Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Siggy never mind mijn Pm. Ik las eerst je pm en toen pas het forum. Ik zie dat je al voorzien bent van een voeding;) Hou ik de mijne lekker :D

Tsja, in de huidige maatschappij lijkt dit haast onmogelijk. Kennelijk hebben een groot aantal afwijkende personen zich verenigd bij hetzelfde clubje. :thumbsup:

Ik heb v/d week tevens een laptop en een internetverbinding voor hem geregeld.
Was hij ook ontzettend blij mee :banana:

Tsja, wie goed doet, goed ontmoet zeg ik altijd maar :wink:

Zou ik niet doen Sig. Laatste keer dat ik bij phil iets dronk, was ik de hele avond kwijt uit mijn geheugen, en had ik een aardig brandende anus de dag erna.

Ik vertel net het verhaal van Arjen, aan Sam, de eigenaar van Hobbymaniac. En hij zei meteen dat hij heel graag ook 50 euro wil doneren aan Arjen. Hij zei dat het wel erg rot moet zijn om je hele hobby te moeten verliezen. Dus hierbij deel ik mede dat Hobbymaniac Arjen de mogelijkheid bied om voor 50 euro spullen van de website te kiezen.

Hahaha, te laat. Siggy rijdt net weg met 10 bakken koffie op :morning:

Nu gaat hij naar huize Sleur
Siggy snel de deur uit gewerkt, leek wel of-ie gezopen had. :hammer: :celebrate: ;)

Nu gaat-ie op weg naar Vinni. :bye: Gaat-ie er achter komen dat-ie nog een stuk moet lopen ook omdat de straat open ligt. :mrgreen:

Ik vertel net het verhaal van Arjen, aan Sam, de eigenaar van Hobbymaniac. En hij zei meteen dat hij heel graag ook 50 euro wil doneren aan Arjen. Hij zei dat het wel erg rot moet zijn om je hele hobby te moeten verliezen. Dus hierbij deel ik mede dat Hobbymaniac Arjen de mogelijkheid bied om voor 50 euro spullen van de website te kiezen.
Leipe shit, goed bezig. :worship: :thumbsup:

Siggy snel de deur uit gewerkt, leek wel of-ie gezopen had. :hammer: :celebrate: ;)

Nu gaat-ie op weg naar Vinni. :bye: Gaat-ie er achter komen dat-ie nog een stuk moet lopen ook omdat de straat open ligt. :mrgreen:

Leipe shit, goed bezig. :worship: :thumbsup:

nee niet lopen gewoon effe omrijden en voor de deur parkeren
straat is inmiddels klaar
alleen om t hoekje nog een stukje

Gaaf Pieter Bas !!! Goed werk! leuk

He, de credit gaat naar Sam he, niet naar mij. Maar ik denk gewoon dat hij geinspireert is geraakt door jullie vrijgevigheid

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back