Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorguhhh allemaal.WAKKER WORDEN!!!!! ;-)

wakker was ik al om 5;30 u , maar meer v/d zorgen :???:

ben gelijk ook spontaan aan de diarree :???:

maar wel mooi weer , en toch ook koud als ik zo naar buiten kijk , vorst op de daken dat is .

komt er nog een gezellig groepje naar het veld ? of is iedereen druk ?

mocht ik gaan ,zal dat rond 13;30 u zijn ., gaan we eens uitdokteren hoe we veilig kunnen duo vliegen

wakker was ik al om 5;30 u , maar meer v/d zorgen :???:

ben gelijk ook spontaan aan de diarree :???:

maar wel mooi weer , en toch ook koud als ik zo naar buiten kijk , vorst op de daken dat is .

komt er nog een gezellig groepje naar het veld ? of is iedereen druk ?

mocht ik gaan ,zal dat rond 13;30 u zijn ., gaan we eens uitdokteren hoe we veilig kunnen duo vliegen

In het zonnetje is het echt lekker hoor ;-)

Succes jongens in Rotterdam, ik ben blij dat ik niet mee ben want ik ben nog steeds niet 100% :nooo: Zo'n dag in de hal ga ik echt niet volhouden :hammer:

Succes jongens in Rotterdam, ik ben blij dat ik niet mee ben want ik ben nog steeds niet 100% :nooo: Zo'n dag in de hal ga ik echt niet volhouden :hammer:

je hebt gelijk en je hoeft je niet schuldig te voelen , doe rustig an ! ;)

je had naar junkie moeten luisteren en die avond niet naar de club moeten gaan ;)

Sorry Junkie, ik zal voortaan naar jou luisteren :cool: :D

okay dan , vanaf nu mag je van mij achter het hek vliegen en gek doen :mrgreen:

*vast wat spulletjes inlaad *

gek eigenlijk , heb ik 2 nieuwe vliegers ( mustang / imagine ) maar geniet meer van de oude kisten :???: , ik hou gewoon van oldtimers ;)

ik neem mee de vibrogym de pilonracer en de rode protech , mijn lieveling kisten dus .

Oef.. Maar goed dat wij geen stenen muurtje hebben op t veld..

Laatst bewerkt door een moderator:
Junkie, sterkte.

In Beverwijk weer gekeken heeft naar turnen. nu even naar de Mac voor een grote bak koffie en dan even naar het veld. Even de F117 laten vliegen en misschien een heli.

Niemand verder op het veld denk ik? Ben ik er weer een keer en meteen alleen. ;)

Junkie, sterkte.

In Beverwijk weer gekeken heeft naar turnen. nu even naar de Mac voor een grote bak koffie en dan even naar het veld. Even de F117 laten vliegen en misschien een heli.

Niemand verder op het veld denk ik? Ben ik er weer een keer en meteen alleen. ;)

doe niet zo ongezellig , kom rond 13;00u dan is het wel gezellig

We waren redelijk te vroeg in Rotjeknor. Station Rotterdam-Lombardijen is nog vager dan Amsterdam-Lelylaan. Nergens koffie. :( Alleen een mannetje bij de fietsenstalling. Gevraagd of er wat open was, niets dus. Maar hij bood aan een bakkie pleur te zetten. Lekker hoor (en ja, met je concurrent Phil :?).

doe niet zo ongezellig , kom rond 13;00u dan is het wel gezellig

Wat een ongelooflijk lekker weer op het veld. gewoon heet. Vergeet je zonnebril niet mee te nemen. Kans is best groot dat ik er rond die tijd nog ben. Moet ergens rond 2 uur weer in de Walvis zijn.

Kom allemaal maar zsm, het is hier fantasties!!!!!!!!

Wat een ongelooflijk lekker weer op het veld. gewoon heet. Vergeet je zonnebril niet mee te nemen. Kans is best groot dat ik er rond die tijd nog ben. Moet ergens rond 2 uur weer in de Walvis zijn.

Op weg naar het crematorium zal ik zwaaien.

En hoppa, de zomervelgen zitten weer onder de C 1.
Thnx Gorby ;-)
Ben een beetje verrot in mijn kop, ff kijken of ik zo naar het veld kom.

Op weg naar het crematorium zal ik zwaaien.

oeps , wat een graf stemming op het forum :???:
gecondoleerd !

nope , ik ga eerst naar me pa , ik denk dat ik rond 13;30u op het veld ben , ik kan eigenlijk geen tijd noemen , we zien wel .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back