Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fritsie, ik zag dat je Richard van zijn spullen afgeholpen hebt :)

Ga je soms in Purmereutel rijden ofzo?? :rolling:

Sleur heeft anders nog wel een Baja te koop staan :twisted:

@ Swiggery: is goed man :D

@ The rest: Ik kom ook nog wel eens langs hoor (zonder auto) met vliegtuig zal ik er vaker zijn ;) Mocht dat ophouden op HT dan heb ik mijn draai al helemaal gevonden in Heemskerk :yes: Wat zijn die gasten gezellig :D

ta58370.jpg

Is het zoiets Fritsie

Fritsie, ik zag dat je Richard van zijn spullen afgeholpen hebt :)

Ga je soms in Purmereutel rijden ofzo?? :rolling:

Sleur heeft anders nog wel een Baja te koop staan :twisted:

Jup ik heb een gereedschap koffer over genomen, en nee ik ga niet in purmerend rijden :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Jup ik een gereedschap koffer over genomen, en nee ik ga niet in purmerend rijden :D

heb je toch nog een kleine baja :cool:

maar wat wil je daar mee doen dan :confused:, over de scalpels heen rijden 8-O;)
zit toch wel een dikke brushless in ,toch?

neem woensdag avond ff mee naar ht , laat je hem even los op de baan ;)

heb je toch nog een kleine baja :cool:

maar wat wil je daar mee doen dan :confused:, over de scalpels heen rijden 8-O;)
zit toch wel een dikke brushless in ,toch?

neem woensdag avond ff mee naar ht , laat je hem even los op de baan ;)

Ding moet nog in elkaar gezet worden, sterker nog, ik moet hem nog ophalen in koog a/d zaan.
Zit nog nieuw in de doos ;) en het was aantrekkelijk prijsje
Maar nee ik ga er niet mee over scalpels heen rijden,maar het lijkt me gewoon een leuk ding , ook voor de oudste smurf :lol:
En ik heb weer wat te bouwen :cool:

@ The rest: Ik kom ook nog wel eens langs hoor (zonder auto) met vliegtuig zal ik er vaker zijn ;) Mocht dat ophouden op HT dan heb ik mijn draai al helemaal gevonden in Heemskerk :yes: Wat zijn die gasten gezellig :D

ach, leuk dat je afentoe nog eens langskomt hoor , en nou opzouten naar je vliegclubje :shock: :rolling: ;)

ps ;kom je woensdag avond ook :yes:, gaan we een lucht battle houden met mijn leger ez :cool:

Ding moet nog in elkaar gezet worden, sterker nog, ik moet hem nog ophalen in koog a/d zaan.
Zit nog nieuw in de doos ;) en het was aantrekkelijk prijsje
Maar nee ik ga er niet mee over scalpels heen rijden,maar het lijkt me gewoon een leuk ding , ook voor de oudste smurf :lol:
En ik heb weer wat te bouwen :cool:

bouwen is altijd leuk :thumbsup:

maar mocht blijken dat we vaker weer met rc auto's gaan rijden , is het nog niet zo'n slecht idee van burp om de bakbaja van ,hoe heet die gozer alweer ? ,oja sleur te kopen ,is niet duur en kun je nog geheel naar eigen smaak opbouwen ;).
maar het is maar een idee.....

Ohw, hoe kom je dan, liftend ?
Of per parachute :rolling:

Precies...(altijd prettig een beetje extra aandacht voor je advertenties)
komt binnenkort nog wel wat meer bij op Marktplaats.nl

Voor mij is het definitief Basta met de RC-auto's (hoewel ik Max zo nu en dan nog wel zal helpen met zijn Savage :rolleyes:)
Als het straks voor mij weer wat rustiger is,ga ik lekker met m'n EZ* aan de gang en zal (als ik tijd heb) ook wel wat vlieguren op de Sim maken i.c.m de Pipercub.

maar mocht blijken dat we vaker weer met rc auto's gaan rijden , is het nog niet zo'n slecht idee van burp om de bakbaja van ,hoe heet die gozer alweer ? ,oja sleur te kopen ,is niet duur en kun je nog geheel naar eigen smaak opbouwen ;).

Nee sorry ik pas ;)

ik hou het bij de scalpel
de tamiya zal ook wel na het bouwen en een beetje rijden uit eindelijk verkocht worden :rolleyes:

Precies...(altijd prettig een beetje extra aandacht voor je advertenties)
komt binnenkort nog wel wat meer bij op Marktplaats.nl

Voor mij is het definitief Basta met de RC-auto's (hoewel ik Max zo nu en dan nog wel zal helpen met zijn Savage :rolleyes:)
Als het straks voor mij weer wat rustiger is,ga ik lekker met m'n EZ* aan de gang en zal (als ik tijd heb) ook wel wat vlieguren op de Sim maken i.c.m de Pipercub.

Nou vooruit dan doe ik er nog één Marktplaats.nl > HPI BAJA SS & extra hop-ups - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw ;) :D

Ps. Bart je hebt een pb. :D

Probeer de linkjes te openen Kobus werkt een beetje traag zal wel net zoveel stof in mijn verbinding zitten als op en in de auto's:rolling::rolling:
Zand hebben ze nooit gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back