Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
niemand zegt wat van mijn nieuwe heli :2gunfire::sniper:
je hebt gelijk

daar komtie ; mooie heli , het is mooi om te zien ;)
maar zelf heb ik er (nog) niets mee :lol:

ik zit nog steeds in mijn vakantie , word het toch nog mooi weer ,toch phil :rolleyes:
vanmiddag maar ff knutselen ,gisteren nl een beetje verbrand op de fiets :o
en 70 km gefietst op mijn nieuwe joehoe handmade koga :cool:, maar kan amper nog zitten nu :puppydogeyes:.

ff bakkie koffie ...

gewoon je abonnementje opheffen op dit draadje ;)

bovenin het menu discussietools :thumbsup:

Wat jij biedt is een workaround, wat ik hieronder te bieden heb is de oplossing voor zijn probleem :p

Ga naar "Gebruikersinstellingen"

Abonneren op discussies

Wanneer je een nieuwe discussie start, of reageert op een onderwerp, dan kun je ervoor kiezen om automatisch deze discussie toe te voegen aan je lijst van discussies met abonnement, met de optie om een e-mailnotificatie te ontvangen bij nieuwe reacties op die discussie.
Niet abonneren Geen e-mailnotificatie Directe e-mailnotificatie Dagelijkse e-mailnotificatie Wekelijkse e-mailnotificatie Abonneren op discussies:

Zet het balkje hier op "Geen e-mail notificatie"

Gebruikersinstellingen -> Instellingen en opties -> opties wijzigen -> Alle vinkjes weghalen die je niet wilt en bij abonneren op discussies "geen email notificatie" aanzetten, en klaar kwam klara :bday:

Net als wat Bym beweert dus :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha bedankt voor de reacties allemaal :D

vanavond gaan m,n maat en ik weer naar de club gaan er nog meer van julli heen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht er over om vanavond te gaan vliegen maar zie dat iedereen morgen gaat. Dan ga ik vanavond wel even de BL inbouwen en ook morgen vliegen. Aan de regelaar nog de connectoren plakken en verder een beetje controleren.

Vrouwtje wil ook even mee om eens te zien wat we daar nu eigenlijk allemaal doen. Ik zal de zender eens in haar handen drukken, misschien vindt ze het ook wel leuk, aan de andere kant, stel je voor, moet ik mijn vlieguren ook nog eens delen met haar :D

Mooie heli Pieter, nu nog leren vliegen (alhoewel je er ongetwijfeld veel meer vlieguren op hebt zitten als ik)

Ik ga ook ff naar het veld vanavond :p om vervolgens aan Sleurhutje te denken.

Posted on my work :( met dit mooie weer,
Sleur smeert zijn bolletje nog eens in met zonnebrand :(:(:(

Zo lekker in de tuin met een potje bier.De vakantie is begonnen voor Snoeksel de eerste week ziet er prima uit qua weer :zon::zon:

Zo lekker in de tuin met een potje bier.De vakantie is begonnen voor Snoeksel de eerste week ziet er prima uit qua weer :zon::zon:

Beter toch, hier nog één :proost:, wel even de EZ 2.1 afgemaakt om mee te nemen naar Frankrijk en zo nog even twee nieuwe diffs in de Savage gooien om voor dat ik weg ga de buurt nog even goed wakker te maken (morgen pas, mag nu niet meer rijden:banana:) Fantastisch zo`n schoonvader die je een perfectdraft kado geeft :worship:.

je bedoeld dat inimini veldje op de ach :rolleyes:

draait zich weer om in het :zon: ....

Kijkt je uit dat je je :showass: niet verbrand in het :zon:

Beter toch, hier nog één :proost:, wel even de EZ 2.1 afgemaakt om mee te nemen naar Frankrijk en zo nog even twee nieuwe diffs in de Savage gooien om voor dat ik weg ga de buurt nog even goed wakker te maken (morgen pas, mag nu niet meer rijden:banana:) Fantastisch zo`n schoonvader die je een perfectdraft kado geeft :worship:.
Wacht nog op de clutchbell van de gezelligste modelbouw winkel van NH en dan kan ik de Savage afmaken van de rest zit ie weer in elkaar.:bday:En het volgende flesje word open gemaakt(vervelend dit weer)

ik ga rond 17;00 denk ik ff naar ht , om de funliner te testen.
heeft nu sterkere servo's en snellere prop's .
neem dochterlief even mee ,want ik ben ook de oppas ;)

nog meer gegadigden :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back