Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
.120 is een 20cc en ik wil 8,5 of 10cc voor op de calmato

je wilt een 4 tact toch ?

ik heb alleen een 6,5 cc , 7,5 cc , 12cc, 13 cc , en 15 cc liggen , of liggen , zitten allemaal in da vliegers gebouwd ,en ben erg aan de blokken gehecht :p

in de mustang zit het 15cc os 4T blok , volgens arjan is een 20cc beter , hij heeft ervaring met mustang's .

ik heb evt wel interesse in jouw 20cc blok ;)

iemand nog interesse in een nog af te bouwen yamara 3D kist ?
zelfde gro0tte als de madness

30 E voor de liefhebber

yamaraentuinfeest016.jpg

yamaraentuinfeest014.jpg

Geinig dat jullie leesbevestigingen van de PB's via dit draadje doen. :?

ja , dat is stoer ofzo :-? , ze willen ons laten weten dat ze met elkaar contact hebben :)

krissie ; ik denk dat een 12cc 4T wel op een calmato kan , mijn somethin extra heeft ook 12cc ,die is kwa grootte net zo groot /zwaar .

ik hou zowiezo wel van een beetje overpowered :yes:

en waarom zo'n suffe calmato? , koop is een leuke kist ,zoals een kunstvlucht kist of iets dergelijks

Laatst bewerkt:
Die suffe calmato is voor mij even rap genoeg volgend seizoen maar iets met meer kick.
Als je een 12cc hebt om te ruilen graag.tenzij je geen interesse hebt in de YS

ja , dat is stoer ofzo :-? , ze willen ons laten weten dat ze met elkaar contact hebben :)

krissie ; ik denk dat een 12cc 4T wel op een calmato kan , mijn somethin extra heeft ook 12cc ,die is kwa grootte net zo groot /zwaar .

ik hou zowiezo wel van een beetje overpowered :yes:

en waarom zo'n suffe calmato? , koop is een leuke kist ,zoals een kunstvlucht kist of iets dergelijks

Die suffe calmato is voor mij even rap genoeg volgend seizoen maar iets met meer kick.
Als je een 12cc hebt om te ruilen graag.tenzij je geen interesse hebt in de YS

interesse wel , maar ik ben zo slecht in dingen v/d hand te doen , vooral zoiets heiligs als 4stroke blokken ;)

is dat ys blok ook 4T ? wat vraag je ervoor ?

krissie ; is dit wat voor je ? ik heb deze eigenlijk dubbel , want ik heb al kisten die vliegen zoals de imagine , smoelt veel beter dan een galmato ;)

IMG_3545.jpg

Historie van het motortje weet ik ook niet,ik heb hem ook maar van iemand overgenomen die er niks mee kon(technisch dan)
ik heb begrepen dat het een wedstrijd motor is maar dat zou ik even bij kenners navragen.

bah !

dikke 13cc saito

maar wat is ys voor een merk ? is dat kwaliteit ? , wat heeft hij gelopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back