Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik word net wakker. Erg vervelend om geen wekker te horen omdat-ie uit staat, de kotertjes nog liggen te ronken etc. ;) Oh ja, ik had een Goede Vrije Dag. :lol: Nou ja, wordt toch nog een dagje van 15,5 uur vandaag. :rolling:

Goedemorgen , de wekker ging vanmorgen om 07:00 uur en de verwachting is dat ik morgen rond een uur of 12:00 weer thuis ben dus dat word een dagje van zo'n 29 uur :shock: :hammer:

Goedemorgen , de wekker ging vanmorgen om 07:00 uur en de verwachting is dat ik morgen rond een uur of 12:00 weer thuis ben dus dat word een dagje van zo'n 29 uur :shock: :hammer:
Uitslover... :teacher: :lol: ;)

Goedemorgen heren,

Ik ben op zoek naar bollenvelden.. Weten jullie een mooie locatie ??
Is al een beetje laat denk ik. De meeste velden zijn al redelijk leeg voor zover ik heb kunnen zien in de omgeving van Hillegom/Lisse.

Hmmmm, ik doe mijn korte broek en t-shirt maar weer opbergen en een skibroek en dikke trui aan. Waar is de zon nou? :zon: :?

goed bezig ;)

in amsterdam is ook een hoosmatroos achtige ,al best een tijdje bezig .

wat zij doen is in iedergeval even een flyer plaatsen met reclame bij de bootjes die vrij volzitten of bijna zinken , dus even rondje varen en plakken maar :yes:

Ja, dat is hoosjebootje. Stickers zijn al onderweg om te plakken op bootje met water.

Sowieso is denk ik huis aan huis verspreiding in waterrijke gebieden waar veel bootjes liggen wel een idee, rechtstreekse reklame dus ....

Hoe oud is je zoontje :rolling:
(fiets met fietstassen etc)

Haha, zakgeldverhoging maar eerst werken! Flyeren is een goed idee. Zal eens kijken om een flyer te maken.

Adverteren in de lokale media en in tijdschriften voor pleziervaart Burp ;-)

Goedemorgdn allemaal.Nog een dagje van 10 uur maken en dan , WEEKEND !!!

Mensen die een dergelijk tijdschrift hebben zijn meestal zuinig op hun bootje. Is niet de doelgroep. Wel goed om naamsbekendheid te krijgen. Lokale media al mailtjes gestuurd of ze niet een leuk artikel kunnen wijden aan deze nieuwe dienst in de Zaanstreek :)

Iemand kennissen zitten bij de kranten in de Zaanstreek?

Ohja, vandaag gewoon een dag van 24 uur hier. Eerst lekker geslapen en nu nog aan de koffie. Zo even naar buiten en verder werken aan mijn bootje :banana:

Ohja, vandaag gewoon een dag van 24 uur hier. Eerst lekker geslapen en nu nog aan de koffie. Zo even naar buiten en verder werken aan mijn bootje :banana:

Jieppie ! ,maris en floor gaan zondag een weekje weg:p
Dus zondag en maandag lekker vliegenieren,en thuis het reich allein:yes:

Zo, de haartjes op het bolletje weer zomers kort. Accuutjes de laatste mA's in gepropt. Bakkie pleur nemen, nog even wat geld halen en de auto laten wassen en dan door richting het veld. :yes: De Sleurphira, MiniNacht en F1 Hydro gaan mee want die lagen nog sinds vorige week achterin de auto. 8O :?

Ja, dat is hoosjebootje. Stickers zijn al onderweg om te plakken op bootje met water.

Haha, zakgeldverhoging maar eerst werken! Flyeren is een goed idee. Zal eens kijken om een flyer te maken.

Betreft die stickers, ik zou wel plastic stickers nemen en geen papieren, zou het persoonlijk niet fijn vinden een sticker op mijn eigendom aan te treffen die ik er moeilijk af kan krijgen ...

Betreft die stickers, ik zou wel plastic stickers nemen en geen papieren, zou het persoonlijk niet fijn vinden een sticker op mijn eigendom aan te treffen die ik er moeilijk af kan krijgen ...
Jôh, die boten zijn al zo goed als vergaan. Ik zou me meer zorgen maken om het feit dat die sticker net het nodige was om wel te zinken. :mrgreen:

Iemand nog een PS3 kopen? Sony heeft al ruim 24 uur problemen alle online diensten weer in de lucht te krijgen na een aanvalletje van een clubje scriptkiddies met de naam Skynet (u weet wel, de film met de Terminator en 21 april 2011 was Judgementday). :? Ik ga wel mijn oude N64 opzoeken, die kon niet online dus ook geen gezeur. :lol:

Ik zou zeggen een mooi Jac Vinyl NON-PERMANENT stickertje, éénzijdig bedrukt in zwart en PMS oranje 1665 en dan eventueel te veredelen met een all-over UV-lak of voorzien van een glanslaminaat :yes: Natuurlijk daarna nog ff mooi rond uitstansen :yes: :teacher:

Was al aan gedacht. :yes:

Ik zou zeggen een mooi Jac Vinyl NON-PERMANENT stickertje, éénzijdig bedrukt in zwart en PMS oranje 1665 en dan eventueel te veredelen met een all-over UV-lak of voorzien van een glanslaminaat :yes: Natuurlijk daarna nog ff mooi rond uitstansen :yes: :teacher:

Ik hoor een kandidaat om de volgende batch te maken ;)

Nu 1000 stuks voor 350 incl.

Als je nou tweezijdig doet dan kan je ze ook op raampjes plakken :teacher::cool:

Maar morgen een middagje ATV vliegen lijkt me wel wat. Rond 12:00u auf das feld? Ik neem de generator wel even mee.
Hmmmm, geen excuustruus te bekennen op het veld. Alleen verschrikkelijke ikke en ben-je-naam-effe-kwijt. Waar blijf je nou? Ik moet wat solderen. Busje van de regelaar naar de motor is weggerookt. In de bocht ineens geen vermogen meer maar wel 6 piepjes van een resettende regelaar. 8O Vervolgens niets meer met de motor te doen. Gelukkig een aparte BEC in de Sleurphira. Heel korte bocht gemaakt, wat aa duiken vom snelheid te maken en net aan over de dijk, door het riet en op de eerste meter van het veld geland. :thumbsup:

Als je niet meer komt, ga ik ook wat anders doen (thuis solderen of zo). ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back