Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
It is I :D ik ben er nog hoor , Siggery ! het is alleen een "ietwat" druk op het werk , ik zit de laatste paar weken weer op 2, 2/5 week, per week 8O Dit is wel mijn laatste week voor de bouwvak :D en dan heb ik vier weken vrij :cool: Maarrr , dan moet ik in huis aan de gang en Elles heeft voor zo,n 6 weken werk verzonnen :twisted: dus de hobby staat even op een laag pitje ;)

Ik begon echt een beetje bezorgd te raken Kobus,heb al zo'n tijd niets van je mogen vernemen ;)

Hoop je wel snel weer eens te zien op HT,samen met jou een shaggy roken is altijd zo gezellig ;) :lol:

sleur jij zou opzouten naar ach:)
Tsja, internet op je mobilofoon is toch standaard tegenwoordig. :yes: ;)

Het was vanavond weer gezellig. De halve ACH was aan de bouw van een vleeswarenbakjesvliegtuigje dat al lijmsnuivend in elkaar gezet werd. Philliams en Gladoor ook even op visite. Ik heb tussen het geleuter door de twee rolroerservo's in de grote Monsun geknutseld en de kleine Monsun voorzien van een ontvanger. Nog even dikkere servostangetjes en hij is klaar voor gebruik. :yes: :thumbsup:

Idd, was weer erg gezellig op de ACH :D

@ Kobus: 6 weken werk :rolleyes: vandaar dat ik je bij de Hornbach tegenkwam vorige week ;) Ik ben ook nog steeds aan de schilder :puppydogeyes::onweer: Maar als alles af is dan lekker met mijn pootjes omhoog op de bank zitten :proost:

Maar als alles af is dan lekker met mijn pootjes omhoog op de bank zitten :proost:
Niets daarvan, je moet een vliegtuig uitzoeken en gaan bouwen, lui geval. :p ;) :lol:

-edit 00:38u-
Welterusten.... Pfffffff

candle-smoke-r.jpg

Laatst bewerkt:
Idd, ik sta weer op de
index_steiger.jpg

@ Sleur: Ik ben eruit, dit gaat 'm worden :p (op aanraden van de club) en de elektroversie. Ik heb natuurlijk al één en ander liggen en van nitro krijg ik de wabbers. Ook hoef ik me nu niet aan de beperkte tijden te houden van de ACH.

image.php

@ Sleur: Ik ben eruit, dit gaat 'm worden :p (op aanraden van de club) en de elektroversie. Ik heb natuurlijk al één en ander liggen en van nitro krijg ik de wabbers. Ook hoef ik me nu niet aan de beperkte tijden te houden van de ACH.

137914.jpg
Goede keuze. :thumbsup: Was ook mijn eerste keuze. Voor circa € 130,00 heb je een vliegtuig in ARF-uitvoering. Regelaar had je al en de 2500mAh accu's gaat het ook wel mee lukken (eventueel lood bijplakken), brushless motor zit er al in. Nog wat goedkope servo's erin en knallen maar. ;) De modelbouwwinkel kan hem wel eventueel leveren. Anders in Velserbroek bij RCT, daar ligt-ie op de plank zelfs. Althans de laatste keer dat ik er was anderhalve week geleden.

Wel even de randjes van de foliebespanning extra tapen met transparante tape. Schijnt redelijk vlot los te laten. :evil:

Calmato sport schijnt net zo makkelijk te vliegen als zn bovendeks broertje, bij mij staat ie al op mn verlanglijst:D uiteraard brandstof.

gr Brandhout

word het niet tijd dat jullie een landingsbaan gaan bedenken op ht?

ik zat net te denken aan van dat rubberen transportband van corus .

daar hebben we vroeger een skatebaan mee gemaakt . :p

Of zo een boertje chartere die daar aan de overkant zit,of we zn land niet kunne gebruike:p

Zo nog twee uurtjes,dan zit ook deze werkdag er weer op :cool:
Rond half 5 ben ik op HT,vliegtuig ligt in de kofferbak ;)

Even wat rondjes fladderen en dus heerlijk ontstressen.

Zo nog twee uurtjes,dan zit ook deze werkdag er weer op :cool:
Rond half 5 ben ik op HT,vliegtuig ligt in de kofferbak ;)

Even wat rondjes fladderen en dus heerlijk ontstressen.

Ga toch eens met je baja rijden ,kerel , dat vliegen is wel weer leuk geweest ;-)

Posted via Mobile Device

2 joehoe's voor mij,, ten 1ste heb ik er een garagebox bij, bij mij achter op het plein :p , dat betekend een hoop ruimte erbij , en uiteraard op de zaak gezet ;), verder is mijn vakantie begonnen :p. we zouden eerst naar italie gaan ,maar hebben daar eigenlijk helemaal geen zin in , is er veel te warm , en je zit 2 dagen in de auto :) plus hou ik dan een berg geld over wat ik weer in de hobby ,en het huis kan stoppen 8O, dat heeft van binnen ook een schilders beurt nodig , dus lekker rommelen en wat dagjes weg ofzo , prima geregeld :cool:. verder niets te melden .....

ik zoek al heel lang een garagebox man .....

Ik heb ook even een vraagje :

hoe merk of weet ik dat een lipo kapot is ?

ik krijg hem niet meer opgeladen, de lader gaat bij deze accu ook niet hoger meer dan 0.4mah.

Ik heb ook even een vraagje :

hoe merk of weet ik dat een lipo kapot is ?

ik krijg hem niet meer opgeladen, de lader gaat bij deze accu ook niet hoger meer dan 0.4mah.
Gebruik je een balancer? Dan zal die ongetwijfeld aangeven welke cel defect is. :yes: Zo niet, dan zou ik er maar rap één aanschaffen voor het behoud van je (andere) cellen.

1 cell vervangen in de pack bedoel je sleur ?

en waar zitten die zekeringen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back