Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
vlieg toch op , ga eens bij je vrouw op de bank zitten ,steek een paar kaarsjes aan ,wijntje er bij ,en ..... :cool:, of is de verliefdheid er een beetje af :confused::rolleyes:;)

ik hoop dat je het droog houd :???:

Is gewoon een kwestie van afspraken maken :D btw kaarsjes en wijn is niks voor mij :rolleyes: Ik hou meer van Heavy Metal en sterke drank :lol: :nooo:
Dat ..... doe ik nog vaak genoeg :rolling:

Vocht, balsa en elektronica gaan idd niet samen :nooo: Maar er wordt sowieso met de Easystar gevlogen

Is gewoon een kwestie van afspraken maken :D btw kaarsjes en wijn is niks voor mij :rolleyes: Ik hou meer van Heavy Metal en sterke drank :lol: :nooo:
Dat ..... doe ik nog vaak genoeg :rolling:

zo mag ik het horen :cool:

volgens de radar hebben jullie het wel een paar uur droog ,dat zit wel goed :zon:
veel plezier ;)

Jullie hebben het water op het veld staan. Ik in huis. :mad: Ik loop de voordeur binnen en meteen viel het me op dat het een beetje muf rook. Water is door de wc en in de badkamer naar boven gekomen.... Gelukkig geen waterschade. Het was niet veel.

@sleur

Waar hadden we het ook alweer over?:rolleyes:

Sodeju , wat een weer , vandaag in gouda :mad: we moesten bij een zand en grindhandel het terrein asfalteren wat ongeveer 3.5 mtr. lager als de weg lag , dus toen de bui eenmaal was losgebarsten waren we binnen een paar minuten ons net aangebrachte asfalt kwijt :lol: dus de dag duurde al met al niet zo heel lang voor ons , om 16:30 u zat ik alweer in de auto :D

@ Burp , het relais schakelt nog wel , en het ledje gaat ook nog aan en uit , dus er zal wel een storing in de bedrading zitten die ik er gister even snel aan vast geknoopt heb :rolleyes: ;)

*edit* Ik moet hier toch op terug komen , ik had de zender en ontv. een tijdje aan laten staan , en probeerde het nog eens een paar keer en na een keer of drie bleef het ledje gewoon branden , als ik dan het derde kanaal wat langer ingedrukt hou gaat ie alsnog uit soms , en soms moet ik twee keer kort achter elkaar drukken om hem uit te krijgen , aan gaat ie wel gewoon na een keer drukken !

Laatst bewerkt:
Jullie hebben het water op het veld staan. Ik in huis. :mad: Ik loop de voordeur binnen en meteen viel het me op dat het een beetje muf rook.

Deze geur heb ik alleen in huis als mijn schoonmoeder op visite is :lol:

Zo heeft het wonen op 3 hoog ook wel weer z'n voordelen ;)

( doelt op: vervelende visite is snel beneden. )

Sodeju , wat een weer , vandaag in gouda :mad: we moesten bij een zand en grindhandel het terrein asfalteren wat ongeveer 3.5 mtr. lager als de weg lag , dus toen de bui eenmaal was losgebarsten waren we binnen een paar minuten ons net aangebrachte asfalt kwijt :lol: dus de dag duurde al met al niet zo heel lang voor ons , om 16:30 u zat ik alweer in de auto :D

Vlakbij de McDonalds onder het viaduct door toevallig?
Hoe ben je naar huis gereden, via de A12 of binnendoor langs Waddinxveen-Boskoop Alphen aan de Rijn?

Dan hebben we praktisch achter elkaar aan gereden :rolling:

(Schuin tegenover de Mc zit een BMW dealer, daar werk ik vlakbij :p )

@ Burp , het relais schakelt nog wel , en het ledje gaat ook nog aan en uit , dus er zal wel een storing in de bedrading zitten die ik er gister even snel aan vast geknoopt heb :rolleyes: ;)

*edit* Ik moet hier toch op terug komen , ik had de zender en ontv. een tijdje aan laten staan , en probeerde het nog eens een paar keer en na een keer of drie bleef het ledje gewoon branden , als ik dan het derde kanaal wat langer ingedrukt hou gaat ie alsnog uit soms , en soms moet ik twee keer kort achter elkaar drukken om hem uit te krijgen , aan gaat ie wel gewoon na een keer drukken !

Of een storing in het schakelaartje op je zender :onweer: ;)

@ Bym

Ik heb de magneetjes in de vleugels zitten hoor,werkt prima :thumbsup:

Yep, dat klopt. Ik zei gisteravond tegen Burp ook al dat er een functioneel verschil zit in de 2P mode op een DX3 en op een DX3.0/DX3R. Ik moet op mijn DX3R ook twee keer drukken (klik niks, klik aan, klik niks, klik uit). Op de DX3 is dat klik aan/klik uit. Dus dat is normaal. Ik zorg dat ik kan starten, druk een keer extra zodat de killswitch op scherp staat en ook werkt met de failsafe van de ontvanger en ga dan rijden. Als je zender toevallig in de aan-stand staat op het derde kanaal, gedraagt de killswitch zich heel merkwaardig als je de spanning op de auto inschakelt. :evil:

Bij het inbouwen en testen werkte hij echt gewoon met 1 x drukken, zowel aan als uit. Wel had het knopje af en toe wat kuren (zender piepte dan ook niet als je de knop indrukte)

Wat mij wel opviel aan de zender/ontvanger is dat hij soms even spontaan in de failsafe sprong. Ook als de kill switch er niet aan zat. Wellicht dat er nog iets vreemds in de zender/ontvanger zit.

Ik zal kijken of ik morgen de kill switch bij mijn Baja er ook in ga zetten.

Ik heb een lampje op de killswitch zitten zodat ik precies kan zien in welke modus hij staat.
Klein gaatje in de radiobox gemaakt zodat je het groene lampje kan zien branden ;)

@Snoeksel.

Nee ik zal niet smelten nee, heb de afgelopen dagen meer lichaamsvocht aan de buitenkant gehad dan ik morgen van uit de hemel op me neer zal zien vallen, maar mijn spulletjes houdt ik graag liever kurkdroog ;)

Of een storing in het schakelaartje op je zender :onweer: ;)

@ Bym

Ik heb de magneetjes in de vleugels zitten hoor,werkt prima :thumbsup:

Ah mooi man, binnenkort maar eens even gluren hoe je dat gedaan hebt, want daar had ik nog niet over nagedacht :rolling:

Deze geur heb ik alleen in huis als mijn schoonmoeder op visite is :lol:

Zo heeft het wonen op 3 hoog ook wel weer z'n voordelen ;)

( doelt op: vervelende visite is snel beneden. )

Tja, daar heb ik niet zo veel last va. Mijn schoonouders komen niet zo vaak over de vloer. Muf ruikt het dan ovrigens ook niet :D
Maar wat je zegt, een flat heeft zo z'n voordelen.:rolleyes: En zijn nadelen. Buren bijvoorbeeld. Hoe zat het ook al weer met die auto's starten op het balkon?:p

@Snoeksel.

Nee ik zal niet smelten nee, heb de afgelopen dagen meer lichaamsvocht aan de buitenkant gehad dan ik morgen van uit de hemel op me neer zal zien vallen, maar mijn spulletjes houdt ik graag liever kurkdroog
Beetje water kan geen kwaad heb je toch gezien op Zandvoort

Vlakbij de McDonalds onder het viaduct door toevallig?
Hoe ben je naar huis gereden, via de A12 of binnendoor langs Waddinxveen-Boskoop Alphen aan de Rijn?

Dan hebben we praktisch achter elkaar aan gereden :rolling:

(Schuin tegenover de Mc zit een BMW dealer, daar werk ik vlakbij :p )

Op de sluisdijk , bij de dubbele bruggen met een sluis ertussen , heen ben ik binnendoor gereden , terug over de A12 !
morgen zijn we er weer , en met een beetje pech zaterdag ook :mad:

@ Het knopje op de zender doet het prima , en piept ook gewoon als je er op drukt , Aan gaat ie gewoon na één keer drukken, uit ook wel een paar keer en dan begint ie kuren te vertonen , soms doet ie het als ik hem iets langer ingedrukt houd en soms moet ik twee keer drukken en heel soms gaat ie met een kleine vertraging uit , maar aan altijd in één keer ;) snappie ? ;) :D

@gladoor

Ik heb ff in de doos van de scalpel gezocht en de steuntjes gevonden. De zitten nog aan het spuitgietraampje. Tevens heb besloten alu versies gewoon over te nemen. Ik ben er nu toch al aan gewend. Het glimt zo mooi :mrgreen:

Ik heb een lampje op de killswitch zitten zodat ik precies kan zien in welke modus hij staat.
Klein gaatje in de radiobox gemaakt zodat je het groene lampje kan zien branden ;)

@ Ja dat hebben wij ff goed gedaan hé pik met die TGN killswitch,super klein

en werkt super,kost wel wat maarrrrrr dan heb je ook wat gr.Dr.Dre.;)

Aloha HT-rijders/vliegers/enz.
Na een acute doch noodzakelijke kleine aanpassing van de bovenverdieping van mijn kraakpand,weer tijd voor het rc-gebeuren.
De baja is uit de roulatie ivm een slingerende clutchbell en de daaropvolgende speling op de lagers van de cb-houder.
Om het(in mijn ogen) meteen maar goed te doen heb ik het volgende bestelt in de us
of a:
ramtech billet alu cb-carrier
vertigo vented steel cb
heavy duty pinion-gear

Ik dacht eerst aan een alu cb ook,maar in een eerdere post op het mb-forum las ik dat dat niet verstandig is in zwaardere omstandigheden (lees:HT).
Is dit een goede keuze of heb ik het helemaal verkeerd?
Gaarne jullie suggesties.
Nu maar ff de nitro klaarstomen voor van de week...
ajuus,bobbertje :D

@ Ja dat hebben wij ff goed gedaan hé pik met die TGN killswitch,super klein

en werkt super,kost wel wat maarrrrrr dan heb je ook wat gr.Dr.Dre.;)

Bla bla bla bla bla ! Dat apparaat uit een of ander lage lonen land (wat waarschijnlijk ook nog door kinderen in elkaar gezet is) :shock: :rolling: kan natuurlijk NOOIT tegen een custom made oerdegelijk hollands product op :cool: :lol: Hé pik !! ;) :D

@ Bobbertje , je hebt al besteld , maar ik had de alu. cbh ook van vertigo besteld (hoef je die paarse ringen en bus niet meer te gebruiken dat is al ge-integreerd in de cbh) !

Laatst bewerkt:
Bla bla bla bla bla ! Dat apparaat uit een of ander lage lonen land (wat waarschijnlijk ook nog door kinderen in elkaar gezet is) :shock: :rolling: kan natuurlijk NOOIT tegen een custom made oerdegelijk hollands product op :cool: :lol: Hé pik !! ;) :D

@ Kobus maakt mij geen fuck uit (lage loon land shit:rolleyes:),als ie nou ff

wat vlugger was geweest had ik hem ook van burpie gekocht,maar ik kon niet

wachten dus vandaar de TGN ouwe pik!!, gr.Dr.Dre.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back