
Hoezo grolsch lusten jullie geen bier![]()
Gistermiddag even de koelkast gevuld met een paar flessen Grolsch Cheersch...roost:
Ze zijn nu lekker op temperatuur en de eerste is al richting de
![]()
![]()
(zit hier samen met een paar collega's even lekker een pilsje te drinken)
Graag jullie mening over dit vliegtuig![]()
@ HEY marcelsiggery gabbertje wil jij dat echt van mij
weten:nooo:,wanneer gaan we weer eens ff bashen met onze BAHA'S
(want ja op HPI Baja5B SS staat tegenwoordig de doodstraf :help,gr.Dr.Dre.
trouwe HPI Baja 5B fan.![]()
Yep, wordt maandagmiddag. Piep ik er gewoon even tussenuit. >Weet je al op de cent nauwkeurig hoeveel?MMM das minder nou ja hopelijk kom je dan van de week een bakkie doenYou know what i meen
![]()
Vind ik jammer dat je alleen komt filmen en niet meedoet. Met z'n drieen is veel gezelliger. 8O@ gladoor het heeft toch niks met leer te maken hé (zo'n leren-petje met
ketting),zoja dan kom ik wel ff filmen kerel van de WEEK,gr.Dr.Dre.
![]()
De Multiplex TwinStar is nagenoeg identiek aan de Freescale Funliner (of Kyosho Voyager, Freescale Partenavia (=Funliner met landingsgestel 8)) etc.). Zoals Junkie ook ervaart is het een heel gemoedelijk toestel door zijn grote vleugeloppervlak en hoogdekker. Power genoeg door de twee motoren. Een mooie vervolgstap om te oefenen met rolroeren als je geen zin in geknutsel hebt/gestuntel wilt met de EasyStar.Heb vanmiddag wel de Siggyplain no:2 gevonden,lijkt een beetje op de funliner van Junkie
Graag jullie mening over dit vliegtuig![]()
gaaf ding ,is idd vrijwel het zelfde ,als 2 druppels water :shock:, zal zeer mooi vliegen ,en is wat sneller omdat hij brushless is , al vind ik de funliner snel genoeg en ga daar geen brushless in zetten . ik weet niet wat hij kost ? maar de funliner kost 99 euro zelfbouw met 2 motoren , je hebt dan nog nodig een accu ,regelaar /ontv, zender, en 2 servo's