Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk uitlaat weer aan de raptor. Jasper bedankt voor montage benodigdheden.
(aka boutjes) en straks een plekje zoeken voor de GV-1.

Pff... nog 6 dagen geen auto rijden :mad:

Nom Nom Bunnies :D

v4rvp5.jpg

Uitdrukkingen en gezegdes: Zo stoned als een
a) Garnaal
b) Konijn
c) Bos uien

jaja , junkie loves power , dus moet wel een dik 5cil blok inliggen , ik ga misschien voor de verlengde uitvoering , dus kan ook bigscale vliegers meenemen :yes:

heb een mooitje op het oog , zo iets , en lekker in de buurt Marktplaats.nl > Volkswagen Transporter Bestel 2.5 TDI 1.0 65KW DC 2003 - Auto's - Volkswagen

dat is wel een T4 en geen T5 he. De T5 130pk is een hele mooie. De 174pk versie schijnt regelmatig brokken te hebben ivm de power ;)

De T4 (de laatste serie zoals op je advertentie) zijn mechanisch goede auto's. Weinig problemen en volop onderdelen (extra opties) te krijgen voor weinig.

De verlengde versie is een must anders zitten ze achterin met de benen in de nek.

Oorpluggen (die samenknijpbare) werken het beste... :yes:

Daar had ik nooit aan gedacht maar is idd een goede oplossing...

wel regelmatig vervangen, ze worden stug van de olie en vallen dan gewoon uit je uitlaat ;)

wel regelmatig vervangen, ze worden stug van de olie en vallen dan gewoon uit je uitlaat ;)

Met de brandstof welke er bij sommige nog uitkomt, blijven ze wel soepel hoor ;)

Niet te diep erin stoppen, anders zie je ze niet meer, zal niet de eerste zijn waarvan de motor niet meer start 8O

Mijn maatje heeft ook een transporter(een verse)met zo een 7 traps dsg bak en een hoop pktjes.Heels niet bij te houden dat ding.Heel mooi,rijdt netjes lekker de ruimte maar daar is de prijs ook naar :yes:

dat is wel een T4 en geen T5 he. De T5 130pk is een hele mooie. De 174pk versie schijnt regelmatig brokken te hebben ivm de power ;)

De T4 (de laatste serie zoals op je advertentie) zijn mechanisch goede auto's. Weinig problemen en volop onderdelen (extra opties) te krijgen voor weinig.

De verlengde versie is een must anders zitten ze achterin met de benen in de nek.

ik hoef ook niet de snelste , beetje de middenmoot , dat is die van de advertentie toch ?

maar ben benieuwd wat de bijtelling is , dus wat zou die van de advertentie nieuw gekost hebben ? , 40 mile denk :confused:

zo , de eigenaar v/d T4 gesproken , overleg met burp gehad , en deze t4 gaat hem niet worden , de bus was precies hoe ik hem hebben wou , alleen geen ....... AIRCO !! maar arko :mad::mad::mad: , en het is idd wijzer om voor de 130 pk versie te gaan ipv 90pk zoals deze .

wel jammer , het is een mooie bak :(

Heb net een mooie T4 gekocht, helaas zonder airco maar de vorige potentiele koper haakte af :rolling:

Nee, goede beslissing Junk, de juiste komt gerust wel voorbij.

Heb net een mooie T4 gekocht, helaas zonder airco maar de vorige potentiele koper haakte af :rolling:

Nee, goede beslissing Junk, de juiste komt gerust wel voorbij.

he he !!

net nog een reeks T5 bekeken , maar of de verkeerde kleur bekleding , of niet verlengt , of een hele mooie maar dan een 1.9L :? , er is altijd wel iets wat niet klopt .

het is dus niet ff 123 en hop .

ik moet natuurlijk niet te kritisch zijn ,het is uiteindelijk wel een werkbus ipv een luxe personen auto .

voor mij zou het ook een voordeel zijn als er een imperiaal (king ping) op zit , en mooi zou zijn als de werkruimte al mooi betimmert zou zijn met allemaal vakjes voor de verf .

ehh, nu word ik nog kritischer :eek: ;)

Klopt. Maar je moet er even bij blijven voor het beste resultaat. Die imperiaal koop je voor ongeveer 200 euro. Maar de juiste auto vinden is wat lastiger. Op autoscout24.nl kom je ook wel wat tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back