Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, nu eerst ff eten. Het de hele dag plintjes zitten plakken. Wat een klere werk. Heb een rug als een kameel en mijn zitvlak is ook niet wat het geweest is. Maar het is wel netjes.
@bym
Had je al gebeld of was je daar nog niet aan toe gekomen?
@ Sime , ook aan de klus ?lekker he :rolling: ik voel met je mee hoor
![]()
Ja goed dat je zegt man, weer door mijn hoofd geschoten daar terugkoppeling over te geven.
Vrijdag gaat gewoon door![]()
Hoe houden ze het toch zo netjes
Hoe houden ze het toch zo netjes![]()
Ja, voelen doen we het wel!!!In m'n rug vooral:rolling:
Wat ben jij aan het doen dan?
Heel goed. Is dat dan in de avond of overdag??? En mag het dan ook met de fg?
Ik ga met mijn brandstof rijden, driemaal raden wanneer het dan is :rolling:
(je eigen woorden : tot 17:00 mag er maar met brandstof gereden worden
Maar ik heb mijn bigscale ook mee ja, daar ga ik eerst een paar rondjes mee rijden, en dan als ik de baan weer een beetje "ken" de nitro inrijden
Zou leuk zijn om beetje competitie te hebben op dit vlak, hoop alleen dat we geen schade rijden
Hoop dat je erbij bent man, zowieso alweer een tijd geleden met je gesproken te hebben
En denk erom, indien je in het gras beland, wachten op een baaninzetter voor je weer gaat rijden, geen gas geven als je in het gras staat want dan heb je ruzie met Hans van de MACH ....
Ok, duidelijk. Hoe laat aan we er heen? Wat competitie betreft hoef je je geen zorgen te maken. Ik ken de baan eigenlijk alleen zonder auto.Ik denk dat ik de assassin ook meeneem. Hangt sterk af van de accu's.
Voor de rest moet ik er gewoon bij zijn, is idd een tijd geleden. Zo wel het spreken als het rijden.. Ik ga mijn best doen.
@ Sleurhutje , succes met de maiden![]()
Nee, en philliams of pieter-b wilden ook al geen maiden tussen het mais. :evil:@ Sleur , ziet er gezwellig uit daar:lol: heeft je monsun de maiden gehad ?
@pieter-b: Doe jij zo het licht weer uit, je hebt toch teveel cola en koolzuur naar binnen gehad. :rolling:
Nee, en philliams of pieter-b wilden ook al geen maiden tussen het mais. :evil:![]()
Ja, Kobus kwam gewoon even langs om de kill switch werkend te krijgen. In de basis was dat binnen twee minuten klaar (anderhalve minuut om de zender in de 2P positie te zetten en 30 seconden om de kill switch te programmeren :rolling:
Verder meteen even de servodraadje goed gesoldeerd en meteen een stukje zwart draad eraan gezet zodat Kobus morgen alleen maar deze op maat hoeft te knippen en aan de draadjes van de stopknop hoeft te frommelen.
Tsja, en meteen zijn zender even open gehaald en het knopje voor het derde kanaal even gefixed, deze wilde niet heel lekker werken, zal er wat stof in gezeten hebben dan? Kan nooit van HT zijn :rolling: :rolling:
11 uur zijn ze open.
Misschien dat ik toch eerst mijn nitro in ga rijden, want dan is het hopenlijk nog rustig ....
@ Sime , boven twee kinder kamers verbouwtuppydogeyes:
![]()
Gelukkig welOK, is idd veel werk. Zijn ze er blij mee?![]()
Oke, niet vergeten dat we de baan "even" gaan verleggen. Lijkt mij een mooie gelegenheid om het in de kuil te doen. Een paar mooie bochten afzetten aan de binnenkant en als natuurlijke afscherming de zijkant van de kuil gebruiken.
Een paar mooie stukken waar we lekker achter elkaar aan kunnen jagen.
Ik ben er ook rond 19:30u.