Smeerpijp :black:
@ Je weet dat ik er op gewonden van raak hé Fritsie

praat, gr.Dr.Dre.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Smeerpijp :black:
He mooie kale klojo moet jij HULKIE niet uitlaten :rolling::rolling:@ Je weet dat ik er op gewonden van raak hé Fritsieals je zo tegen me
praat, gr.Dr.Dre.![]()
He mooie kale klojo moet jij HULKIE niet uitlaten :rolling::rolling:
Die GEITE OGEN zitte in je oren die grote ronde dingen die er in zitten,hangen of hoe je het noemen wilt ze@ Dat mag jij zeggen lelijke GEITE-OOG, zit je weer aan de drank in je zitkuil
gr.Dr.Dre.roost:
Sleur vroeg of ik zin had om bij hem te stukadoren,dus jongens follow the LEADER
Ja vindt ik ook weet niet waar hij het over heeft darkroom :evilbat:Smeerpijp :black:
Ja vindt ik ook weet niet waar hij het over heeft darkroom :evilbat:
[
(heb nou lamme vingers)
Mannen en dame, veel plezier de komende twee weken.![]()
*pinkt een traantje weg, ik ga jullie missen*
LeugenaarZoooo, de aanhanger en auto volgepakt. Lekker op tijd naar bed zodat we vannacht nog even kunnen rijden (*kuch*![]()
). Morgen lekker uitgebreid ontbijten (zoals elke zaterdag- en zondagochtend 8)) en dan op naar de camping.
Lekker in de vakantie Mini Discus-werpen. :rolling:
![]()
Veel plezier en pas op voor de bomenZoooo, de aanhanger en auto volgepakt. Lekker op tijd naar bed zodat we vannacht nog even kunnen rijden (*kuch*![]()
). Morgen lekker uitgebreid ontbijten (zoals elke zaterdag- en zondagochtend 8)) en dan op naar de camping.
![]()
vanaf dinsdag weer mooi weer ,dus have funZoooo, de aanhanger en auto volgepakt. Lekker op tijd naar bed zodat we vannacht nog even kunnen rijden (*kuch*![]()
![]()
[gein modus of]
Iedereen moet toch zelf weten of ie gaat rijden of vliegen.
Kom er nu net een half jaartje(net aan) de sfeer is goed en een ieder is behulpzaam en geeft raad zover hij er verstand van heeft.Ja toch je blijft elkaar toch helpen zover je kunt of je nou vliegt of rijd.
Maar jij hebt je Baja nog Fritsie neem hem mee of zijn de Savages te min(neem ik aan van niet).Maar als je er nog een hebt en je rijd er niet mee moet je niet zeuren dat er niet gereden word.
Bobbertje heeft ook een Baja wil ook vaker langs komen,Kobus heeft er een als ie tijd heeft is er ook Dr.Dre heeft er ook een(heb ik alleen een foto van op HT) Snowman en ik met de Savage Siggery heeft er een dus nog rijdend materieel zat.
Ik rij nog steeds met plezier daar en de rest vliegt met plezier en de sfeer is er volgens mij niet minder om.Maar ja ik kom er nog niet zo lang.
(heb nou lamme vingers)
Echt wel, dat ik jullie ga missen.... Als kiespijn.Leugenaar
Posted bij mobile device
Prettige vakantie Sleur
---Philliams heeft zo'n vermoeden dat Sleur iedere dag nog online is---
Niet elke dag. Het hangt een beetje van het bereik van UMTS/HSDPA af. Via retetraag GPRS wil je niet op een notebook of PDA modelbouwforummen. :nooo: Maar met 384kbps (UMTS) tot 7,2Mbps (HSDPA) is het best te doen.vanaf dinsdag weer mooi weer ,dus have fun
maar je blijft toch zeker wel online , posted via mobiel device ,weet je wel![]()
Zal ik nog een duit in het zakje doen?
MoggeBaja staat te koop mijn vriend
Ik vind het leuker om een beetje te knallen op onze oude baantje dan doelloos in de rondte.
![]()