Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkze inderdaad. Vandaag laatste dag en dan is het weer weekend :banana:

Gisteren even de 450 opgetoerd naast mijn huis om te zien of het allemaal goed was. En het is oke. Weer lekker strak. Nieuwe lagers en lagerblokken zijn dus goed ingebouwd (lekker moeilijk ook ;))

Werkze inderdaad. Vandaag laatste dag en dan is het weer weekend :banana:

Gisteren even de 450 opgetoerd naast mijn huis om te zien of het allemaal goed was. En het is oke. Weer lekker strak. Nieuwe lagers en lagerblokken zijn dus goed ingebouwd (lekker moeilijk ook ;))

ik twijfel nog om vervroegd weekend te nemen , ben lekker lekker bezig in mijn eigen buurt , en heb geen vliegdrang .
bovendien waait het de laatste tijd behoorlijk , das armoede op het veld ;)

zaterdag misschien wel ff fladderen , we zien het allemaal wel :yes:

*thuis een bakkie pleur drinkt , en zo weer bij de buren verder schildert *

ja, beste woei hier in 0251, de bomen gaan flink te keer. dan maar wachten op me pakketje van rc technics.

ze hebben het erover dat dit de meest droge tijd is sinds tijden , maar volgens mij wel met de meeste wind !

ik moet echt mijn rollerbakje met verf vasthouden , als ik hem naast mij leg op de steiger word hij weggeblazen :eek:

*muts zoeken gaat tegen de gierende wind *

Zo, net even de nieuwe Hyperion 1000 watt lader opgehaald bij Sam. Wat is dat een mooi apparaat zeg. En natuurlijk nog wat upgrade spullen voor de Raptor. Hopelijk deze week ook de 1000 watt 28 volt voedingen binnen. Ga ook even kijken naar een kleine agregaat.

Zo, net even de nieuwe Hyperion 1000 watt lader opgehaald bij Sam. Wat is dat een mooi apparaat zeg. En natuurlijk nog wat upgrade spullen voor de Raptor. Hopelijk deze week ook de 1000 watt 28 volt voedingen binnen. Ga ook even kijken naar een kleine agregaat.
Voor 1000W heb je minimaal een 1200-1500VA aggregaat nodig. Da's geen kleintje meer. :nooo: :? En dan nog een Trex 600ESP met brommer geschikt voor 10S. Heb ik nog wel ergens liggen. :D :rolling:

Wat heb je gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back