Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bied je een alternatief voor ADSL, klagen ze nog die klanten.. pfff :lol:

Gelukkig heb je mee kunnen simmen ;)
Tsja, voldoende kennis om alles snel te kunnen configureren. Alle stickers van de doos verwijderen en notebook opstarten duurde langer dan weer online zijn. ;) Wel handig als je handig met handig zijn in ICT-handigheden bent. :hammer:

Had het ook al gezien. Snap alleen niet zo goed waarom je je bril in een ski bril zou willen verwerken. De dikke haai brillen, die zitten al aardig geklemd op je pan.
Lichtinval van de zijkanten. Met een skibril sluit je alles hermetisch lichtdicht af. :yes:

Ah zo... Nou ik ga het zelf ondervinden. Zie ook dat ik bij robot een bril set kan bestellen, dus mocht de dikke haai bril mij tegenvallen, kan het altijd nog :)

Damn, echt vervelend.. de FPV meuk is reeds verzonden. Denk dat ik het eerdaags wel in huis heb. Alleen de camera.... die duurt ruim 3 weken (uit HK met postzegelduifpost)

En opzich heb ik nog een skibril liggen hier. Moet alleen even zien hoe ik die dan moet prepereren...

was ook nog ff aan de Hobby, eerst een Ubec nwe draadjes aan solderen, Hebben die kl*jo's er allemaal siliconen kit omheen gekw*kt 8O , niet te solderen dus....:onweer:

Daarna getracht de regelaar aan de Ubec te knopen, zit de hele print onder de lak... , dus ook niet te bakken die handel.... :nooo:

S39 kopen gaat :yes:

Even met een spuitbus lucht op zijn kop spuiten, koelt de siliconen erg af en kun je zo weg brokkelen door er flink overheen te wrijven met je vingertop. Daarna met een echte soldeerbout solderen. Geen enkel probleem. :nooo:

Ook nog even met de hobby bezig. Mini YAK even in elkaar gezet. Weegt 7 gram. Wat een schatje he.
Span 45 cm.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus dat is het geheim van een beetje netjes heli-vliegen ;)

De koffie is gezet, de broodjes gesmeerd voor allen die naar het werk gaan.

Ik trek de stekker eruit en doe het licht uit. Welterusten.

Zo kom je toch niet aan bouwen toe :(

flybarless erop? Dan vliegt hij vanzelf namelijk ;)

*licht uit laat en de hele dag naar zandlopertjes en traag vollopende balkjes kijken gaat* :pc: :? :(

*stiekem wat microcontrollersoftware schrijven gaat terwijl hij wacht* :pc: 8) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back