snoeksel
Forum veteraan
Vorig jaar lekker in de tuin gezeten met de DanceValley muziek op de achtergrond.In de Velserbronx, hoef je geen toegangskaarten te kopen, inclusief de lichtshows![]()
Krijg zo visite gmblgmbl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar lekker in de tuin gezeten met de DanceValley muziek op de achtergrond.In de Velserbronx, hoef je geen toegangskaarten te kopen, inclusief de lichtshows![]()
Vorig jaar lekker in de tuin gezeten met de DanceValley muziek op de achtergrond
Dat kan woon er nu 3jaar bevalt tot nu toe primaik heb zelf in plan deel K gewoond beetje achteraan, tegen het surf meer. maar nee velserbroek is niks voor me.
Als het droog is ben ik samen met snowman van de partij met rijdend materieel@ Wie komen er allemaal vanavond met of zonder auto & vliegtuig, siggery+
Dr.Dre. + sleurhutje komen alvast gr.Dr.Dre.![]()
wanneer ben je exact jarig bym?
Rond 19:00 op HT
-edit-Zo, Dr.Dré heeft twee setjes achterbanden voor een zacht prijsje (lelijke handelaar).
Hehe, het is je gegunt hoor.@ Bandjes zijn schoon gemaakt en bijna hagelnieuw(Hostile MX),ben er erg
happy mee, van de week ff raggen op HoogTij met Marcelsiggery
Hehe, het is je gegunt hoor.Kan ik er toch nog een beetje van genieten. Althans van de verhalen want ik heb je nog nooit zien rijden met je Baja. 8O :nooo:
Maar die MX-en hebben bijna 10 liter op de Baja gezeten, er is mee op straat gereden en altijd voorzichtig mee gedaan :lol:. Desondanks lijken ze inderdaad nog nieuw.
OMGWTFBBQ 8O Mooie low-pass.Wie vloog er zo laag over met zijn easystar