Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
gaaf ding ,is idd vrijwel het zelfde ,als 2 druppels water :shock:, zal zeer mooi vliegen ,en is wat sneller omdat hij brushless is , al vind ik de funliner snel genoeg en ga daar geen brushless in zetten . ik weet niet wat hij kost ? maar de funliner kost 99 euro zelfbouw met 2 motoren , je hebt dan nog nodig een accu ,regelaar /ontv, zender, en 2 servo's
De prijs is ongeveer het zelde als de funliner:yes:

De Baja staat startklaar hoor Dre,trekje en lopen dus zeg het maar :cool::rolling:

@ Komt goed a.s week phone ik je wel ff gabbertje :yes::yes::yes:

@ OKIDOKI sleurhutje ik denk dat gladoor er wel voor te porren valt,is ook

zo'n smulpaap;) en je weet (KALE mannen zijn in TREK:thumbsup:) enne bart

ken vast goed filmen:yes::yes:.

:lol:

natuurlijk wel,maar je moet altijd even blijven uitproberen wat de concurrentie van Amstel uitspookt :cool:...en zo vies is Grolsch nou ook weer niet ;)

wat een preuts vrouwtje , als je aan d,r borsten zit met je muis zegt ze : hey joh !! handjes thuis ok !!!

bah bah

Laatst bewerkt door een moderator:
bavaria of heineken dat smaakt . ( of een lekker trapistje natuurlijk )

vind dat mens achter de bar bij amstel nog steeds niks . bah bah

Zo, mijn houten accu bekisting van EZ*#2 is af .....

hout1.jpg

hout2.jpg

hout3.jpg

Zo, mijn houten accu bekisting van EZ*#2 is af .....
Plaats aan de voorkant en bovenkant ook een plankje, anders knalt je accu bij een volle nose-in zo door het piepschuim naar buiten. :evil: ;) *praktijkervaring: 100%*

Ziet er goed uit, maar hoeveel LEDs zitten erin gezien de enorme bos draden? :?

Plaats aan de voorkant en bovenkant ook een plankje, anders knalt je accu bij een volle nose-in zo door het piepschuim naar buiten. :evil: ;) *praktijkervaring: 100%*

Ziet er goed uit, maar hoeveel LEDs zitten erin gezien de enorme bos draden? :?

Vreemd, ik heb toch al een behoorlijk grote klapper gemaakt bij EZ*#1 en daar geen last van gehad :confused:
Misschien dat het helpt dat mijn neus nog voor de maiden/een klapper al ingetaped was?
Enige verbetering die ik nu heb toegepast in 2.0 is dat ik het wigvormige gedeelte heb opgevuld met plaatjes balsahout van 2mm. Niet dat dat het doorbuigen zou voorkomen, maar het rust nu volledig op de bodem van de accuruimte :p

En die draden, tsjah ik heb vanmiddag van een oude carkit de bedrading gestript. De langste kabel staat niet eens op de foto :rolling:
Maar het klopt wel ja, er komen een flink aantal ledjes in te zitten ;)

Wait and see, wait and see.

Ik ben trouwens door een gevalletje misscommunicatie te weten gekomen wat mijn verjaardagscadeautje gaat worden.
Ik zeg, JOEHOE in aantocht!

En nu nog een filmpje gewoon om het af te leren, iets waar ik op stuitte :p
Geluid is beetje zacht, moet je dus ff iets harder zetten .....

ziet er netjes uit bym , maar wat zeker lipo's red bij een neuslanding is een stuk soft piepschuim in de neus ( dat spul wat sleur heeft ), bij mijn funliner heb ik genoeg ruimte daarvoor ,bij de ez niet ,of je moet de kortere versie 3s lipo hebben . ... gaan er vanavond nog gevleugelde ridders naar ht ?? , hoe drukker in de lucht ,des te leuker :D

Laatst bewerkt:
gaan er vanavond nog gevleugelde ridders naar ht ?? , hoe drukker in de lucht ,des te leuker :D

Ik kan niet wachten tot het zover is,het weer ziet er goed uit ;)
Denk zelfs dat ik vanmiddag of zometeen al even naar HT rij
om wat te gaan rondgieren :cool:
Afgelopen week wel erg weinig real time gevlogen,gelukkig was er de SIM om deze tekorten te compenseren.

Op de SIM gaat het vliegen met de bruschless EZ heel erg goed dus denk dat de modificatie op de real EZ niet lang meer op zich laat wachten :cool:
Dan kan de regelaar die er nu in zit overgeplaatst worden in de TWINSTAR 2 die er 100% zeker aankomt.

@ junkie

De prijs van de TWINSTAR ligt niet zo ver van de FUNLINER,ik heb hem gevonden voor 85 euro's.
Dan is hij ARF,er moeten dan dus nog wel servo's en een regelaar bijgekocht worden ;)

En nu nog een filmpje gewoon om het af te leren, iets waar ik op stuitte :p
Geluid is beetje zacht, moet je dus ff iets harder zetten .....
Tsja... Van Lego kun je alles maken, een boot een vliegtuig of een trein..... Want spelen met Lego (Pneumatic) is fijn. ;) *zucht, vroegâh....*

Vooral dat geluidje van Worms als de kubus ingescand is. :lol: En er zitten wat softwarefoutjes in, 3x linksom is hetzelfde als 1x rechtsom. Dus daar kan nog snelheidswinst geboekt worden. :p

ziet er netjes uit bym , maar wat zeker lipo's red bij een neuslanding is een stuk soft piepschuim in de neus ( dat spul wat sleur heeft ), bij mijn funliner heb ik genoeg ruimte daarvoor ,bij de ez niet ,of je moet de kortere versie 3s lipo hebben . ... gaan er vanavond nog gevleugelde ridders naar ht ?? , hoe drukker in de lucht ,des te leuker :D
Ik denk wel dat ik vanavond nog even kom. Vanmiddag met de kids in Wijk aan Zee midget golfen en daarna even naar de kermis in Uitgeest. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back