junkie rc
Forum veteraan
Nope, anders had-ie hier niet gereageerd.![]()
idd, it wasn't me .
ZOOOOOOOOOOOOOOOO , lekker koken gaat , sate v/d haas , krieltjes erbij , en nog wat zooi , en bikken maar !
was een lekker dagie zo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope, anders had-ie hier niet gereageerd.![]()
Ik stond nog bij de Landwinkel vandaag (in het verlengde van het veld) Nee niet om appelsap te drinken maar om iets anders te doen... iets met caches
De vliegtuigen kwamen wel heel dichtbij, maar nog ver genoeg om gevaar te veroorzakenGaaf om het eens van een andere hoek te zien
04.30 je bed uit. En dat op zondagochtend!
Ongehoord![]()
Ik verhoog de inzet , mijn wekker gaat morgen om 04:15 uur![]()
![]()
Morgen ga ik ook niet vliegen, vond de andere bezigheden van vandaag veuls te leuk![]()
Nou, voor een deel al gelijk: Hij is op 16-jarige leeftijd ook al in aanraking met Justitie vanwege wapenbezit. :?No guns, no glory...Het zal er wel weer eentje met een moeilijke jeugd en financiële problemen geweest zijn. Zijn omgeving had het niet verwacht, was altijd zo'n spontane jongen. Etc. etc....
+1 Wel meer doen dan vandaag. Er staan 6 caches op de lijst, mogelijk een stuk of 8.Morgen ga ik ook niet vliegen, vond de andere bezigheden van vandaag veuls te leuk![]()
Eerlijk antwoord: Nee. Ten eerste heeft dat ding heuls geen versnellingsbak. Dus de differentieeltjes zullen wel kraken. Dat is al $45 voor twee. Hopen dat de lagers nog een beetje knap zijn. Een nieuwe kap heb ik nog liggen mag je hebben voor €20 (nieuw €25). En dan een ontvanger meenemen en goed controleren of de regelaar en servo nog goed zijn (regelaars zijn nog wel eens doorgefikt).Ik heb hierop geboden: Marktplaats.nl > Traxxas E-Revo 1/16 aangeboden. Met wat werk - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch
En hij wil het wel voor 95 doen. Is dit wel verstandig?
Goedverdegoeverdegoed ^)&^#@)% krijg rolroer diff niet aan de gang,wat een pokke zooi dat flutaba.
Geen idee, eerst voelen dan bepalen. De reden om zulke dingen niet zomaar aan te schaffen maar te gaan kijken (met iemand die er wat vanaf weet).Sleur, ik heb hem even jouw verhaal gemaild maar dan vanuit mijn persoon. Even afwachtenWat is een redelijke prijs?
Overboden: Rond 04:00 uur draai ik ne nog een keer om. :sleepy:Ik verhoog de inzet , mijn wekker gaat morgen om 04:15 uur![]()
![]()
Ik verhoog de inzet , mijn wekker gaat morgen om 04:15 uur![]()
![]()
Dacht dat je het dit jaar anders ging doen? Niet dus. :nooo: Bakken met geld verdienen en geen tijd om het uit te geven. :? Woensdag en donderdag zeker vrij? Dan gaat het toch regenen.Tja, kan iemand het winnen van mij, zit nu nog op mijn werk tot een uurtje of 23:30 en dan morgen om 04:45 weer fris en fruitig op naar Schiphol....
Nick wil je extra werken voor een collega...jahoor....is het $#%@ prachtig weer...![]()