Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand nog 2 link rodjes voor mij mischien ?

moet een stangetje zijn van 1.4mmx45mm met aan beide zijden schroefdraad zodat ik er twee oogjes op kan zetten .

als niemand dit voor mij heeft dan hoop ik dat ze ht op de club hebben .

Dit slaat op mijn ex-baja..... die kan er niet tegen :confused: :rolleyes:
En tuurlijk ben je mijn vriend.

Dat ziet er leuk uit dat bestickerde verpakkingsmateriaal :rolling: Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn met de Twinstar en de Funliner.

Weet ik toch Phil,just kidding ;)

Ik ben ook zeer benieuwd hoe die berg hergebruikte vleesschaaltjes zich in de lucht gaan gedragen :D
De spanwijdte is iets kleiner dan die van de funliner en de twinstar,maar zoals ik al eerder vertelde vind ik de montage van de servo's en de vleugelmontage van de Protech er wat deugdelijker uitzien als bij de andere 2.

?!? In velsen scheen de zon tot laat. In Heemstede was het niet anders.....

Nou was zeker plaatselijk droog dan, want hier kon ik de tuin niet in omdat het pijpestelen regende . Nogmaals :p , aanstaande vrijdag herkansing :thumbsup:

Nou was zeker plaatselijk droog dan, want hier kon ik de tuin niet in omdat het pijpestelen regende . Nogmaals :p , aanstaande vrijdag herkansing :thumbsup:
Ben er wederom niet bij.De Savage ligt bijna helemaal uit elkaar voor complete revisie na de twee snoeiharde klappen met het motorblok op het asfalt vanaf 1,5 mtr hoog is toch het een en ander krom.Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag en hoop dan alles weer een beetje recht te hebben hij staat by(m) mij in de agenda voor de mach.Ga het wel proberen voor vrijdag a.s

Laatst bewerkt:
GRRRRRRRRRRR :shock: , bijna klaar , heeft al heerlijk in de tuin stationair gedraaid ,loopt perfect , alleen nog een landingsgestel ( front) en klaar :p

welterusten :sleepy:

IMG_1377.jpg

IMG_1378.jpg

IMG_1376.jpg

GRRRRRRRRRRR :shock: , bijna klaar , heeft al heerlijk in de tuin stationair gedraaid ,loopt perfect , alleen nog een landingsgestel ( front) en klaar :p

welterusten :sleepy:
Ziet er spannend uit. Helaas zal ik de maiden via het forum moeten vernemen. :cry:

Was vanavond weer gezelli in Heemskerk bij de ACH. Lekker geknutseld aan de Monsun, philliam's Calmato aanschouwd en dat ziet er zeker niet verkeerd uit. :thumbsup: En veel geklept over vanalles en niets. :lol:

@Pieter-b: Je linker koplamp is stuk. :evil:

@Philliams: :new-bday:

net terug van ach het was wat rustiger dan anders maar niet minder gezellig,sleur phil en danny waren er ook . maar danny vertrok wat eerder om donuts te gaan trekken op het vliegveldje van ach.

ach jaaaaaaaaaaaaaa........

hahaha ik wist dat je dat ging zeggen :D ik heb de nieuwe lampjes al in de auto liggen , ik zal ze morgen erin zetten ,dat beloof ik sleur.;)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA PHIL IS JARIG !!!!!!!!!!!!!!!!

33 JAAR ALWEER GELOOF IK, OUWE KNAKKER !!!!!!!!!!!!!

GEFELICIFLAPSTAART

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA PHIL IS JARIG !!!!!!!!!!!!!!!!

33 JAAR ALWEER GELOOF IK, OUWE KNAKKER !!!!!!!!!!!!!

GEFELICIFLAPSTAART

34 alweer :???: :D

Bedankt voor de felicitaties :thumbsup:

Het was weer idd gezellig in Heemskerk, daar had ik mijn Calmato laten zien en hij is accoord bevonden. Een paar kleine puntjes direct aangepast zodat hij binnenkort de lucht in kan :yes: Eerst maar iemand met ervaring laten vliegen en daarna maar les nemen :fadein:

@ Pieter: heb jij de add-ons niet?

jawel heb wel een ad on erbij geinstalleert maar weet niet of dat het laatste is ofzo , en er zit geen trexx:( in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back