Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk het niet, want ik zie dit in de beschrijving ervan staan :

Materialen: metaal, glas, porselein, keramiek, hout, marmer, steen, beton, duroplast, glasvezelversterkte kunststoffen, hard-PVC, rubber, hardschuimkunststoffen, bijv. Styropor®.

Dus ik vermoed dat elapor er ook tegen kan.

Ik probeer het eerst op een teststukje denk ik, en anders is er nog Bisonyte.
Dat is ook een twee componenten lijm, waar ik al eens een plafond ventilator mee opgehangen heb, die ruim een jaar is blijven hangen, toen we verhuisd zijn kreeg ik hem niet los dus heb ik hem maar laten hangen :rolling:

heb een keer me stuur van me fiets, en voorvoork (carbon) mee gelijmd, ze doen het het nog prima:rolling:

al geprobeerd te registreren,maar registratie-conformationnummer laat op zich wachten.Duurde het bij jou ook wat langer of kreeg je die meteen toegemailt?

Inderdaad dat duurt even

Ook veel plezier met de tuned pijp :D

Ik heb de oppas dus ik kom niet, net nog even gevlogen op de verjaardag van papatedje :D Ook leuk om in Saendelft te scheuren. Gelijk kwam er een boer naar me toe, die had last van ganzen dus hij vond het ook wel wat :lol:

Hoi allemaal. Weer terug van een lekkere vakantie. Uiteindelijk maar 1 keer met de EZ gevlogen in Oostenrijk. Verder waren er gewoon teveel bomen om hem uit te laten. Ik zie dat ik ongeveer 85 pagina's achter loop, moet ik maar even doorlezen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd verder? :D

Hoi allemaal. Weer terug van een lekkere vakantie. Uiteindelijk maar 1 keer met de EZ gevlogen in Oostenrijk. Verder waren er gewoon teveel bomen om hem uit te laten. Ik zie dat ik ongeveer 85 pagina's achter loop, moet ik maar even doorlezen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd verder? :D

Hey Martin, welkom terug.
Er zijn idd spannende dingen gebeurt :rolleyes: maar dat lees je allemaal wel ;) Veel plezier met de pagina's doorspitten :rolling:

phil heb jij die trex 450 xl al geprobeerd in aerofly ?

man man man wat een power , en dan te bedenken dat ik er ook zo 1 heb volgende week :D

Welkom terug Burp.

Jij gaat strax, zo begrijp ik, een reactie plaatsen van een pagina groot :rolling:

kijk dat gaat pietje ook maken , en dan een airwolf kap kopen en die als mal gebruiken :D

ow ja bym , nevermind the magnets.

kijk dat gaat pietje ook maken , en dan een airwolf kap kopen en die als mal gebruiken :D

ow ja bym , nevermind the magnets.

kijk dat gaat phillie niet maken , anders krijgt hij bonje met zijn vrouw als de oven naar gesmolten lexaan meurt :D

ow ja bym , kun je voor mij ook een aantal magnets bestellen om de vleugels aan elkaar te klikken. :thumbsup:

kijk dat gaat phillie niet maken , anders krijgt hij bonje met zijn vrouw als de oven naar gesmolten lexaan meurt :D

ow ja bym , kun je voor mij ook een aantal magnets bestellen om de vleugels aan elkaar te klikken. :thumbsup:

Hmmm, dat van die oven is geen probleem, alleen die stofzuiger misbruiken, nahja :rolling:

Welke en hoeveel wil je hebben Phill :confused:

Even opgezocht wat jij al had gezegd ;)

Deze dus:
De vorm is cilindrisch, de doorsnede is 5mm en de lengte is 8,47mm, gewicht is 1,3gram en de houdkracht is 970 gram. 28ct p/stuk, vanaf 20st 24ct p/st.

0866.jpg

Dank u wel :worship:

;)
Hmmmm, ok.

Nou van siggerynog wat duidelijkheid en dan gaat het helemaal goed komen :)

Sorry Bym,ben net terug van HT,was erg gezellig ;)
Voor mij dus ook hetzelfde pakketje magneetjes voor in de vleugels.
Ik wil er 3 vliegtuigen mee gaan doen dus doe mij er maar 20 :D

Ik hoop dat ik nog op tijd ben maar kan je voor mij ook een stuk of 10 doen BYM? Verder nog druk aan het lezen (zit op pagina 541)

Kwam net Junkie nog even tegen bij de pizzaria in Zaandam. Even lekker gekletst :D

Even een korte impressie van afgelopen middag,viel best wel mee met de wind he Junkie ;)
Was weer gezellig Dimitri,hoop je snel weer eens te zien op HT of zoals vanmiddag besproken op het strand :cool:

Er is vandaag trouwens weer een nieuwe vliegenier op HT gesignaleerd :D

DSC00529.jpg

DSC00530.jpg

DSC00532.jpg

DSC00531.jpg

DSC00578.jpg

graaaaassssssssssssss :yes::rolling::rolling:

DSC00579.jpg

Nog maar een paar en zometeen nog even een filmpje :lol:

DSC00539.jpg

DE BOBBER BAJA 5B.

DSC00553.jpg

VALT DIT BINNEN DE GARANTIE PHILLIAMS ?

DSC00554.jpg

SAMENSCHOLING VERBODEN :lol:

Rare wind ED er staat een rare wind ED ;-)

Laatst bewerkt:
was zekers weer gezellig , stond nogal veel wind , waarna we ons verplaatsten naar de voorheen baja hill climbing heuvel , waar het gewoon windstil was ;) ,hebben aardig wat ( serieuze ) gesprekken gehad :lol: .
ik heb tussendoor liggend tegen de heuvel aan nog 3 lipo's leeg gevlogen :cool:
de ez van dimitri had weinig kans met deze wind ,dus maar ff vliegen en afstellen in rustiger weer
daarna nog een pizza gepakt met dimitri , en jawel zat burp daar met het gezin , ff bij geluld , hij moet nodig weer naar ht ;), we hebben het ook gehad over weer eens met de baja's uit te rukken ,dit als iedereen weer tijd heeft en terug is van vakantie .
mooie plaatjes / filmpie siggy :thumbsup:.
I LOVE MY FUNLINER , dat ding vliegt volgens mij nog bij windkracht 8 :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back