PH-ILS
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal vanavond ook even mijn filmpjes uploaden
@ 3DFris: had je mijn vraag nog gezien? :wink:![]()
Blijft lastig om een PDF via je koptelefoon te lezen![]()
![]()
+1 Adobe Reader installeren op je telefoon en klaar. Er zijn ook goede podcasts. Vrouwlief gebruikte die in het begin. Instructies en tegelijk een muziekje (diverse genres!) in een bijpassend tempo. Maar ja, da's Apple-spul. :?ik wilde net text to speech opperen ...
Deze, loopt niet echt hard maar meer dan 130 mag toch niet.welke gaj ij gebruiken sleur bij het hardlopen?
Deze, loopt niet echt hard maar meer dan 130 mag toch niet.
HR ketel geeft storing aanMorgen maar de ketelmonteur bellen....
Kan nu niet douchen nie..![]()
Kan iemand morgen zijn CD (of kopie) van Phoenix meenemen? Mijn CD (origineel bedrukte versie 1.4b 8O maar is een CD-R :?) is wel krasvrij maar in de loop der jaren een beetje vergaan en geeft leesfouten. :cry: Kan nu Phoenix niet installeren. :evil:
Als je meeduwt, helling af, wind mee dan lukt dat wel ja.En dat haalt ie net aan?![]()
Ja, zo lust ik er nog wel een paar: "We would like to inform those who geochache not to leave items out in open places where it could cause suspicion". Leuk hè, je volk eerst een beetje paranoïde maken voor aanslagen en dan stoer doen dat je goed bezig bent als je een broodtrommel vindt. Sukkels, dat krijg je er nou van als je iedereen gaat wantrouwen....
Als je meeduwt, helling af, wind mee dan lukt dat wel ja.8)
Ja, zo lust ik er nog wel een paar: "We would like to inform those who geochache not to leave items out in open places where it could cause suspicion". Leuk hè, je volk eerst een beetje paranoïde maken voor aanslagen en dan stoer doen dat je goed bezig bent als je een broodtrommel vindt. Sukkels, dat krijg je er nou van als je iedereen gaat wantrouwen....![]()
En dat haalt ie net aan?![]()
Nee jôh, zo'n Twingo truttelaar. Als ik bumperkleef dan ziet-ie in zijn achteruitkijkspiegel alleen het logo op mijn grill en in de zijspiegels elk een koplamp.C1 speaks??
Even met het oog op morgen. Er zijn toch een paar dingen die niet kloppen....
![]()