Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Betreft die tekening, welke tekening is diegene die ze op de club gebruiken als nachtvlieger ?
Geen idee welke het precies is. Zal er vast wel tussen staan. :? ;)

Maar ik vond deze wel heeeeeeeel merkwaardig. :? 8) :lol:

eqpnx3.jpg

-edit-
Stomme deeplink beveiligingen ook altijd. :evil:

Laatst bewerkt:
T(e)ring, dan moet je je echt vervelen. Hoewel, mocht je Tupperware in huis hebben dan kun je er altijd nog wat nuttigs mee doen. :? Als je uitgekeken bent, moet je ze maar even uit doen.

Welterusten...

tupper-light.jpg

T(e)ring, dan moet je je echt vervelen.

Nogal ja ......
Weet je wat ik vandaag allemaal had KUNNEN doen, maar dankzij de regen heb moeten laten ......
Morgen maar eens wat paneeltjes eruit slopen en de houtboer op.
Dan is mijn keukenpui voor tenminste de eerste 10 jaar weer goed, zoniet langer.

Oke dan, vanavond even de muziek gecontroleerd (versterker, laptop, mengpaneel, kabels etc, etc) voor volgende week als we naar Monza gaan. Onder het genot van een vers tapbiertje is dat altijd oke :D verder niets nuttigs te melden.

Oke dan, vanavond even de muziek gecontroleerd (versterker, laptop, mengpaneel, kabels etc, etc) voor volgende week als we naar Monza gaan. Onder het genot van een vers tapbiertje is dat altijd oke :D verder niets nuttigs te melden.

Vond dit ook al niet zo nuttig :rolling:

Hadden wij niet nog wat af te handelen trouwens :confused: ???
Ik was je nog wat verschuldigd, en jij mij en dat zouden we weer verrekenen enzo, nahja kan nog wel ff wachten gok ik, have fun in Monza!

Ja, moeten we nog even afhandelen. Na monza kan. Ik ga volgende week woensdag weg en ben maandag daarna weer terug. We zien wel, ik weet waar je huis woont nl :D

Goeiesmorgens deze extreem natte morgen... :? :morning: :cool:

Hadden wij niet nog wat af te handelen trouwens :confused: ???
Yep: Staartje van een EZ want mijn enorme ducted fan is binnen en dat laser keyboardje heb je nog. :lol: Maar dat komt wel goed schatje.

Ondertussen heb je natuurlijk je EZ afgemaakt en bent begonnen aan de Twister. :yes: ;)

Betreft die tekening, welke tekening is diegene die ze op de club gebruiken als nachtvlieger ?

Op de ACH ligt een mal van de afmetingen, anders heb ik hier nog een gesneden exemplaar liggen, welke jullie kunnen overtekenen.

Laat maar ff weten, anders een keertje op een ACH avond?, neem ik alle delen wel mee.

Gr. ronald

Ja, moeten we nog even afhandelen. Na monza kan. Ik ga volgende week woensdag weg en ben maandag daarna weer terug. We zien wel, ik weet waar je huis woont nl :D

Na Monza hoor ik net :thumbsup:, en mijn huis woont hier nog wel ff :p

Goeiesmorgens deze extreem natte morgen... :? :morning: :cool:

Yep: Staartje van een EZ want mijn enorme ducted fan is binnen en dat laser keyboardje heb je nog. :lol: Maar dat komt wel goed schatje.
Ondertussen heb je natuurlijk je EZ afgemaakt en bent begonnen aan de Twister. :yes: ;)

Natte morgen, ja :(:snipersmile::onweer::agrue::evil: dat zeker ja.
Is voor ons thuiswerkende klussers NIET leuk!

Heb ik heb een keuken pui die half ontverfd is, en die ook volledig ontdaan gaat worden van hout, een huiskamerpui die volledig geschilderd moet worden, man man en dan REGENT het aaarrrggghhhhh :help:

Dat keyboardje was ik ganz vergeten :shock:
Die krijg je nog terug, alsmede een staart van de EZ (die heb ik klaarliggen voor je)

Wat ik ook klaar heb liggen zijn diverse schuimdelen die samengevoegd een EZ* en een Twister voor moeten stellen .....
Ok, gisteren tijd voor gehad, maar heb gisteren zo goed als helemaal op de bank doorgebracht, wat een bagger weer weer...

Ik weet hoe het gaat als ik ze afmaak, wil ik ze gebruiken ook, en nu heb ik geen probleem om er niet mee te gaan vliegen :rolling:

Waar ik ook tegenop zie, is het snijden van nieuwe rolroeren voor de easystar.
Ik weet dat ik de eerste was binnen de HT groep die die dingen erop had, maar dat is een klusje waar ik even voor wil gaan zitten.

Op de ACH ligt een mal van de afmetingen, anders heb ik hier nog een gesneden exemplaar liggen, welke jullie kunnen overtekenen.

Laat maar ff weten, anders een keertje op een ACH avond?, neem ik alle delen wel mee.

Gr. ronald

Oohhwwwww, ok perfekt, ik trek het liefste over en snijd dan uit, prima!

Ik heb genoeg te doen hier hoor :rolling:

Zo, broodje zit erin, ik ga maar eens kijken of het droog blijft hierzo ....

Zo, broodje zit erin, ik ga maar eens kijken of het droog blijft hierzo ....
Ik zeg: Party tent eroverheen, zijkanten aftapen en klussen maar. Dan kun je vanavond de BBQ aansteken, kom ik wel helpen bij het gebruik van de BBQ. 8O :rolling: ;)

*bedenkt zich dat hij vanavond naar school moet voor 10-minutengesprekken* :evil:

Geen ACH en dus geen Depron Disc voor deze jongen. :cry: Wel gisteravond de accu en alle elektronica op z'n plaats geknutseld in de F-117. Die in nu klaar om te crashen. 8O

sleur even voor alle duidelijkheid ik betaal vanaf deze week ook gewoon contributie bij speedworld .

sleur even voor alle duidelijkheid ik betaal vanaf deze week ook gewoon contributie bij speedworld .
Mooi, schalen we jou in bij de beginners. Als de grote wijzer van de klok in het rode stukje staat, mag jij fladderen. Het blauwe stukje voor de beginnende Scalpel-rijders en het zilveren stukje voor de snellere rakkers. :p Kun je 20 minuten per uur fladderen en weer 40 minuten sleutelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back