Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zomer 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Heb je wel al biedingen gehad

@ Wat wil ie er voor hebben (daar gaat het om:rolleyes:),want die biedingen

kenne we wel (450.00 euries:confused:),maaru ff wat anders lekker hé

ZOMER 2008:zon::zon: wou vandaag ff gaan bashen on the beach (of

hoogTij),met Beide auto's:yes:....HPI BAJA 5B & FG Monster-BeetlePro zit er

niet in denk:fist:..........KL*TE WEER, gr.Dr.Dre.;)

Idd, dat had ik toen besproken met Snowman ;) Zijn vrouw zou dan ook gelijk mij van kant maken 8-O :rolling:
Heb ze nu even geen tijd voor denk ik ze loopt op alle dag om te werpen:rolling:Ze is over een week uitgerekend.
Had nog mazzel gister de klant waar ik aan het smeren was heeft een broertje die een Savage had met zon dik Fast Lane chassis.
Hij had het circus verkocht(ging on-road)rijden,maar had de originele chassis platen vergeten mee te geven kon ik over nemen voor HT dollars.Aan gezien mijn frame krom is (ligt inmiddels in de kliko) heb ik meteen een nieuwe motorsteun en het plaatje waar de motor op staat bestelt,hoop dat ik van de week die rotzooi binnen heb kan ik weer aan de knutsel en misschien vrijdag met BYM naar de MACH om het savage on-road avontuur te ervaren

Laatst bewerkt:
De onroad banden heb ik inmiddels binnen even als mijn velgjes moet ze alleen nog even verlijmen.
8e2def77.jpg

Rijden word niks hij ligt helemaal uit elkaar​

Het kan nog erger ik weet het maar heb ook niet meer uit elkaar gehaald dan nodig was
b3e3d202.jpg

p.s het zonnetje probeert er wel door te breken Phil​

Ik ben weer lekker bezig hier zeg :rolleyes:
Zojuist aan het bouwen geweest aan de Voyager,het begint(gon)
wat te worden.

Was bezig het staartstuk te verlijmen toen er opeens een wat rare geur mijn neus binnenkwam :confused:

Ik had de vleugels even opzij gelegd zodat ik wat meer werkruimte had maar zag te laat dat mijn soldeerbout daar ook lag :thumbsup:

Wat er toen gebeurde laat zich makkelijk raden denk ik :evil: :(
Een gat in vleugel gesmolten,precies op het bevestigingspunt waar beide vleugels samenkomen :yes:

Heb het hele gat nu maar opgevuld met brokjes schuim met een lading UHU POR ,dit geheel maar even goed laten drogen daarna opnieuw de vormen uitsnijden en hopen dat het gaat houden,wat ben ik ook een eikel af en toe :rolling::rolling:

190720081319-1.jpg

We zijn gister toch nog iets vergeten mee te nemen Phil :confused:
Een Y-kabeltje voor de twee servo's in de vleugels ;)

Het kan nog erger ik weet het maar heb ook niet meer uit elkaar gehaald dan nodig was
b3e3d202.jpg

p.s het zonnetje probeert er wel door te breken Phil​

Zie ik dat nou goed , liggen er 4 tankjes op tafel :rolleyes: :shock:
Wat ben jij allemaal van plan ??? :lol:

Zojuist het plafond gerepareerd met spack uit een spuitbus , super spul :cool:
vanavond de plafonds witten en dan morgen beginnen met de nieuwe scheidings muur :) misschien kan ik dan in mijn vak. nog rijden , ik kwam wel mijn baja tegen van de week in de schuur toen ik wat moest pakken uit de schuur , verstopt onder een zootje andere spullen :(

Gaan er nog mensen vliegen/rijden vandaag? Het schijnt droog te worden in de loop v/d dag.

Ook de vliegers nemen sterk af ,iedereen druk,druk,druk , mijn vliegers staan allemaal in reparatie.
Morgen hoop ik wel te gaan.
Ps;siggy,weer lekker bezig,is mij ook gebeurd ,al was het niet zo erg als wat jij hebt ;-)

Posted via Mobile Device

Ook de vliegers nemen sterk af ,iedereen druk,druk,druk , mijn vliegers staan allemaal in reparatie.
Morgen hoop ik wel te gaan.
Ps;siggy,weer lekker bezig,is mij ook gebeurd ,al was het niet zo erg als wat jij hebt ;-)

Posted via Mobile Device

Er is toch teveel wind, morgen ben ik er niet :nooo:

untitled.JPG

Verrrrrrekte handig toch, dat je een server kunt benaderen zonder er fysiek bij te moeten zijn :)

(Ik ben nu dus gewoon ff aan het werk enzo :shock: )

Nou ik geloof dat ik zo ver ben dat ik mijn rompdelen van de easystar2 in elkaar kan gaan lijmen.

De switchservo zit op z'n plek, de noodreparatie aan de led is voltooid, dus morgen de uhu por ter hande nemen en de boel samenvoegen :yes:

Zodra dat droog is de staartdelen erop en dan is ze zo goed als klaar.

Voor de time being vlieg ik nog met vleugelset #1, nog ff geen zin om rolroeren erop te gaan maken, komt wel weer :p

De Voyager is ook zo goed als klaar,mis alleen nog twee servo verlengkabeltjes van 30 cm,iemand op voorraad misschien :D

De reparatie aan de vleugel zou moeten werken,zoniet dan stappen we over op plan B ;)

Net terug van verjaardag ga nu lekker en tukkie doen morgen vroeg staat er weer een klein snoekseltje te springen :sleepy::sleepy::bye::bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back