Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
whaaa !! besef mij dat ik aan maris de volvo heb toegezegd vanaf donderdag :eek: zij gaat een lang weekend kamperen met haar zus , floor ook mee uiteraard , dus pluspunt is ,een lang weekend alleen , nadeel is een lang weekend zonder auto 8-O

wie kan mij ff oppikken incl 2 vliegers en dikke starterbox en nog 2 koffers spul :confused: :rolleyes: :)

veel plezier allemaal :yes:

ok, Sleur stopt met vliegen dus.......?
Nee hoor. Alleen wel het ADHD-gedoe. Gewoon een paar leuke kleine schaalvliegers à la Monsun, Jodel Robin en de Junkers JU87 is ook nog erg aantrekkelijk. 8O Een mooie grote schaalkist erbij maar daar wordt aan gewerkt na de zomervakantie. 8) En wat piepschuim om te ragnachtvliegen. :D En ja, een grote GeeBee R2 zal er ook nog wel komen. :oops:

Nee hoor. Alleen wel het ADHD-gedoe.

precies , dat bedoel ik :yes:

dan blijft de hobby ook leuk , thuis ook veel te doen , gezin is ook belangrijk , en het weekend is maar kort .

ik hoop dat straks op het nieuwe veld de xtra me bevalt , en als ik ga vliegen ,lekker daarmee ga knallen , de mustang ook is proberen, en de diablotin als 3D kist en das meer dan zat .

wat een slap gelul hier :) Als je goed nadenkt zijn er maar enkele mensen opde club die echt heel vaak vliegen. De meeste hebben ook meer te doen.

Hahahaha, ik was daar al een tijd geleden mee begonnen mannen. Er is meer dan vliegen enzo ;)

dat is wel waar :yes: , je bent een trendzetter ;)

maar kijk nou is naar de oudere clubleden , die vliegen amper nog , op een gegeven moment is het nieuwe er wel af .

v/h weekend ff met de motor naar fms , kun je tenminste lekker tussen de paaltjes door bij het vliegveld komen mits ze er staan .

ik heb wel een auto , ik heb de seat ibiza van mijn moeder , dus misschien ff vliegen op het veld mits ik mijn starterbox en vlieger erin krijg .
anders lekker verder mijn huis afschilderen , de steiger staat er dan immers .

wat een slap gelul hier :) Als je goed nadenkt zijn er maar enkele mensen opde club die echt heel vaak vliegen. De meeste hebben ook meer te doen.
Da's pas slap gelul. De enige junk's die elke dag vliegen hebben weinig meer te doen of het gedrag levert sociale problemen op. De hype is voorbij. Ruim drie jaar verder dus tijd voor wat anders. :yes: Zo ging het ook met autootjerijden. :teacher:

Yep, vandaag prima vermaakt met de kids in diverse weilanden met een stevige wind en af en toe een regenbui. :mrgreen: Dat gevlieg is wel genoeg geweest.

+1

Ik was vandaag naar Fort aan de Ham, Ruben vond de rondleiding helemaal te gek. In de agenda staan dus nog meer culturele erfgoeden bezoeken... heel leerzaam voor je kleine man :p

Da's pas slap gelul. De enige junk's die elke dag vliegen hebben weinig meer te doen of het gedrag levert sociale problemen op. De hype is voorbij. Ruim drie jaar verder dus tijd voor wat anders. :yes: Zo ging het ook met autootjerijden. :teacher:

Wat gaan we dan nu doen?

Zo ging het ook met autootjerijden. :teacher:

dat is waar , behalve dat vliegen wel veel leuker is dan autootjes :yes:

ik denk dat dat vliegen wel blijft , bij mij althans , ik heb nu al 3 of 4 weken niet gevlogen , dan is het wel weer ff lekker :yes:
en over een paar jaar is het gewoon 1x per maand ff een paar tankjes leeg vliegen en hup weer weg .
neem ronald of eric 3D , je ziet ze wel , maar ze vliegen vrijwel niet , eric 3D fladdert spastisch met wat depron ,maar dat telt niet ;)

GVD morgen prachtig weer :-(

De werkende mens wordt weer eens gestraft ;-)

zal je net zien ja :mad: , door de week prachtig weer , en het is weekend en hop , donkere wolken veel wind en wat regen :(

ik denk dat er ook wel wat veranderd als het nieuwe veld er is. Dan kan er met wat echte kisten gevlogen worden, inplaats van al dat kleine en depron spul. Echt modelbouw hoop ik,.....schaalvliegers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back