Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, not me... Vanmiddag met knallende hoofdpijn naar huis gegaan (uitwerking van 3 weken je uit de naad werken om alles voor je vakantie rond te krijgen). :evil: Dus vanavond een relax-avond, lekker aan de grote Monsun knutselen. :yes:

Ik wilde je vanmiddag nog hierop wijzen maar je had hem al gezien. ;) Mooi dat hij helemaal compleet is, jij vliegt nog op de lange golf frequentie. :mrgreen:

@ Phil

Wat een giga afstand :confused:

Zo,pffffffffff,weer een werkdag voorbij ;)
Best druk in je eentje ( reclame van Praxis bouwmarkt )

Vandaag een mail ontvangen van mijn duitse vrienden,de EZ 2 en de Protech zijn onderweg :D

Helaas geen HT voor mij ik ben echt bekaf :(

@ Phil

Wat een giga afstand :confused:

Ik denk dat het een recordje is.

Vanavond ook weer lekker 2 accu's leeggevlogen, er stond weer een lekker windje ;) Alles goedgegaan, alleen mijn EZ-cockpitraam aan flinters geslagen door de prop. Ik was even aan het testdraaien in de kofferbak en het cockpitje vloog zo in de prop, gevolg een zwaar beschadigd stuk piepschuim :lol:

Ik denk dat het een recordje is.

Vanavond ook weer lekker 2 accu's leeggevlogen, er stond weer een lekker windje ;) Alles goedgegaan, alleen mijn EZ-cockpitraam aan flinters geslagen door de prop. Ik was even aan het testdraaien in de kofferbak en het cockpitje vloog zo in de prop, gevolg een zwaar beschadigd stuk piepschuim :lol:
Oei, lukt dat wel met POR Favor? Of wordt het nu knutselen met een lege frisdrankfles? Wel hip....

09.jpg

hmmm , goed idee ,die mal en fles :p, sleur ,wil jij de mal ff maken :rolleyes:. djeez, wel een werk om de ez om te bouwen naar nitro , maar wel leuk knutsel werk, ben benieuwd of het vliegt ,vooral hoelang :rolleyes:, gaat er wel spannend uitzien ,nog een paar dagen geduld aub ........;) ps; als jullie nog een mooie foto van phil willen zien moet je ff bij het draadje easystar kijken :lol:

Laatst bewerkt:
hierbij wil ik melde dat de ACH zojuist weer een clublid rijker is;)
kan ik eindelijk vliege op de club:D

gr Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back