Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben super blij met me brevet en bedankt allen voor de gezellig middag:D
Gefeesteliteerd. :bday: Dat er nog maar vele veilige vlieguren moegn volgen. :yes: :thumbsup:

Tijdens de wandeling kwamen vanmorgen vroeg langs het veld. Na wat geoketsen op de terugweg zagen we toevallig Nijssie rondknallen met de Stinger. Zo ziet het er uit vanaf de rotonde bij het viaduct (wat Dr.Pils gisteren ook als zei). Ziet er wel cool uit maar zeker nog ver genoeg van de risico-zone. 8)
(in 720p HD beter te zien)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw, liepen we op de terugweg van de wandeltocht en lokale speeltuin langs de Jeu de Boules vereniging (eigenlijk Pétanque vereniging want jeu de boules speel je op de camping :p), wil de kleinste aap dat ook wel eens proberen. Thuis de verzameling wedstrijdballen tevoorschijn gehaald en naar de club getogen (200m achter ons huis). Naast wat oude bekenden en het nodige geouweneel ook maar wat nieuwer volk met 13-0 compleet scheel gespeeld. Tsja, ik was al eerder eerste klasse speler en kan het nog best aardig na 10 jaar niet gespeeld te hebben. Wordt dus een nieuw tijdverdrijf voor de woensdagavonden (en weer wddstrijden in de weekenden). Stomme gevlieg ook... :? ;)

Je bent niet helemaal fris jij ;) Al 3 of 4 jaar nu loop je te roepen dat je er helemaal klaar mee was;)

proost kerel ;)

weer lekker druk met werk zeker ? mooi werk weertje :yes:

*pint 3 intapt *

:proost:

Ik kan helaas niet mee pilsen mee dit mooie weer :mad:
Moet een week lang een antibiotica kuurtje met Amoxilline afmaken ivm met een behandeling van een wortelkanaal ontsteking.
Afgelopen vrijdagavond een spoedbezoek gebracht aan de tandarts.
Had al een paar dagen flink last van kiespijn...:???::onweer:
en werd steeds erger
Damn...wat doet een pijn.
(straks ook in mijn portomonnee = er moet een kroon op)

wortelkanaal-behandeling1-300x115.jpg

Na een paar Brufen 600 mg bruis pijnstillers gaat het nu eindelijk weer wat beter.

Laatst bewerkt:
Je bent niet helemaal fris jij ;) Al 3 of 4 jaar nu loop je te roepen dat je er helemaal klaar mee was;)
Huh? Echt niet, integendeel. Nou ja, ik was toen klaar met die club en de bond (waarbij een club moest kiezen of alle leden wedstrijdspelers of recreaten werden). Ondertussen is dat vorig jaar teruggedraait omdat het aantal leden de afgelopen 10 jaar in rap tempo is afgenomen. En op de club zijn wat van die eigenwijze knarren de pijp uit gegaan. Dat vernadert de situatie enigzins. Sleurfin gaat niet meedoen, die heeft er echt geen zin meer in maar ik kan zo weer instappen in mijn oude wedstrijdteam. :D

He sleur moet jij nou overal een wedstrijd van maken?Wel eens gehoord van ontspanning/recreatie/spelen etc etc ipv competitie/wedstrijd/moeten.

He sleur moet jij nou overal een wedstrijd van maken?Wel eens gehoord van ontspanning/recreatie/spelen etc etc ipv competitie/wedstrijd/moeten.
Saai elke keer hetzelfde is niet mijn ding. Een beetje uitdaging en zo is veel leuker. Dus ja, competitie (en op het werk nieuwe producten, de echt heftige problemen oplossen - ook waar andere partijen al naar gekeken hebben, etc. etc.) is veel leuker. Da's voor mij heel ontspannend. Dus rondjes vliegen of balletjes gooien of pc'tjes installeren heb ik weinig behoefte aan. :D

Dikke brand bij Cargill op de Veerdijk
Hoei, Twitteren maar.... Hashtag #cargill Ondertussen opgeschaald naar zeer grote brand / Grip 1. 8) :yes:
Ook leuk, alle meuk die gealarmeerd is.

Laatst bewerkt:
hoei , de madness begint gaarheids symptomen te vertonen , blok word langzaam uit zijn rubbers getrokken , folie begint los te geraken , vleugel wiebelt terwijl hij vast zit , dus deze kist heb ik niet stuk gevlogen ,maar gewoon gaar gevlogen :p, dat bestaat dus ook ;)

nu kijkt de diablotin mij aan , deze dezelfde kist is nog nieuw , dus even het blok overschroeven ,tankje erin en de volgende madness achtige staat weer klaar :yes:

ontvanger uit de imagine trekken en in de SE plaatsen , zo blijft het vliegen leuk door de afwisseling met vliegers :yes:

eerst maar eventjes een week werken , ook leuk voor de afwisseling , mijn ruggetje gaat beter , dus dan is werken zonder pijn een verademing ;)

ik kom dinsdag naar de club maar wie heeft voor mijn een gramme weger ik wil graag een motor aanschaffen voor mijn trainer hiervoor zal ik het spul meenemen:D tebvens voor op of aanmerkingen.:(

Ow ja,
*Junkie modus aan/

ik denk dat ik gewoon op 10S lipo blijf.

Of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet. Of toch wel.of toch niet.
;)

ehhh , betreft wel of toch niet :

maris en ik hebben besloten , was al een eerder plan , maar heel waarschijnlijk gaan we er nu echt voor .

komtie : junkie/maris gaat de ford Ka inruilen voor een vrij nieuwe wc eend ,oftewel een c1 :yes:, lekker zuinig , geen wegenbelasting , en ik pleurt hem op de zaak , 14 % bijtelling over pakweg 10.000 E is goed te doen .

doel van alles is bezuinigen op de kosten v/d (melkkoe )
de volvo blijft omdat ik die nodig heb om mijn spullen /steiger /ladders /materiaal te vervoeren , tussendoor rijd ik dan met de c1 , en maris pakt hem 2x per week voor haar werk (waarvan 1 dag in het weekend )

voor boodschapjes en floor naar school brengen word dan de v70 gebruikt , en kan ik lekker in dat leuke zuinige karretje naar mijn werk rijden .

vergelijk de benzine kosten maar is van een maand van zaandam naar amstelveen rijden met de volvo of een c1 , best een hoop doekoes :yes:

1 op 8 , of 1op 17 ;)

en hebben we toch een lekkere reis auto voor frankrijk of italie , en voor het vliegen uiteraard :yes:

of zal ik toch voor de dino gaan ? :cool: ;)

Ps ; als iemand nog een nette ka zoekt met airco , hij is te koop !

Laatst bewerkt:
Was de brand niet bij ADM zoals zo vaak de laatst tijd:mad:
hebben de jonges weer overwerk

Het is wel weer in Wormer maar nu bij Cargill. De hele dijk staat vol met brandweer en polietsie. Die cacaobranden zijn nooit eens in het kalf of Koog a/d Zaan, ruig volk hiero.
m.v.g. Erik

ik kom dinsdag naar de club maar wie heeft voor mijn een gramme weger ik wil graag een motor aanschaffen voor mijn trainer hiervoor zal ik het spul meenemen:D tebvens voor op of aanmerkingen.:(
Neem maar mee, komt wel goed. :yes: Neem de brievenwegert wel mee. Rekenen we daarna een leuke setup uit. :pc:

@junkie: Zo'n Vergari is niet handig straks. Dochterlief kan niet eens haar schOoltas meenemen. :? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back