Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En luxe paarden. Wat een heerlijk weer om allemaal dingetjes voor jezelf in de buitenlucht te doen. Zo de kids op den biciclette naar school brengen, dan door fietsen naar een stuk of drie geodingesten in de buurt. Ondertussen hangt de dikke boomboxaccu aan de lader. Om 12:30/12:45 op het veld om Jerkev's re-re-re-maiden van de Extra te filmen en lekker te gaan ATV-vliegen. :yes: 8) :p

Voor de werkenden: Sterkte met de verwerking. :mrgreen:

En luxe paarden. Wat een heerlijk weer om allemaal dingetjes voor jezelf in de buitenlucht te doen. Zo de kids op den biciclette naar school brengen, dan door fietsen naar een stuk of drie geodingesten in de buurt. Ondertussen hangt de dikke boomboxaccu aan de lader. Om 12:30/12:45 op het veld om Jerkev's re-re-re-maiden van de Extra te filmen en lekker te gaan ATV-vliegen. :yes: 8) :p

Voor de werkenden: Sterkte met de verwerking. :mrgreen:

bah!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!

ikke ook wakker :eek:, zie je wel , club bezoeken zijn heels niet goed voor mij , ik ben gelijk a/d vlammenspuiteritus , en ben totaal gaar :mad: ;)

zo maar eens uitrukken naar het werk .
geen atv gevlieg , morgen al genoeg gevlieger ;)

toedeloe

ps ; mijn accu v/d laptop is ook gaar :(

waar kan ik het best een accu bestellen voor mijn HP pavilion ?
weet iemand een betrouwbare internet winkel ?

Accu's van notebooks zijn niet goedkoop. Voor een beetje meer heb je bijna een nieuwe laptop, aso gewoon die prijzen.

Hopla, na de apen op school gedumpt te hebben nog wat gegeozwetst. Goed voor een dikke 20km fietsen en 5km wandelen. Nu bakkie leut doen, auto inladen en dan bijkomen op het veld. :D

Hopla, na de apen op school gedumpt te hebben nog wat gegeozwetst. Goed voor een dikke 20km fietsen en 5km wandelen. Nu bakkie leut doen, auto inladen en dan bijkomen op het veld. :D

Had je wel verwacht voor een bakkie.

Nu de extra tijd gebruikt om de garage een beetje op te ruimen, begin maken dat is.

Iemand nog een brandstof ragbak over voor 75 euro incl voor oa. de funfly? :)

Voor 150 kan je de Piper nemen, vliegklaar op ontvanger na.

ik heb nog maar 20 cm gelopen vandaag :)
En de rest gerold? Of uitgegleden over slakkenspoor? 8O Niet zo raar dat je dezelfde topvorm als de rest van de clubleden krijgt. ;)

Iemand nog een brandstof ragbak over voor 75 euro incl voor oa. de funfly? :)
Zo, daar ben je lekker vlot mee. :? :hammer:

Ik zit alweer zo'n 20 minuten heerlijk in het zonnetje op het veld. Ik denk dat ik al mijn vliegtuigen maar weg doe en een grote strandstoel ga halen. Best vol te houden zo zonder dat gevlieg. :D

Wind is net als vorige week wat onhandig. Diagonaal over het veld, starten richting de hekken. :( Dat wordt een mooi maiden van Jerkev's grote Extra. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back