Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk om een Savage af te beulen he?? :rolling:

Bij mijn savage nog een voordiff vervangen dan doet ie 't ook weer :D

Leuk filmpje van de camousavage en een knappe foto.Vraagje een servo met een torque van8,9 kilo is dat iets teveel van het goede of gaat de savage dat redden

Voor de savage geen probleem, is wel een beetje het minimum om lekker te kunnen sturen. Ik gebruik zelf een servo met een kracht van ongeveer 12kg. Daaronder wordt het minder, zeker in zacht zand en op hoge snelheid.

Ik heb een 14,6kg servo erin, zo'n Blue Bird BMS-661MG. Doet het wel goed. ;) Je kunt gewoon sturen/wielen verdraaien terwijl je stil staat. :D

*kuch*

Laatst bewerkt:
Voor de savage geen probleem, is wel een beetje het minimum om lekker te kunnen sturen. Ik gebruik zelf een servo met een kracht van ongeveer 12kg. Daaronder wordt het minder, zeker in zacht zand en op hoge snelheid.

Ik heb een 14,6kg servo erin, zo'n Blue Bird BMS-661MG. Doet het wel goed. ;) Je kunt gewoon sturen/wielen verdraaien terwijl je stil staat. :D

*kuch*
Toch raar dan dat de standaard servo maar 6,5 kilo is
SF-2 high torque metal gear steering servo (6.5kg-cm 6.0v); SF-1 throttle and brake servo; SF-1 reverse module servo

Aha... ;) Maar die site is wat complexer dan de plat HTML site van de Onroaders. :?

Maar dat is dan ook de uitdaging natuurlijk. Zo'n site die je met "copy con" kan intikken is niet spannend nee. :D

Toch raar dan dat de standaard servo maar 6,5 kilo is
SF-2 high torque metal gear steering servo (6.5kg-cm 6.0v); SF-1 throttle and brake servo; SF-1 reverse module servo

De standaard stuurservo voldoet prima als gas/remservo. De standaard stuurservo is eigenlijk een maatje te klein (eigenlijk twee maatjes)

SSSSSSSSSSSSStTttttttttttttt

De goldmember is online :D;)

Jongens bedankt!!!!! echt helemaal super
en ook namems mij vrouwtje en Rick die vonden het ook helemaal geweldig

th_RickdeKoning149.jpg

th_RickdeKoning154.jpg

De jongste offroader!:):p;)

Die zal ondertussen ook niet meer passen. ;) :lol:

Ik ben naar Heamskerck, kijken of mijn Carisma GT14 Pro al binnen is. 8O :roll:

heemskerckjen lijkt me ook leuk , maar het zou dan leuk zijn als de rondetijd dinges aanwezig is of werkt :yes:
zijn die monteurs dan zo traag :confused:
leuk is dan om te kijken of je ronde tijden verbeteren na verschillende afstellingen aan je karretje

maar goed , oefenen kan wel ,dat dan weer wel ;)

wanneer is een leuke avond bij speedworld ?

heemskerckjen lijkt me ook leuk , maar het zou dan leuk zijn als de rondetijd dinges aanwezig is of werkt :yes:
leuk is dan om te kijken of je ronde tijden verbeteren na verschillende afstellingen aan je karretje

was vanavond leuk :D

en druk vooral

Schiet aardig op zo Sleur :thumbsup:

Ik ga het licht hier uitdoen, slaap lekker allen en bedankt voor die blumen ehhh de gezelligheid :p

Door te oefenen weet je in ieder geval waar de ideale punten op de baan zitten. Met of zonder tijdmeting. ;) Als je een beetje oplet dan merk je zo of de snelheid uit je autootje is en er dus veel tijd in optrekken gaat zitten of dat je een mooie bocht maakte en er met hoge(re) snelheid doorheen ging en weer uit kwam. En verder toch wel snel leren reageren/corrigeren. Vooral als je zo'n dopje raakt. :?

was vanavond leuk :D

en druk vooral
Dus... ;) :thumbsup: :cool:

Toch weer lekker eventjes gereden. Was niet echt de bedoeling, was een beetje gaar. Maar het lukte toch aardig. :yes: Snoeksel en Snowman nog even een paar rondjes laten rijden. :? Snowman wist alle body posts en voorbumper eraf te krijgen. 8O :lol: Geen schade, alleen de schroefjes losgeschoten. :wink:

De Carisma GT14 Pro was er helaas nog niet. :cry: Toen ik het vroeg, werd ik al voor Burp uitgemaakt. 8O Heb je iets raars een keer tegen Peter gezegd? :? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back