Burp
Forum veteraan
WTFBBQ? 8O Drie kwartier lunchpauze? :? Echt, wat een luxe kantoorbaantje is dat. Zeker net als bij ons: Als je later begint mag je ook eerder weg. :?![]()
Hehe, die hanteer ik al jaren. Lastig voor degene die vroeg beginnen, die moeten dan ook langer blijven.
Nee het is hoe eerder je begint hoe later je weg mag ;-)
zie boven

ik kan geen busje meer zien , het is toch nooit goed !
kom steeds dieper in dat wereldje , dus wil ik onder de bpm uitkomen en er geen bijtelling over betalen , moet ik zoeken naar een transporter van voor juli 2005 , en jawel , die wil iedereen , niemand wil tenslotte overbodige belasting betalen
luxe 1.9 L vind je wel , maar die zijn niet voorruit te branden ,en die zijn idd prima voor woon werk , maar niet voor verkanzie .
wat betreft de vivaro , en zijn zwakheden , daar heb ik wel een puntje , sommigen zijn prima en sommigen hebben veel ellende , maar op basis van wellicht is dit een goede, koop ik geen auto van 16.000 E
ik heb nl een verkoper gesproken die zowel transporters als vivaro's verkoopt , en alles wat ik opnoemde zoals stuurhuizen die het begeven , verstuivers die stuk gaan en niet los te krijgen zijn , en versnellingsbakken die vervangen moeten worden , bevestigde hijdus ...
kortom , ik ben zoektocht moe , ik zie wel
zo , nu lekker weekend met het gevoel van , ik zie wel wat ik ga doen , niets moet ,alles mag , floor logeert bij oma , maris werkt , topperrrrrrr![]()
Hoe meer je zoekt des te meer je ziet, zowel de goede als de mindere kanten. Ik ga je even helpen :nooo: Kijk maar eens naar de Vito (komt Gorby weer dat hij het niets vind maar die kun je negeren

Straks weet je alles over die busjes, net als ik :twisted:
Binnen een paar weken weet je precies wat er allemaal in NL te koop staat, kun je dagen zoet mee zijn dat gezoek :rolling:
@Burp Ziet er goed uit en een goed idee ik snap alleen iets niet,Voosmatroos schrijf je toch met V en niet met een H?![]()
Klopt, voutje op de site

hij is leuk, sociale werkplaats gevoel