Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
daarstraks nog ff lekker rond gevlogen met de funliner , zelf bij die wind die er stond geeft hij geen krimp ,en lacht deze zelfs uit, en vliegt rustig verder ;), geweldig gewoon . we werden gewoon weer gezandstraald , en phil hield het voor gezien ,omdat hij niet zijn gerolroerde vleugels bij zich had, en die heb je wel nodig bij deze wind . later kwam fritsie ook ,en bracht zijn ez mee ,die vervolgens met mij mee naar huis ging :p dus alles behalve de electrics en de motor . deze ga ik vervolgens aan mijn neef schenken , ik heb de rest van de benodigd heden , zodat hij een rtf heeft . later kwam ferry nog ff langs , kortom weer gezellig ;)

Probeer Snowman te bereiken of ie morgen avond ook even komt(krijg hem niet te pakken)binnenkort word ie vader en dan zal het ook wel op een laag pitje komen te staan bij hem.
@Gladoor hoor het wel als ze binnen zijn hoop wel voor vrijdag hoef dan maar een half dagje te werken kan ik misschien s'middags nog even naar de mach :bye::bye::bye: Fritsie verkoop je Baja en lekker weer naar nitrospul

Laatst bewerkt:
ben vanavond weer wezen sjeesen .Gaat echt heel goed , alleen ik ben wel gecrashed .:eek:

Ik heb nog steeds het probleem dat ik te overmoedig word als het zo goed gaat . :p

De schade valt mee , the usual , wat asjes krom en de tailboom gebroken . Gelukkig heb ik alles wel op vooraad :nooo:

Morgen dan maar even naar meneer bloemendaal en hetgeen halen wat ik dus niet op vooraad heb .

Heb hem wel weer een lekkere servicebeurt gegeven , en meteen de tip van peet toegepast . Alles qua lagers en dergelijke in een pot gedaan met wasbenzine en daarna weer lekker ingeolied .
Werkt perfect peet ! thanks voor de tip !

Morgen weer lekker vliegen :D

contradiction ja , maar ik was gewoon te overmoedig bezig , net als van de week dat ik wel even een rondje zou gaan vliegen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back