Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Siggy moet maar gaat niet :) Ik ook niet, Maandag ga ik weer. Morgen in de tuin aan de gang aan de vijver en 'savond fijn gourmetten bij de schoonouders.

Morgen uiteraard vliegen:D
Ga me maiden doen met me extra.
zie je morgen;)

net op tijd , goed dat je het zegt , was al bijna begonnen de vibrogym tot speedkist om te bouwen , en er morgen een knutseldag van te maken , alsmede de grote broer aan te pakken .

maar wacht daar wel even mee , morgen ff vliegen :yes:

net op tijd , goed dat je het zegt , was al bijna begonnen de vibrogym tot speedkist om te bouwen , en er morgen een knutseldag van te maken , alsmede de grote broer aan te pakken .

maar wacht daar wel even mee , morgen ff vliegen :yes:

Nice gezellig:cool:
Zoiezo mooi toestel man je nieuwe, groot:D
zie je morgen

Nice gezellig:cool:
Zoiezo mooi toestel man je nieuwe, groot:D
zie je morgen

ben ook benieuwd naar de nieuwe , heb alleen geen prop voor dat beest , anders had ik hem voor morgen wel vlieg klaar gehad !

ps ; een grotere vlieger dan de nieuwe kan ik niet nemen , deze past net in de v70 met zijn snoet tussen de voorstoelen in , en kan net de achterklep dicht ;)

morgen neem ik de vibrogym en de imagine mee , ff raggen !
ik weet niet of er morgen veel veldpolitie is :confused: :)

Laatst bewerkt:
ikheb besloten maar optijd te gaan slapen zodirekt, en dan morgen eerst langs het veld en 3 accu's doen. Dan maar in de tuin aan de gang.

Nou, moet je echt dimmen Junkie. Als jij suggereert dat ik bij die mafklappers hoor dan maak je geen vrienden met me!!!!!!!!!!!!! ;)

He Junkie of wie dan ook. Ik ben op zoek naar een kar om mijn gereedschapkistje op te zetten en mijn zender in te doen en lader enzo. Mischien zelfs de heli aan te hangen. Dat scheelt een hoop gekloot met losse koffers zeulen elke keer naar het veld. Zit wat tegooglen maar kan niet vinden. Iemand een idee?

He Junkie of wie dan ook. Ik ben op zoek naar een kar om mijn gereedschapkistje op te zetten en mijn zender in te doen en lader enzo. Mischien zelfs de heli aan te hangen. Dat scheelt een hoop gekloot met losse koffers zeulen elke keer naar het veld. Zit wat tegooglen maar kan niet vinden. Iemand een idee?

ff bij de hornbach kijken , genoeg opbergkisten dan wel met of zonder wielen ,klein tot groot .

zoooo, het is nu eigenlijk vrijdagavond , laat het weekend maar beginnen :yes:

welterusten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back