Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Antonio

Zou het niet doen als ik jou was.. Dat vliegtuigje gaat NOOIT meer normaal vliegen na de vliegkunsten van Raggerd

Had ik al verteld dat het vandaag weer super was op het veld ? :-)

wat ben jij ook erg he !!

maar goed , ik heb liever dat je geniet ;)

maandag mag je weer lekker werken , mits je gaat tekenen , zou ik niet doen , lekker na de zomer weer werken ;)

ik heb vandaag weer gewerkt , heerlijk je gedachten verzetten ,ipv thuis zitten .

ik zit op een leuke klus in amsterdam , lekker met de motor met dit mooie weer , na het werk even uitwaaien langs de file's .

wat ben jij ook erg he !!

maar goed , ik heb liever dat je geniet ;)

maandag mag je weer lekker werken , mits je gaat tekenen , zou ik niet doen , lekker na de zomer weer werken ;)

.

Hoho, ik begin op 1 April, dus nog lekker een weekje vrij :banana:

En ja toch, genieten van het leven is belangrijk :wink:

Zo,
Net enkele schade's gerepareerd, stinger uitlaat is nu hufter proef, edge motorkap gechuurd, geplamuurd, en morgen naar de spuiterij. paps heeft zijn nieuwe zender geistalleerd.morgen lijpo's laden voor de fuckjet. en dan ben ik klaar voor zaterdag!!

ohw , woont tie daar :???: ;)

*bed in gaat *

Hij is onlangs verhuisd hoor ;)

pipo.jpg

Gek he, een normaal mens zit ook thuis nu :mrgreen:
Dus is het gek dat-ie er niet is. Een normaal mens werkt ook van 09:00 tot 17:00. Gorby van 05:00 tot 21:00 (minimaal). ;)

Vandaag veel moeite gedaan om alle werkzaamheden van komend weekend voor te bereiden. Ging best voorspoedig. Dus vanavond en morgenavond en morgennacht maar even doorbijten. Kan ik zaterdag ook gewoon vliegen en zuipen. :yes: 8) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back