Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo net terug van de gezelligste modelbouwwinkel van Noord Holland.De on-road banden voor de Savage zijn besteld dus dan kan dat avontuur beginnen.
Hey, gelukt dus :thumpsup: super![]()
@ Phil
Wat een giga afstand![]()
Oei, lukt dat wel met POR Favor? Of wordt het nu knutselen met een lege frisdrankfles? Wel hip....Ik denk dat het een recordje is.
Vanavond ook weer lekker 2 accu's leeggevlogen, er stond weer een lekker windjeAlles goedgegaan, alleen mijn EZ-cockpitraam aan flinters geslagen door de prop. Ik was even aan het testdraaien in de kofferbak en het cockpitje vloog zo in de prop, gevolg een zwaar beschadigd stuk piepschuim :lol:
Heb al 2 dagen niks vernomen van deze zeer gewaardeerde Hoogtijer zou hij er echt een beetje klaar mee zijnOm maar weer eens terug te komen op het onderschrift van een zeer gewaardeerde Hoogtijer:
Geduld is een centenkwestie![]()
hierbij wil ik melde dat de MACH zojuist weer een clublid rijker is
kan ik eindelijk vliege op de club
gr Danny
Was het watHeb al 6 jaar gevloge op de MACH![]()
Ach ga het een keer proberen met de Savage on-road lijkt me wel geinigTja 6 jaar het zelfde rondje komt dan wel je strot uit:lol:
Ach ga het een keer proberen met de Savage on-road lijkt me wel geinig
Heb al 2 dagen niks vernomen van deze zeer gewaardeerde Hoogtijer zou hij er echt een beetje klaar mee zijn.