Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgenmiddag nog vliegen Sleur, ik welhet wordt morgen de mooiste dag v/d week
P.S. Ik heb nu grotere wielen onder de Calmato![]()
Yep, met de kleine Monsun dan hè!?Morgenmiddag nog vliegen Sleur, ik welhet wordt morgen de mooiste dag v/d week
P.S. Ik heb nu grotere wielen onder de Calmato![]()
Helaas ik ga morgen lekker een weekje weg kan er niet bij zijn volgende week beterklopt morgen is het prima weer , maar dan gaan we toch niet alleen maar fladderen :nooo:, dan gaan ook de baja's/nitro's mee
zijn er nog liefhebbers voor morgen avond![]()
Het ging wel aardig al is de Savage toch wat log.Had wat problemen met de stuurinrichting er liet steeds een stuurstangetje los dus dat was erg tricky.Beetje geouwehoerd een en ander gerepareerd en toen een natte baan op dat kan ik iedereen met een Savage aanraden moeten er wel on-road bandjes op zitten maar dan word het echt fun.Al met al een heerlijke dag en zeker voor herhaling vatbaarDe auto van Bym ging als de brandweer, zekers toen de dag wat vorderde en Bym wat meer aan de auto gewend was. Snoeksel heeft het begrip driften met de savage even uitgelegd. Maw topmiddag mensen. Thanks.![]()
klopt morgen is het prima weer , maar dan gaan we toch niet alleen maar fladderen :nooo:, dan gaan ook de baja's/nitro's mee
zijn er nog liefhebbers voor morgen avond![]()
Geen idee, als ik thuis alles zat ben. :? Het is de gebruikelijke zaterdag: Boodschappen doen, elektriek aanleggen in een slaapkamertje, muurtje stuccen, ondervloer leggen, plafond sausen, met de kids naar de kermis etc. etc. Dus voor 15:00 uur zal het zeker niet worden. Misschien dat het wel 's avonds wordt. :?Ziet er weer goed uit SleurHoe laat ben je op het veld morgen?
ziet er goed uit sleurgabber
hier nog ff de vlucht v/d monsum , en uiteraard ook de iets mindere landing :lol:
En nog wat kiekjes van de mach ; big brother was watching you
verder vanavond mijn 1ste training gehad onder begeleiding van een coach
eerst word je helemaal doorgemeten ,dan nog een conditie test , en het resultaat.... viel wel mee hoor , beetje teveel vet ,beetje te weinig conditie , dus was het geen slecht idee om daar aan te werken
verder heb ik nu zo'n elektronische sleutel ( zie foto ) ,waar mijn gesteldheid in is verwerkt ,en het bijbehorende trainings schema wat ik moet volgen , dus ik log in ,en de computer stuurt mij dan door allerlei apparaten /loopbanden ,fietsen /kracht training enz heen .
in elk apparaat steek je dan ook die key ,en weet wie je bent en hoe lang je die oefening moet doen , bevalt mij best .
ps;fiets en loopband trainers zijn uitgerust met lcd ,dus alle kanalen tot je beschikking
kortom sjieke boel ,en ik heb er zin an ,voorlopig 2 keer per week heen .
zo en nu de kiekjes en de movies
lijkt wel opsporing verzocht :lol:
de landing
Verder is de servo van de voorremmen verbrand.nweer: Waarschijnlijk sluiting door waterdamp in de deksel. Er moet een druppeltje op de printplaat zijn gevallen oid. Misschien een tip: Schroef de servo ff open. Kan je een servo schelen...
Ik ga m'n nest opzoeken. Mzzl:sleepy:
Hehe, mooie filmpjes van een geslaagde ontmaagding. De rolroeren stonden veel te hyperdepieper. Na deze op 60% uitslag gezet te hebben en 40% mix van het richtingsroer met de rolroeren ging het een stuk stabieler.ziet er goed uit sleurgabber
hier nog ff de vlucht v/d monsum , en uiteraard ook de iets mindere landing :lol:
Toevallig een Multiplex Rhino? Deze zijn wat gevoelig voor overspanning![]()
Zoals gezegd train ik liever met zo'n wiebeldingetje. Uiteraard meer voor mijn gemoedsrust dan dat het wat uit zou maken. Ik boor liever 100 euro dan 800 euro de grond in ten gevolge van een stuurfout.@ Sleur: dat vliegt ff zenuwachtigik denk dat een groter toestel wat beter reageert, als je dit onder de knie hebt kun je ook wel met de grotere Monsu overweg
Ik ben morgen rond 13.00 uur op het veld, de avond zit ik al volgeplandNu maar hopen dat Piet waar maakt wat hij zegt :zon: :zon: :zon:
Ook heb ik nu officieel het brevet behaald, hij lag bij de post![]()
Mooie manier van screenshots maken JunkieMisschien ook wel iets voor mij een sportschool, kan ik eindelijk die bierbuik van me wegwerken
zo'n sleutel lijkt me namelijk ook wel wat
@ Sleur: dat vliegt ff zenuwachtigik denk dat een groter toestel wat beter reageert, als je dit onder de knie hebt kun je ook wel met de grotere Monsu overweg
Ik ben morgen rond 13.00 uur op het veld, de avond zit ik al volgeplandNu maar hopen dat Piet waar maakt wat hij zegt :zon: :zon: :zon:
Ook heb ik nu officieel het brevet behaald, hij lag bij de post![]()