Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien toch een oplossing :D

pdfreader.jpg

:nooo:

HR ketel geeft storing aan :( Morgen maar de ketelmonteur bellen....

Kan nu niet douchen nie.. :(

*Ervaring heeft met keteltjes :rolling:*

Kan iemand morgen zijn CD (of kopie) van Phoenix meenemen? Mijn CD (origineel bedrukte versie 1.4b 8O maar is een CD-R :?) is wel krasvrij maar in de loop der jaren een beetje vergaan en geeft leesfouten. :cry: Kan nu Phoenix niet installeren. :evil:

Al geroggeld zag ik ergens. CD netjes apart gelegd in de kast. Dongle is ook weer gevonden, was achter de kast gevallen op een of andere manier. Verhuizen is soms wel goed om verloren gewaande spullen terug te vinden ;)

Vanaaf ook maar even naar de club komt...

En dat haalt ie net aan? ;)
Als je meeduwt, helling af, wind mee dan lukt dat wel ja. :yes: 8)

Ja, zo lust ik er nog wel een paar: "We would like to inform those who geochache not to leave items out in open places where it could cause suspicion". Leuk hè, je volk eerst een beetje paranoïde maken voor aanslagen en dan stoer doen dat je goed bezig bent als je een broodtrommel vindt. Sukkels, dat krijg je er nou van als je iedereen gaat wantrouwen.... :hammer:

Als je meeduwt, helling af, wind mee dan lukt dat wel ja. :yes: 8)

Ja, zo lust ik er nog wel een paar: "We would like to inform those who geochache not to leave items out in open places where it could cause suspicion". Leuk hè, je volk eerst een beetje paranoïde maken voor aanslagen en dan stoer doen dat je goed bezig bent als je een broodtrommel vindt. Sukkels, dat krijg je er nou van als je iedereen gaat wantrouwen.... :hammer:

De hobby is eigenlijk in grote tegenstelling tot de hedendaagse trend/tijd...
Voor een vergeten (Hema) pakketje word het gehele treinstation tegenwoordig al ontruimd.
Laat staan een groen munitie kistje Whaaha

Nee jôh, zo'n Twingo truttelaar. Als ik bumperkleef dan ziet-ie in zijn achteruitkijkspiegel alleen het logo op mijn grill en in de zijspiegels elk een koplamp. :D En soms bumperkleven ze bij mij, prima want dan zie ik ze tenminste helemaal niet meer (hooguit het puntje van de antenne). :rolling:

"ziet-ie in zijn achteruitkijkspiegel alleen het logo op mijn grill" Hahah !

Dezelfde mensen die blij zijn dat we nu maar 130 mogen rijden..
Ze gaan toch niet harder....

images

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back