snoeksel
Forum veteraan
Je miste hem wel een beetje heDit slaat op mijn ex-baja.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je miste hem wel een beetje heDit slaat op mijn ex-baja.....
Je miste hem wel een beetje heje kon je oogjes er even niet van afhouden
Dit slaat op mijn ex-baja..... die kan er niet tegen![]()
![]()
En tuurlijk ben je mijn vriend.
Dat ziet er leuk uit dat bestickerde verpakkingsmateriaal :rolling: Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn met de Twinstar en de Funliner.
Ps, Sime, mocht je nog eens langs willen komen op BB12, ik loop tegenwoordig geel.
?!? In velsen scheen de zon tot laat. In Heemstede was het niet anders.....
Nou was zeker plaatselijk droog dan, want hier kon ik de tuin niet in omdat het pijpestelen regende . Nogmaals, aanstaande vrijdag herkansing
![]()
ik ben vrijdag op vakantie... Word een paar weken later denk ik...
Hebben jullie ook op je scherm van die meuk aan de rechterkant staan?
ik ben vrijdag op vakantie... Word een paar weken later denk ik...
Ben er wederom niet bij.De Savage ligt bijna helemaal uit elkaar voor complete revisie na de twee snoeiharde klappen met het motorblok op het asfalt vanaf 1,5 mtr hoog is toch het een en ander krom.Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag en hoop dan alles weer een beetje recht te hebben hij staat by(m) mij in de agenda voor de mach.Ga het wel proberen voor vrijdag a.sNou was zeker plaatselijk droog dan, want hier kon ik de tuin niet in omdat het pijpestelen regende . Nogmaals, aanstaande vrijdag herkansing
![]()
Ziet er spannend uit. Helaas zal ik de maiden via het forum moeten vernemen. :cry:GRRRRRRRRRRR :shock: , bijna klaar , heeft al heerlijk in de tuin stationair gedraaid ,loopt perfect , alleen nog een landingsgestel ( front) en klaar
welterusten :sleepy:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA PHIL IS JARIG !!!!!!!!!!!!!!!!
33 JAAR ALWEER GELOOF IK, OUWE KNAKKER !!!!!!!!!!!!!
GEFELICIFLAPSTAART