Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
betreft jou is het uitgesproken , maar je vriend jasper gaat nog wel ff lopen klagen , ik zeg , daar maakt hij geen vrienden mee , en niet alleen bij mij kan ik melden !

tjonge Junkie wat kan jij ergens lang over door zaniken. Doe gewoon lekker je ding en ga vliegen zoals je wil. Ik ga me er niet niet meer mee bemoeien. Gewoon doen zoals je zelf wil. Zou alleen graag wel zien dat je stopt met dat stomme gejank. Als je er mee zit dan moet je me maar even bellen. Je hebt me nummer.

Dat geld ook voor jou Pieter Bas. Volgens mij heb jij hier helemaal niets mee te maken, maar je doet of je er alles van weet. Heb met jou helemaal niet gesproken en vraag je daarom dan ook of je geen opmerkingen meer wil maken betreffende deze dingen. Dit was iets met Junkie en niet met jou. Als het anders is dan hoor ik het graag van je. Hou niet van dat soort grapjes. Zeg het dan als ik er ben en probeer niet je eigen frustratie via een forum te spuien.

Als ik een mening heb over jou omdat jij je niet normaal gedraagt tegenover anderen en als dat gaat over een gebeurtenis waar ik bij was, dan bemoei ik mij er zeker wel mee. En als jij denkt dat alleen Junkie en ik er zo over denken dan zit je er ver naast. Ik heb het ook niet over dat gedoe met Junkie maar wel over dat je weer de politieman moet uithangen van de club. Je was zelf niet aanwezig op het veld terwijl Ragger en Junkie aan het vliegen waren en meteen heb je je oordeel klaar en vind jij dat je aktie moet ondernemen richting het bestuur. Laat mensen gewoon hun plezier hebben. Zo ernstig was het allemaal niet. En je krijgt ook meteen de volle laag omdat je dit soort dingen steeds doet. Dan weer gezeik met die en dan weer gezeik met die. Steeds om hetzelfde. Mij maakt het allemaal verder niet uit maar vrienden maak je er allemaal niet mee.

Als iemand zich aan mij irriteert dan wordt dat ook duidelijk gemaakt dus waarom zou ik dat niet kunnen doen in dit geval?

Laatst bewerkt:
Als ik een mening heb over jou omdat jij je niet normaal gedraagt tegenover anderen en als dat gaat over een gebeurtenis waar ik bij was, dan bemoei ik mij er zeker wel mee. En als jij denkt dat alleen Junkie en ik er zo over denken dan zit je er ver naast. Ik heb het ook niet over dat gedoe met Junkie maar wel over dat je weer de politieman moet uithangen van de club. Je was zelf niet aanwezig op het veld terwijl Ragger en Junkie aan het vliegen waren en meteen heb je je oordeel klaar en vind jij dat je aktie moet ondernemen richting het bestuur. Laat mensen gewoon hun plezier hebben. Zo ernstig was het allemaal niet. En je krijgt ook meteen de volle laag omdat je dit soort dingen steeds doet. Dan weer gezeik met die en dan weer gezeik met die. Steeds om hetzelfde. Mij maakt het allemaal verder niet uit maar vrienden maak je er allemaal niet mee.

Als iemand zich aan mij irriteert dan wordt dat ook duidelijk gemaakt dus waarom zou ik dat niet kunnen doen in dit geval?

Ik hoef helemaal geen actie te ondernemen in een bepaalde richting. Maak er namelijk zelf deel van uit. Ging er alleen om dat er bepaalde regels zijn die op bepaalde momenten overschreden worden. Jammer genoeg vaak door de zelfde mensen.

Weet je. Je kan het ook van een andere kant bekijken. Misschien is het ook wel raar dat er mensen zijn die over dit soort dingen hun mond houden omdat ze bang zijn voor de reacties. Tot het een keer fout gaat en er wel een ongeluk gebeurt. Heb al eerder gezegd. Als ik gekke dingen doe hoor ik het ook graag. Waarom moet ik en met mij nog een hoop leden zich aan de regels houden en een aantal mensen niet. Die dingen zijn niet voor niets bedacht. Als je zelf in een filmpje al gaat roepen dat het eigenlijk niet kan, dan weet je dat er dingen niet goed gaan. Je moet je zelf natuurlijk niet voor de gek houden.

Dan weet ik het goed gemaakt. Als jij zegt dat er meerdere zijn dan wil ik dat wel eens weten om wie het gaat. Vreemd dat ze dan zelf niets zeggen tegen mij, maar er blijkbaar wel over praten. Zal de mensen zelf maar eens vragen naar hun mening om te pijlen hoe dat zit. Hou namelijk van eerlijkheid en spreek tegen de persoon zelf.

Dat is dan ook het laatste wat ik doe. Vanaf dit punt besluit ik mij er niet meer mee te bemoeien. Als er op het veld dingen gebeuren op spelen mogen de bij een ander gemeld worden. Ik zeg punt.

In alle eerlijkheid komt het hoofdzakelijk, omdat je heel vaak de eerste bent die vooraan staat om andere de les te lezen. Om die rede wordt het vooral anders opgevat van jou dan van een ander. Is mijn mening. Namen ga ik zeker niet noemen. Ieder bepaald voor zichzelf hoe en of hij zich uit tegenover jou of anderen. Ik ga geen veraderdje spelemn Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat mensen niet gewoon hun mond open doen zoals ikzelf altijd heel graag doe;) mensen weten wat ze aan mij hebben omdat ik mijn mening niet onder stoelen of banken steek ( wat meestal niet in mijn eigen voordeel werkt overigens) Dat je niets mee rmoet melden is onzin. Het gaat er vooral om, op de manier waarop, en of er echt iets aan de hand is geweest. Ik vond ik dit geval dat er niet veel bijzonders aan de hand was. Ik was er zelf bij. En dat ik gezegd dat heb het niet kon, in het filmpje, ben ik mij niet van bewust. Maar dat is het punt ook niet. Wat ik wel gezegd heb is dat het een ontzettende goede safe was van Junkie en Ragger. En ik voelde mij ook de hele tijd gewoon veilig op het veld terwijl ze aan het vliegen waren, en dat terwijl ik als de dood ben voor speedkisten.

Jij hebt niks gezegd in het filmpje. Junkie heeft in het filmpje zelf gezegt dat het waarschijnlijk niet clubwaardig is. Daarmee gaf hij zelf al aan dat hij de actie in twijfel trok. Natuurlijk is het leuk en grappig allemaal, maar sommige dingen zijn elke keer op de grens van het toelaatbare. Maar goed vanaf nu hoor je mij er niet meer over.

Gaat nu 2D

Hey , het licht brand nog.. :-)

Mag ik een ieder erop wijzen dat dit een publiek forum is en er ook een club forum bestaat.
Er zijn veel meer mensen die hier meelezen dan jullie waarschijnlijk denken.
Houd club zaken lekker op het -gesloten- club forum en ga dat niet voor heel nederland lopen discussieren aub.
En reageer nu niet van "daar kijkt toch niemand". Des te beter. Hebben we deze discussies ook niet en pak je maar de postduif, email of telefoon.

Over tot de orde van deze dag. Goedemorgen allen.

Waarvan akte :mrgreen:

MIMG_2076.jpg
index.jpg

Laatst bewerkt:
Jij hebt niks gezegd in het filmpje. Junkie heeft in het filmpje zelf gezegt dat het waarschijnlijk niet clubwaardig is. Daarmee gaf hij zelf al aan dat hij de actie in twijfel trok. Natuurlijk is het leuk en grappig allemaal, maar sommige dingen zijn elke keer op de grens van het toelaatbare. Maar goed vanaf nu hoor je mij er niet meer over.

Gaat nu 2D

ik ben net wakker , dus houd het kort .

knaller zegt wijze dingen en dat doe jij ook .

ik snap jouw punt heus wel , en ja , ik zei in het filmpje idd , oei ,is dit clubwaardig , dat kwam omdat het best even spannend was , maar een midair komt ook wel eens voor , dus ga ik niet dat verzwijgen en alleen de filmpjes plaatsen waarbij alles goed gaat .

maar ik had al aangegeven dat de volgende keer bij formatie we een andere positie innemen , ik voorkom ook liever dan dat ik genees .

maar jij bent wel diegene die snel kritiek levert , dat dan weer wel , en daar hoor je mensen over , maar dat wist je zelf ook wel denk ik .

*werken gaat *

Jasper, weet jij of je negatieve throttle cut kunt instellen in je zender?(T10), ik wil hetzelfde als iddle up hebben op me edge 540. of moet ik die kist dan in helikopter modus zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back