Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een kntweer op HT. Kom ik bij Pont Buitenhuis en is alles droog. :evil: Toch maar bij de ACH volgende keer? Of het weilandje ernaast, da's van een andere boer en kunnen we wel wildvliegen. ;) :rolling: 8O

Foto's, foto's, foto's, foto's... 8) Maar de koffie en de soesjes met muisjes waren weer :thumbsup:. ;)

idd ben ik eindelijk weer een keer op hoogtij,begint het smerig te regenen.
In ieder geval de koffie en soesjes met muisje waren lekker en sleur bedankt voor de bruikleen van de dx3 ;)

Jullie waren vertrokken en het werd droog.Toen nog even naar Junkie zijn vliegkunsten gekeken,en daarna met zijn drieen nog even lekker geknald op de baan.:D:D:D

nou nou jongens ,het viel best mee.
ik heb na vertrek van sleur ,de funglider gewoon weer droog gevlogen , werd nl weer droog :p

toen nog met snoeksel en snowman even lekker old skool met de sav over de baan geknald , toch wel leuk hoor zo'n savy:cool: ,toch nog 2 tankjes leeg gereden

maar al met al weer gezellig en leuk dat fritsie er ook weer bij was ;)

maar jammer van de buien :mad:

sleur ; goed idee om dat stuk land naast de ach te kraken , dat word dan afdeling brevet loze :???::cool:;)

deze bedoel je ? ;)

IMG_1679.jpg

de funliner ligt nog na te druppelen op zolder :p
de savage zandbak staat in de schuur :???:

Siggy ; sneeuw is toch lekkerder :cool:

gaat nu naast het vrouwtje in bed liggen ,en is braaf ,en gaat gewoon slapen :???:;)

Haha:lol::lol: leuke foto

Ik ga bij mij thuis ook het licht uit doen weet niet of ik de laatste ben maar jullie kennede zal het niet en nog ff lekker genieten heb nog ff vakantie dus kan lekker uitslapen als het aan mij ligt die kleine jongen zal er wel anders over denken :puppydogeyes::lol::lol:
maar dat maakt me nu nog net uit :rolleyes:

weltrusten

misschien verklaart het filmpje iets ;)

let wel ,deze sav loopt prima op groene brandstof :p

gaat nu met lichte tegenzin a/h werk , maar het is WEL DROOG !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back