Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stond nog bij de Landwinkel vandaag (in het verlengde van het veld) Nee niet om appelsap te drinken maar om iets anders te doen... iets met caches :mrgreen:
De vliegtuigen kwamen wel heel dichtbij, maar nog ver genoeg om gevaar te veroorzaken :yes: Gaaf om het eens van een andere hoek te zien

Ik stond nog bij de Landwinkel vandaag (in het verlengde van het veld) Nee niet om appelsap te drinken maar om iets anders te doen... iets met caches :mrgreen:
De vliegtuigen kwamen wel heel dichtbij, maar nog ver genoeg om gevaar te veroorzaken :yes: Gaaf om het eens van een andere hoek te zien

foei , ben je toch een klein beetje met vliegen bezig geweest :mad: ;)

siggy ; flink geschuurd lees ik via externe kanalen :yes:

morgen mag je nog een paar uur , en dan mag je vliegeren / praten /zitten ;)

ik weet niet nie of ik ga , floor mag het zeggen , en anders ff een uurtje vibro gymen .

ruggetje gaat gelukkig wel iets beter , daar ben ik erg blij mee :yes:
maar heb de motorfiets vast diep achterin de opslag opgeborgen , die helpt niet mee aan het herstel van da rug .

Ik verhoog de inzet , mijn wekker gaat morgen om 04:15 uur :( ;)

ik verlaag de inzet , en mijn wekker gaat niet , ik schat rond 9;00u wakker te worden en er 9;30 u uit te gaan :yes:

Morgen ga ik ook niet vliegen, vond de andere bezigheden van vandaag veuls te leuk :banana:

precies , vlieg met mate ,dan blijft het leuk , er zijn genoeg leuke dingen te doen , waar ook de kids wat aan hebben ;)

ik laad voor de zekerheid wat accu's op , ik wil morgen graag mijn madness kapot vliegen , heb ik weer wat ruimte en mooie servo's en leuk saito blok op de plank :yes:

No guns, no glory... :yes: Het zal er wel weer eentje met een moeilijke jeugd en financiële problemen geweest zijn. Zijn omgeving had het niet verwacht, was altijd zo'n spontane jongen. Etc. etc....
Nou, voor een deel al gelijk: Hij is op 16-jarige leeftijd ook al in aanraking met Justitie vanwege wapenbezit. :?

Morgen ga ik ook niet vliegen, vond de andere bezigheden van vandaag veuls te leuk :banana:
+1 Wel meer doen dan vandaag. Er staan 6 caches op de lijst, mogelijk een stuk of 8.

Eerlijk antwoord: Nee. Ten eerste heeft dat ding heuls geen versnellingsbak. Dus de differentieeltjes zullen wel kraken. Dat is al $45 voor twee. Hopen dat de lagers nog een beetje knap zijn. Een nieuwe kap heb ik nog liggen mag je hebben voor €20 (nieuw €25). En dan een ontvanger meenemen en goed controleren of de regelaar en servo nog goed zijn (regelaars zijn nog wel eens doorgefikt).

Ander antwoord: Als je van knutselen houdt en er het extra geld voor over hebt, doet-ie het weer. Maar je komt snel in de buurt van een nieuwe voor €279 (dat is incl. zender).

Sleur, ik heb hem even jouw verhaal gemaild maar dan vanuit mijn persoon. Even afwachten :) Wat is een redelijke prijs?

Ik verhoog de inzet , mijn wekker gaat morgen om 04:15 uur :( ;)
Overboden: Rond 04:00 uur draai ik ne nog een keer om. :sleepy: :banana:

Vandaag met kleinste Sleur lekker zitten racen op de PC's met stuurtjes en pedalen (Logitech Formula Force EX). Oud spelletje gespeeld: Flat Out 2. Was destijds de hit op kantoor in de dooie uurtjes. :D Dus nu maar op zoek naar een racer voor op de PS3. Daarvoor heb je Gran Turismo 5 maar sinds een paar weken ook Need For Speed Shift 2: Unleashed. Als ik 22UPkbAtTgg[/media] vergelijk bekijk dan is Shift 2 toch wel meer race-game dan GT5. Maar GT5 heeft weer meer toeters en bellen (letterlijk). Moeilijk, moeilijk, moeilijk....

-edit-
Hoewel, als ik z8zZ2z-nnvY[/media] bekijk dan is Shift 2 toch wel heel erg dicht bij het echte werk. :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, kan iemand het winnen van mij, zit nu nog op mijn werk tot een uurtje of 23:30 en dan morgen om 04:45 weer fris en fruitig op naar Schiphol....
Nick wil je extra werken voor een collega...jahoor....is het $#%@ prachtig weer... :D

Tja, kan iemand het winnen van mij, zit nu nog op mijn werk tot een uurtje of 23:30 en dan morgen om 04:45 weer fris en fruitig op naar Schiphol....
Nick wil je extra werken voor een collega...jahoor....is het $#%@ prachtig weer... :D
Dacht dat je het dit jaar anders ging doen? Niet dus. :nooo: Bakken met geld verdienen en geen tijd om het uit te geven. :? Woensdag en donderdag zeker vrij? Dan gaat het toch regenen. :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back