F
Fritsie
Guest
Mogge
Neem hem weer eens mee of heb je hem al verkocht zolang ie niet verkocht is kan je rijden toch.
Of ben je er echt helemaal klaar mee
@ Sleur fijne vakantie
Dan word ie vies

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mogge
Neem hem weer eens mee of heb je hem al verkocht zolang ie niet verkocht is kan je rijden toch.
Of ben je er echt helemaal klaar mee
@ Sleur fijne vakantie
Heb je wel al biedingen gehadDan word ie vies![]()
![]()
Heb je wel al biedingen gehad
Heb je wel al biedingen gehad
Ben meer een FG Monstertruck typeNiks voor jou een Baja, of krijg je dan nog steeds mot met je vrouw? :wink:
Ben meer een FG Monstertruck type
Heb ze nu even geen tijd voor denk ik ze loopt op alle dag om te werpen:rolling:Ze is over een week uitgerekend.Idd, dat had ik toen besproken met SnowmanZijn vrouw zou dan ook gelijk mij van kant maken 8-O :rolling:
Ik ben weer lekker bezig hier zeg
,wat ben ik ook een eikel af en toe :rolling::rolling:
Het kan nog erger ik weet het maar heb ook niet meer uit elkaar gehaald dan nodig was
![]()
p.s het zonnetje probeert er wel door te breken Phil
Gaan er nog mensen vliegen/rijden vandaag? Het schijnt droog te worden in de loop v/d dag.
Ook de vliegers nemen sterk af ,iedereen druk,druk,druk , mijn vliegers staan allemaal in reparatie.
Morgen hoop ik wel te gaan.
Ps;siggy,weer lekker bezig,is mij ook gebeurd ,al was het niet zo erg als wat jij hebt ;-)
Posted via Mobile Device
Zie je goed kobus laatste keer springen en gek doen koste me 3 tankjesZie ik dat nou goed , liggen er 4 tankjes op tafel:shock:
Wat ben jij allemaal van plan ??? :lol: