Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dat mag jij zeggen lelijke GEITE-OOG, zit je weer aan de drank in je zitkuil

gr.Dr.Dre.:proost:
Die GEITE OGEN zitte in je oren die grote ronde dingen die er in zitten,hangen of hoe je het noemen wilt ze ;) dat wel.Of zijn dat reserve lagers voor je BAJA :rolling::rolling:Of zijn het die beat locks om je bandjes vast te houden (hoop niet dat je je verslikt in je salminak knots)
En lekker aan een borreltje dat wel.
Sleur vroeg of ik zin had om bij hem te stukadoren,dus jongens follow the LEADER
@ Junkie zes auto's ga je niet meer redden:(

Laatst bewerkt:
[gein modus of]
Iedereen moet toch zelf weten of ie gaat rijden of vliegen.
Kom er nu net een half jaartje(net aan) de sfeer is goed en een ieder is behulpzaam en geeft raad zover hij er verstand van heeft.Ja toch je blijft elkaar toch helpen zover je kunt of je nou vliegt of rijd.
Maar jij hebt je Baja nog Fritsie neem hem mee of zijn de Savages te min(neem ik aan van niet).Maar als je er nog een hebt en je rijd er niet mee moet je niet zeuren dat er niet gereden word.
Bobbertje heeft ook een Baja wil ook vaker langs komen,Kobus heeft er een als ie tijd heeft is er ook Dr.Dre heeft er ook een(heb ik alleen een foto van op HT) Snowman en ik met de Savage Siggery heeft er een dus nog rijdend materieel zat.
Ik rij nog steeds met plezier daar en de rest vliegt met plezier en de sfeer is er volgens mij niet minder om.Maar ja ik kom er nog niet zo lang.
(heb nou lamme vingers)

Zoooo, de aanhanger en auto volgepakt. Lekker op tijd naar bed zodat we vannacht nog even kunnen rijden (*kuch* :oops: ;)). Morgen lekker uitgebreid ontbijten (zoals elke zaterdag- en zondagochtend 8)) en dan op naar de camping. :thumbsup: Lekker in de vakantie Mini Discus-werpen. :rolling:

Mannen en dame, veel plezier de komende twee weken. :bye: :bye:
*pinkt een traantje weg, ik ga jullie missen*

Zoooo, de aanhanger en auto volgepakt. Lekker op tijd naar bed zodat we vannacht nog even kunnen rijden (*kuch* :oops: ;)). Morgen lekker uitgebreid ontbijten (zoals elke zaterdag- en zondagochtend 8)) en dan op naar de camping. :thumbsup: Lekker in de vakantie Mini Discus-werpen. :rolling:

Leugenaar
Posted bij mobile device

Veel plezier en pas op voor de bomen;)

vanaf dinsdag weer mooi weer ,dus have fun ;)

maar je blijft toch zeker wel online , posted via mobiel device ,weet je wel :cool:

[gein modus of]
Iedereen moet toch zelf weten of ie gaat rijden of vliegen.
Kom er nu net een half jaartje(net aan) de sfeer is goed en een ieder is behulpzaam en geeft raad zover hij er verstand van heeft.Ja toch je blijft elkaar toch helpen zover je kunt of je nou vliegt of rijd.
Maar jij hebt je Baja nog Fritsie neem hem mee of zijn de Savages te min(neem ik aan van niet).Maar als je er nog een hebt en je rijd er niet mee moet je niet zeuren dat er niet gereden word.
Bobbertje heeft ook een Baja wil ook vaker langs komen,Kobus heeft er een als ie tijd heeft is er ook Dr.Dre heeft er ook een(heb ik alleen een foto van op HT) Snowman en ik met de Savage Siggery heeft er een dus nog rijdend materieel zat.
Ik rij nog steeds met plezier daar en de rest vliegt met plezier en de sfeer is er volgens mij niet minder om.Maar ja ik kom er nog niet zo lang.
(heb nou lamme vingers)

Baja staat te koop mijn vriend

Ik vind het leuker om een beetje te knallen op onze oude baantje dan doelloos in de rondte.
Zelf heb ik ook een savage gehad dus waarom zou ik daar iets tegen hebben?
Ook voordat ik besloot om de baja te verkopen werd er al niet of nauwelijks gereden op de baan.
Ook door jouw niet..
Maar even voor de duidelijkheid, als ik iets vind hoeft een ander dat niet te vinden.
Iedreen heeft recht op zijn eigen mening lijkt mij, dus ik ook.
ciao ;)

Leugenaar
Posted bij mobile device
Echt wel, dat ik jullie ga missen.... Als kiespijn. ;) :lol: :? Maar het knutselen toch zeker wel. Maar er gaat een tube POR mee dus ik kan altijd nog "per ongeluk" een Mini Discus of de FOX vertrappen. :rolling: Maar verder besloten geen Micro-T of E-Savage, 47G heli of r/c Fox mee te nemen. En ook niet te knutselen aan de Depron Pico Raven. Ik ga lekker rondhangen in Verkeerspark Assen, Dierenpark Emmen, Veenmuseum, Hunebedden bekijken, bakkie doen bij kennissen in Coevorden, rondhangen in het zwembad en bij zonnig weer in de grote speelvijver met de rubberboot, beetje spelen met de Nintendo DS (in totaal 3 mee dus ook tegen elkaar spelen), boekjes lezen over complexe computers configureren en virtuele systemen (da's een andere hobby), knutselen aan eigen website(s), rondrijden/-fietsen in de omgeving en uiteraard nagenoeg dagelijk BBQ-en. Ik kom die twee weken wel door zonder modelbouw. :yes: :thumbsup: :cool:

Prettige vakantie Sleur ;)

---Philliams heeft zo'n vermoeden dat Sleur iedere dag nog online is ;)---
vanaf dinsdag weer mooi weer ,dus have fun ;)

maar je blijft toch zeker wel online , posted via mobiel device ,weet je wel :cool:
Niet elke dag. Het hangt een beetje van het bereik van UMTS/HSDPA af. Via retetraag GPRS wil je niet op een notebook of PDA modelbouwforummen. :nooo: Maar met 384kbps (UMTS) tot 7,2Mbps (HSDPA) is het best te doen. :D Dus niets posted via mobile phone, gewoon op de mini Asus notedopbook met normale Windows XP en webbrowser.

:p
Zal ik nog een duit in het zakje doen?

Nee, doe dat maar niet jij kent ons niet, wij kennen jou niet, en nu spreek ik voor mezelf, heb geen behoefte aan jouw betweterige gezeik, ga lekker op je platte circuit rondjes of vierkantjes rijden en laat onze groep onze groep :fuckyou2: Als wij behoefte hebben aan een competitie regelen we dat zelf wel (tot nu toe éénmalig en dat was vooral voor de fun en gezelligheid :bday:)

Ik begrijp totaal niet waarom jij je geroepen voelt om jouw mening te ventileren over een groep mensen die jij totaal niet kent, die met elkaar heel veel lol hebben en ondanks dat er af en toe dingen veranderen (voortschrijdend inzicht en dat soort gelnl) elkaar toch weer opzoeken omdat ze gelijke interesses hebben. Jouw opmerkingen zeggen meer over jouw karakter dan over ons.

En nu gaant ik ook lekker vakantie vieren, eerst zondag even naar Rotjeknor naar gasten kijken die best knab kunnen vliegen met Extra`s en Edge`s en folgende weeck naar Vranckreick waar de tent al klaar staat lekker reeleksen, bergje klimmen, kanootje varen, misschien wel aan zo`n para ding van een heuvel af zeilen, Geneve bekijken want de vrouw wil vast en zekers minstens één dag winkelen :mad: overleveren we ook wel weer (er is vast wel een RC shop waar ik kan onderduiken) en vooral veel nutteloos voor de tent hangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Baja staat te koop mijn vriend
Ik vind het leuker om een beetje te knallen op onze oude baantje dan doelloos in de rondte.
;)
Mogge
Neem hem weer eens mee of heb je hem al verkocht zolang ie niet verkocht is kan je rijden toch.
Of ben je er echt helemaal klaar mee
@ Sleur fijne vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back