Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Siggy een goedemorgen. Jemig, zag net dat Phil nog later ging slapen. Kan wat worden vandaag.

Gaat zo richting club de spullen ophalen. Daarna eigen troep inladen. Ben er klaar voor.

:( Hoe lang duurt het nog .. .. :D:banana:

Zo ik ben uit geknutselt. Even de Quadcopter van nieuwe motoren voorzien. Alleen de prop adaptors zijn niet echt recht. Beetje onbalance dus. Nou ja morgen maar even proberen. Kan nu 2KG tillen.

Doet het licht uit.

Tot straks:banana:

HAAAAA....ben wel heel benieuwd hoe die het doet.
2KG das erg veel, kan je hele stellingen onder hangen.

Is de gewichtstoename veel van de quadcopter?

Het heeft hier al een paar keer geregend. :-(
Schuimpje in de auto gooit.. brandstof een knuffel krijgt maar thuis laat...

Eerst de wekelijkse ronde met boodschappen. Dan de zooi in de auto gooien (stoeltje, partij tent, vuurding en misschien ook een vlieger). Geen haast, ik zie wel. :nooo: ;)

Goedemorgen heren ;)

Een fijne start van het vliegseizoen toegewenst :thumbsup:
Veel plezier! :banana:

was wat mij betreft allang begonnen :???: ;)

Oja, een goedemorgen allemaal.
Gaat weer een gezellige dag worden op het veld :-)

je gaat toch niet weer naar dat veld he ! , je zit nu op dag 8 achterelkaar schat ik in :???:;)

Goedenmorgen, veel fun auf das field, ik ga naar een andere ACH (airbrush dat is)

Misschien tot vanmiddag/avond weet nie hoelaat het afgelopen is nie.

is er weer dopfel geplanned ?

Het heeft hier al een paar keer geregend. :-(
Schuimpje in de auto gooit.. brandstof een knuffel krijgt maar thuis laat...

het is idd niet eerlijk , door de week prachtig weer , nu idd gewoon regen :???:

veel plenzier allemaal , ik gaat de drukte vermijden , wellicht morgen even vliegen .

toedeloe

Volgens Sleur Paulusma zou het droog blijven :D
Hohoho, ik ben alleen maar de brenger van de infromatie die de Duitserslanden aanleverden gisteren. Gisteravon dom 23:10 wat er nog een schraal zonnetje. Kijk ik net het raam uit, is die zon ver te zoeken, kijk ik het weerbericht van de Duitserslanders en staat er gewoon dat het uit de hemel zeikt. Zo kan ik ook weer voorspellen. :2gunfire::teacher:

Was het al afgelopen dan? :? ;)

Nog erger, ik werk me twee dagen en nachten uit de naad om vandaag erbij te kunnen zijn, krijg je dit. Doen we dus ook niet meer. Alle komende weekende ga ik lekker werken, wordt toch ruk weer. :yes:

goedverdoemekes , mijn motor is zeiknat geregend , ik dacht ook dat het droog zou blijven :mad:

zo meteen toch maar met de auto naar de klant , en had juist zin om met de motor te gaan .

krijgen we v/d week dan ook regen ?

Jemig, zag net dat Phil nog later ging slapen. Kan wat worden vandaag.

Ik was een nachie met AndréNWB mee, wel gelachen hoor met mensen die met pech stonden.... rare mensen heb je :D

Verder iedereen goedemorgen, hier all systems up and running. Zo ff de spullen inladen en dan naar het veld.

je gaat toch niet weer naar dat veld he ! , je zit nu op dag 8 achterelkaar schat ik in :???:;)

Ik blijf vandaag lekker thuis ok ?

pinokkio-mahu.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back