Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Sleur, wat is dat nou.... niet gekozen voor de Calmato? :D

Verder blijft de ACH zeker mijn thuisbasis ;) maar voor het echte knalwerk (holiday met brushless) kom ik toch zeker op HT knallen :yes:
Nee, die gast van die winkel in Heemskerk heeft me weer eens ergens in weten te praten. :? ;)

Van de winter zal het toch indoor vliegen worden. Een Calmato komt dan wel in het voorjaar. Straks staan er vast wel te koop als het weer nog beroerder wordt. :yes: En zoals gezegd wil ik best wel racen maar dan wel wat serieuzer maar niet op top niveau. Vorig jaar wilde ik al meedoen met de M-Auto Wintercompetitie (met de XRay T1M 1:12 4WD 27T klasse) maar door alle drukte thuis en op kantoor kwam daar weinig van. Nu is er een maatje kleiner tussen de 1:18 en 1:10/1:12 in dus leuk voor indoorcircuits en ga ik wel de 4 races rijden. Ook dus in België.

Nee, die gast van die winkel in Heemskerk heeft me weer eens ergens in weten te praten. :? ;)

Van de winter zal het toch indoor vliegen worden. Een Calmato komt dan wel in het voorjaar. Straks staan er vast wel te koop als het weer nog beroerder wordt. :yes: En zoals gezegd wil ik best wel racen maar dan wel wat serieuzer maar niet op top niveau. Vorig jaar wilde ik al meedoen met de M-Auto Wintercompetitie (met de XRay T1M 1:12 4WD 27T klasse) maar door alle drukte thuis en op kantoor kwam daar weinig van. Nu is er een maatje kleiner tussen de 1:18 en 1:10/1:12 in dus leuk voor indoorcircuits en ga ik wel de 4 races rijden. Ook dus in België.

Belgie lijkt me leuk, maar PaSe lijkt me veel leuker :yes:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.Ferry 12
4.Fritsie 12 cellen
5.Junkie 4 cellen
6.Snoeksel 12 cellen
7.Sleurhutje 8 cellen

Ik tel nu 64 cellen .......??
Klopt bovenstaande, dan gaan we ze aankomende week bestellen namenlijk :yes:
Change of plans... ;) Doe voor mij maar 4 extra cellen. Dan heb ik twee pakketjes van 6 voor de Carisma. Met die Elite cellen kom ik de winter wel door voor wat betreft de Scalpel. Dus Sleurtje 12 cellen. :p

@Elite-cellen-rijders: Als jullie de Elite 1500's opladen, gaan die van jullie ook knetteren als ze bijna vol zijn? 8O Als ik ze laad met 3A dan gaan ze zo'n 30 seconden voor de delta peak (-3mV/cell) bereikt is ineens actief ontluchten en dat is een wat angstig geluid. :? Tot nu toe gaat alles goed maar toch...

-edit-
Oh en ondertussen al 6000+ posts waarvan 5991 nutteloos. :lol:

maar ff kijken hoe het vanavond is ,overdag druk met gezins dingetjes :)

sleur; jij hebt het maar druk deze winter :?;)

bym; jij ook ;)

voor mij een beetje ach,en een beetje scalpel erbij ;) , oja ,en nog een stapel vliegers bouwen :?

burp; jij bent echt een nacht mens :cool:

gaan er nog mensjes naar ht vanavond ,mits droog ?
ik wil nou wel eens de funliner achtige vliegers van siggy en burp zien :D

sleur; jij hebt het maar druk deze winter :?;)
Ja, maar wel gecontroleerd druk. ;) En uiteraard in overleg met het vrouwtje. De vier wedstrijden zijn allemaal zaterdag of zondag dus dat is geen probleem. Voor de verweg-locaties als Kerkrade en Ronse (België) misschien de avond ervoor al heen zodat je niet eerst 2,5 uur in de auto moet zitten en al gaar aankomt. :? Misschien verder even tussendoor een keertje rijden bij de MACH Indoor.

Ik verwacht geen superresultaten te halen, maar alleen al het meedoen lijkt me fantastisch. :yes:

gaan er nog mensjes naar ht vanavond ,mits droog ?
ik wil nou wel eens de funliner achtige vliegers van siggy en burp zien :D
Vanavond ht lijkt me leuk :D
Yep, +1 hier. Vanavond ben ik erbij.

Zojuist de knoop doorgehakt. Ik ga meedoen aan de M-Auto Wintercompetitie met een Carisma GT14. Da's schaal 1:14 (bijna 1:16) maar wel volledig verstelbaar, vol carbon chassis en standaard al met brushless motor en regelaar. Servo en accu erin en knallen maar.Nog meer geïntresserden? Leuk als we een team hebben. Gladoor gaat ook meedoen. Dus twee rijders gaan gegarandeerd (als de klasse door gaat).
Jammer dat ik net een scalpel bestelt heb,had anders graag mee gedaan :(

Zojuist de knoop doorgehakt. Ik ga meedoen aan de M-Auto Wintercompetitie met een Carisma GT14. Da's schaal 1:14 (bijna 1:16) maar wel volledig verstelbaar, vol carbon chassis en standaard al met brushless motor en regelaar. Servo en accu erin en knallen maar.

De M-Auto Wintercompetitie wordt gereden in Heemskerk, in België en nog ergens. Nog meer geïntresserden? Leuk als we een team hebben. Gladoor gaat ook meedoen. Dus twee rijders gaan gegarandeerd (als de klasse door gaat).

Jammer dat ik net een scalpel bestelt heb,had anders graag mee gedaan :(

Jammer dat ik vlieg, anders had ik ook graag meegedaan :rolling: :wink:

@ Siggy: jij ook vanavond? :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back