Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was weer gezellig mannen,Was trouwens errug lekker dat heerlijk koude pilsje dat ik thuis kwam
Ben je toch een ouwe kale oversekste man he@ Maakt niet uit schatje anders had ik wel wat kouds voor je!!!!!,gr.Dr.Dre.![]()
Ben je toch een ouwe kale oversekste man he![]()
Gewoon een 12V/50W (ca. 4A ontlaadstroom) hallo geenlamp eraan hangen en als de spanning rond de 6,8V-7,0V is dan zit je goed. Loskoppelen en klaar.![]()
Zodeju , wat een werk , een kamer beplinten, twee hang/legkasten , twee 3 ladekasten , twee hoogslapers in elkaar bouwen :shock: ik zit nu pas aan de pils20.15 uur had ik dus ook niet gehaald
maarrrr, woensdag ga ik zeker redden
![]()
want de rest van de week tmt. donderdag doe ik niks meer in huis en ga ik alleen maar leuke dingen doen
![]()
Het is hier nog steeds droog en errug heet![]()
welkom terug kobus , wel petje af voor je prestaties thuis , maar ik weet uit ervaring dat als het af is wel voldoening geeft
je bent zo lang niet geweest ,dat je het vliegen gewoon overgeslagen hebt ,maar we rijden nu ook weer met baja's,dus wees gerust, volgens mij had jij ook een baja :roll:
dus als iedereen woensdagavond kan rijden/vliegen ,zo gezellig zijn .
vanaf nu behoord de baja bij de standaard uitrusting![]()
Oh, op die fiets. :?Nee ontladen met de spintec bedoelde ik, doe je dat ook met de balancer?
Moet wel oppassen dat je niet te ver ontlaad enzo![]()
mmmmmmmmmmmm@ Wat dat betreft had je wel mijn kleine broertje kunnen wezen
schoft,gr.Dr.Dre.![]()
jaja, mensen ik ben ook weer. laatste tijd een beetje druk gehad en weer een jaartje ouder geworden(helaas), maar wat zag ik nou????
Druk met de baja`s dat was toch zoooooo 2007
Maar dat maakt niet uit hoor. Ik kom ook wel ff dinsdag of woensdag was het???
ff meerijden.
stanley
gebruikt iemand kanaal 80 trouwens?
Stil hier zeg
Ben ik net een baja armer.
Ben ik alweer een Tamiya Dark Impact en een mulltiplex gereedschapskoffer rijker
@Sleur al wat gehoord over die schuur van 150 m2 groot om indoor offroad te gaan rijden?![]()
Jammer v/d baja, begint net weer aan te wakkeren.
Kan je met die tamiya ook op ht rijden?
Zou gezellig zijn als je er ook bij bent ;-)
Het is wel een 4wd maar 1/10 dus wellicht een beetje te klein,maar ik kan ook gewoon langs op hoogtij zonder rc auto hoor.
Doen meerdere![]()