Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
pffff , ik word gek van dat vliegtuig geknutsel , gaat weer een hoop tijd in zitten , maar ergens ook wel leuk , maar niet als je ermee wilt vliegen terwijl ze nog lang niet klaar zijn :???:

als ik morgen ff doorzet ,zijn ze rond 14;00u wel klaar , maar ik hoorde dat het morgenmiddag gaat regenen :p, dus kan ik rustig an doen ;)

@ Sleur: GC2VFB3 is net vrijgegeven... bij jou in de buurt :yes:
Jôh, die ligt bij de cache-legster (kilekida) in de voortuin. Nou ja, bij de achterpoort, andere kant van de straat, ingang van de speeltuin. ;) Nee, ik vind mijn 2x goud, 1x zilver en 1x brons wel genoeg. :yes: Was leuk om een weekje zenuwachtig te zijn en dan toch snel te scoren (geluk dat het Koninginnedag was, lekker rustig).

Ik heb lekker aan de Monsun v2.0 geknutseld. Brommer een beetje meer vastgezet en recht gezet (stond omhoog 8O). Was even klooien met ringetjes ertussen. Je kunt er zo lekker bij. :nooo: :? Servo's gemonteerd, stangen aan de servo's gehangen, landingsgestelijzerwerk erin geschroefd, stangetje voor de neuswielbesturing langs de kant geplakt, regelaar erop gesoldeerd, ontvanger erin (had nog 2x AR7000 nieuw in doosje liggen). Zo nog even de plankjes in de wielkapjes lijmen zodat die een nachtje kunnen drogen.

monsun_v2_build04.jpg

monsun_v2_build03.jpg

Morgen de regelaar vastplakken, ontvanger permanent op het plankje zetten, wielkapjes monteren, servo's in de vleugeltjes incl. stangetjes, draadjes van de servo's verlengen, maispieper erin en de cockpit plakken. Dan is-ie klaar voor de ontmaagding. 8)

Doe ik in mijn lunchpauze wel :)

Je hebt lang genoeg op de bank gezeten luie donder. Goed voor je om een beetje te werken, je begon een buikje te krijgen ;)

*hapmodus /

Om het werk wat ik al in mijn leven heb verzet enigzinds te kunnen evenaren had je zeker 10 jaar eerder geboren moeten worden my friend ;-)

*hapmodus \

Over dat buikje kan ik echt boos worden ;-)

Ik heb lekker aan de Monsun v2.0 geknutseld. Brommer een beetje meer vastgezet en recht gezet (stond omhoog 8O). Was even klooien met ringetjes ertussen. Je kunt er zo lekker bij. :nooo: :? Servo's gemonteerd, stangen aan de servo's gehangen, landingsgestelijzerwerk erin geschroefd, stangetje voor de neuswielbesturing langs de kant geplakt, regelaar erop gesoldeerd, ontvanger erin (had nog 2x AR7000 nieuw in doosje liggen). Zo nog even de plankjes in de wielkapjes lijmen zodat die een nachtje kunnen drogen.

Morgen de regelaar vastplakken, ontvanger permanent op het plankje zetten, wielkapjes monteren, servo's in de vleugeltjes incl. stangetjes, draadjes van de servo's verlengen, maispieper erin en de cockpit plakken. Dan is-ie klaar voor de ontmaagding. 8)

goed bezig :yes: , ikke ben ineens tv gaan kijken , dus geen ruk opgeschoten met de vibro en de fuckjet :mad:

zonder vibro (mijn grote liefde) ga ik echt niet naar het veld ,is totaal zinloos en nutteloos , ik kom niet naar het veld om in een kring te gaan zitten praten met zeer lelijke mannen die geheel niet meer vliegen ,maar voor het sociale gebeuren komen , en sociaal is junkie niet , junkie wil lekker zijn smoel houden en vliegen ! :yes:

Haha, straks ben ik de enige met een fatsoenlijk figuur op de club (maar ik blijf de knapste ;))

ga je mond spoelen jij , de knapste en de leukste is nog altijd junkie :cool: :yes:

goooooooooooeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddeeeeeeeeeeeee
avond
wie kan mijn vertellen hoe ik een foto bij mijn naam kan copyeren
In het menu bovenaan, klik op Gebruikersinstellingen
In het volgende scherm links in het menu onder Instellingen & opties, klik op Schermafbeedling wijzigen
In het midden van het volgende scherm, klik op de knop Kies bestand
Zoek nu op je computer het plaatje op, selecteer deze en klik op openen, je komt weer terug op de webpagina
Klik op de knop Wijzigingen opslaan

C'est ça... 8O ;)

Oh ja, het plaatje mag niet groter zijn dan 80 pixels breed en hoog. Minder voor de breedte en/of hoogte mag wel. Maximum bestandgrootte 19,5kByte. Je kunt een plaatje kleiner maken met Microsoft Office Picture Manager of dergelijk.

Haha, straks ben ik de enige met een fatsoenlijk figuur op de club (maar ik blijf de knapste ;))
De enige sie uit de toon valt is Burp. Als een vreemde op de club komt, kan die zo zien wie veel en wie soms bij de club komen. :mrgreen: ;)

goed bezig :yes: , ikke ben ineens tv gaan kijken , dus geen ruk opgeschoten met de vibro en de fuckjet :mad:

zonder vibro (mijn grote liefde) ga ik echt niet naar het veld ,is totaal zinloos en nutteloos , ik kom niet naar het veld om in een kring te gaan zitten praten met zeer lelijke mannen die geheel niet meer vliegen ,maar voor het sociale gebeuren komen , en sociaal is junkie niet , junkie wil lekker zijn smoel houden en vliegen ! :yes:
Op vrijdag wordt er best nog wel gevlogen. :yes: Ook lekker rustig, dus blijf vooral weg. Met drie à vier vliegers is het druk zat. :D

De enige sie uit de toon valt is Burp. Als een vreemde op de club komt, kan die zo zien wie veel en wie soms bij de club komen. :mrgreen: ;)

Op vrijdag wordt er best nog wel gevlogen. :yes: Ook lekker rustig, dus blijf vooral weg. Met drie à vier vliegers is het druk zat. :D

En daar ben ik trots op :yes:

bedankt sleur keurige uitleg en direct gesnapt :banana::banana::worship:

Sukkel, ik gaf je een directe link....zeker niet gelezen chocolaatje? :)

En daar ben ik trots op :yes:

Sukkel, ik gaf je een directe link....zeker niet gelezen chocolaatje? :)

:D nee VRIEND je snapt het niet zo leer ik weer wat bij, jij wil dat ik de makkelijke weg kies :D maar bedankt hoor voor de korte weg.:yes:net als vliegen dat moiet ik toch ook leren :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back