Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sleur

Ik was nog even op de ACH. Maar je was alweer weg. Zeg maar wanneer het jou uitkomt. Kom ik wel ff langs.
Ik was er een uurtje maar moest mij om uiterlijk 15:00 uur weer thuis melden vanwege afspraken met de kids. ;) :? Ik ben verder tot 22:00 uur thuis dus mocht je vanavond langs willen komen dan kan dat. Adres via PB gestuurd. :D

@Sleur, ontvanger is binnen (en die van mij natuurlijk ook) :D

Dus even afstemmen waar we de overdracht doen :D
Wow, da's wel heel ernstig snel. 8O 8) Ben je morgen op HT? Anders kom ik morgen wel even bij uw huis langs om hem op te pikken en met je af te rekenen. :mrgreen:

Ik was er ook aangenaam over verbaasd. Lekker snel. Nu w8 ik nog op drie ander pakketjes (allemaal eerder besteld :D)

Ik was er een uurtje maar moest mij om uiterlijk 15:00 uur weer thuis melden vanwege afspraken met de kids. ;) :? Ik ben verder tot 22:00 uur thuis dus mocht je vanavond langs willen komen dan kan dat. Adres via PB gestuurd. :D

Vandaag word niets meer. Kan het anders morgen op HT? Of aan huis?:D

En nog even het filmpje van de calmato met motorstoring,heel knap dat hij hem met deze harde wind nog heel aan de grond kreeg :lol:

Heeft volgens eigen zeggen dan wel 25 jaar ervaring,maar er stond toch wel een stevige wind dus het was zeker geen makkie ;)

Laatst bewerkt:
Heb jij al boodschappen gedaan dan :lol:

Net terug van de ACH,wat een gezellige boel daar zeg,helemaal TOP :lol:
Was daar met Phil en Sleur,later kwam Sime ook nog even langs.

Later wat foto's en een spannende landing van een grote calmato waarvan de motor uitviel :cool:

En ?? ,zit je ook aan een serieus vliegertje te denken ;)zag er idd gezellig uit .
staan daar meer vliegers dan er op ht baja's staan :lol:;)

En ?? ,zit je ook aan een serieus vliegertje te denken ;)zag er idd gezellig uit .
Dat is al snel het geval, zoveel Baja's rijden er niet meer op HT. 8O ;) :lol: Baja's zijn een beetje als FG's in 2007. :rolling:

Vandaag was een doorsnee gezellig druk dagje. 's Avonds (dinsdag/donderdag) is het vaak wat rustiger. Maar bij mooi weer is het er retegezellig druk. :thumbsup:

@Sime: PB even waar je huis woont en hoe laat jouw voorkeur heeft. Kan ik daarna Burp afrekenen. 8O

@Burp: Wat is het exacte schadebedrag? ;)

Vanmiddag even de accupacks voor de Scalpel gesoldeerd (Burp's Elite 1500mAh's). Kan ik gelijk kijken of mijn JBF-modificatie voor de celbalancer ook werkt. 8) :roll:

Ik heb toch een serieuze vlieger,2 motoren,rolroeren,hoogte en richtingsroer :help:

Tsja,hij is net als die van jou van flexpor,maar dit maakt voor ons de lol er toch zeker niet minder om :cool: ;)

Ik heb toch een serieuze vlieger,2 motoren,rolroeren,hoogte en richtingsroer :help:

Tsja,hij is net als die van jou van flexpor,maar dit maakt voor ons de lol er toch zeker niet minder om :cool: ;)

Het blijft een piepschuimvliegertje :rolling:

----let op! ik citeer dit, zijn niet mijn eigen woorden ;)---

heerlijk die piepschuim gevallen :cool: , kan je op veel plaatsen loslaten ,ff na het werk in het amsterdamse bos ,het park of ht of de ach ,onee niet de ach ,mot je lid worden :evilbat:
ik vind het best zo ,weer tijd voor wat andere activiteiten + gezin :D
en af en toe op raggen op ht indien genoeg animo ,en of lekker freefladderen .

we kunnen ook is fladderen op het noorderveld onder het genot van een biertje ,wat dacht je daarvan :confused:;)

Samen met Phil nog even iemand geholpen met het laden van een loodaccu,want zonder stroom wordt het moeilijk om een brandstofmotortje aan de praat te krijgen :

DSC00652.jpg

Jaja, goeie accu's he :p

Kijk eens wat hebben we hier :

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Ik zit er nu heel hard over na te denken, een 26CC PUM lijkt me ook heel erg geweldig, maar de BAJA wegdoen, ik weet het nog niet :sad:

Heb mezelf tot en met morgen bedenktijd gegeven ......

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik zit er nu heel hard over na te denken, een 26CC PUM lijkt me ook heel erg geweldig, maar de BAJA wegdoen, ik weet het nog niet :sad:

Ziet er wel strak uit hoor , die boot :cool: maar waar wil je daar mee gaan varen dan (op de mach op een regenachtige dag?) ;) :grin: je zal daar nog wel een beetje sloot voor moeten hebben , denk ik ?
Ik heb wel eens gehoord dat ze op zondag bij de Mac. in Alkmaar varen !

de baja wegdoen , kan je 3kwart jaar van sporten :teacher:
nee,lekker houden en af en toe raggen , maar dat moet je natuurlijk zelf weten ;)
Iam your man, wat betreft de powerboot ,raak ik ook gemotiveerd om mijn cat met 7,5 cc nitro eens los te laten :cool:, is er nog steeds niet van gekomen :)
houd me op de hoogte ;)

Bootjes :p zijn ook erg leuk denk ik :yes:
Ziet er wel erg strak uit die boot :thumbsup: maar slaap er eens een nachtje over ;)

Nee jôh, boten doen we pas in maart 2009. Niet vooruit lopen op de plannen. :nooo: :teacher: ;)

De celbalancer werkt met 2/3A cellen. :banana: En gelijk het eerste pakketje al een rotte cel ertussen. Althans een cel die aanmerkelijk minder presteert dan de andere 3 cellen. Dit was in januari al een probleem pakketje dat snel leeg was. Nu blijkt waarom. Staat nu 5 laad-/ontlaadcycli te doen waarbij elke cel gecorrigeerd en gecontroleerd wordt door de lader. 8O Dus met de accu-pakketjes zit het wel goed voor de Onroaders Scalpel Bitterballenwintercompetitie. ;)

*mompelt iets over wel de spullen hebben maar niet kunnen rijden* :oops:

De automatisering die nodig is om vier lullige batterijtjes goed op te laden. :?
ultra_duo_plus_50_balancing1.jpg

En jawel, cel 2 presteert onder de maar. :evil:
ultra_duo_plus_50_balancing2.jpg

ultra_duo_plus_50_balancing3.jpg

Dat kunnen nooit mijn 1500 Elite celletjes zijn :D Die zijn top natuurlijk...

@Sleur, schade bedraagt 65 euro. Koopie toch??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back