Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*kwast pakt en lekker schilderen gaat *

moet nu maar eens afkomen,en aangezien ik 0,0 vliegdrang heb, en 0,0 mensen om mij heen wil , komt dat goed uit .

jammer dat de winkels dicht zijn , ik had nu graag een flatscreen gekocht , die loewe tv van mijn moeder ga ik niet tillen , is niet te doen :mad:

dan maar 4 meijer neerleggen en een licht modern exemplaar voor de hobby ruimte kopen :yes:

Snoekie, gefeliciteerd man, ouwe viespeuk die je er bent :wink: :mrgreen:

@ burp: krant aan moeders de vrouw gegeven :wink:

Haha, hij is goed he. Was wel even tikken en foto's zoeken maar het is een mooie editie geworden :)

Snoeksel, feli man!

Straks ook even naar FMS met Burpje en een vriendje. Het is mooi weer dus er even lekker op uit.

Iemand hier nog een leuke telefoon over die niet meer wordt gebruikt? Mijn dochter heeft die van haar kapot weten te krijgen (was al een oud dingetje).

Moet wel een beetje sexie zijn voor een meisje van 14 natuurlijk. Laat maar weten als je wat hebt en wat het moet kosten.

Iemand hier nog een leuke telefoon over die niet meer wordt gebruikt? Mijn dochter heeft die van haar kapot weten te krijgen (was al een oud dingetje).

Moet wel een beetje sexie zijn voor een meisje van 14 natuurlijk. Laat maar weten als je wat hebt en wat het moet kosten.

Ola

Heb een HTC HD telefoon, voorzien van een laatste ROM met Windows Mobile 6.5. Ligt hier te liggen, doe er niets mee.. Laat maar horen of het wat is..
http://www.htc.com/nl/product/touchhd/overview.html

Ben zelf inmiddels in het bezit van een HTC Desire HD met Android.. :)

Laatst bewerkt:
geef dat kind een blackberry man dan hoort ze er ook bij. Kinderen van mijn broer lopen er ook al mee, alles draait om die blackberry :)

geef dat kind een blackberry man dan hoort ze er ook bij. Kinderen van mijn broer lopen er ook al mee, alles draait om die blackberry :)

Zomaar dingen geven worden kinderen niet beter van. Ze moeten leren dat alles niet zomaar aan komt waaien. Ik wil mijn kinderen duidelijk maken dat ze ergens voor moeten werken en niet piepen en kopen. Dat zijn kinderen die later flink in de schulden komen door alles maar (op de pof) te kopen. :teacher:

En iets kopen om "erbij te horen" is al helemaal uit den boze. :nooo:

Spikkel, wat wil je ervoor hebben?

Hey!,
Ik zie dat ik hier mijn weg ook wel kan vinden :D

zal me ff door de thread heen lezen.........

zo , daklijst en raam eronder zitten in de grondverf , laag werk ga ik nu niet doen aangezien die rotwind weer aantrekt en dan alles onder de blaadjes zit :(

wij gaan zo ff naar spaarnwoude ,ff wat eten bij de speeltuin ,leuk voor floor , daarna wellicht nog ff naar fms .

Doe je ook even de vorige threads dan ;)

Wie ben je? Stel je even voor.
Ben al druk bezig :D
had ik al gedaan maar doe het met plezier nog een keer over,

Ik heet Raymond 37jaar jong kom uit Assendelft,
en ga me weer verdiepen in RC's met name de Heli's !

vroeger altijd met Auto's wezen spelen (wild willy's) en al een tijd met coaxiale heli's bezig en vond het nu wel tijd om iets groters(krachtiger) te nemen...

Heli's

Hallo extremeBB,

Leuk weer een heli enthousiast er bij
Ik vlieg ook met heli's en woon ook in Assendelft

Ben al druk bezig :D
had ik al gedaan maar doe het met plezier nog een keer over,

Ik heet Raymond 37jaar jong kom uit Assendelft,
en ga me weer verdiepen in RC's met name de Heli's !

vroeger altijd met Auto's wezen spelen (wild willy's) en al een tijd met coaxiale heli's bezig en vond het nu wel tijd om iets groters(krachtiger) te nemen...

Dit ziet er ook wel spectaculair uit :yes:

m1gz67laxoag_700.jpg

Was niet op Spaarnwoude :nooo:

Dit is dan weer minder, heuls als je erin zit :cry:

m1gz67maa98u_700.jpg

oei, dat was het reclamevliegtuigje wat net op het nieuws was. Piloot zwaar gewond.

Raymond, welkom in ons draadje. Neem de meeste dingen met een korreltje zout, de soep wordt meestal niet zo heet gegeten als hij hier wordt neergetyped :)

Brakberries zijn het net niet. Een beetje als de Nokia N900. Als je hip bent, heb je een Android toestel met een knap scherm of een iPhone. Programma's te kust en te keur (vooral op Android er simpel erop te zetten zonder moeilijke hacky-cracky procedures).

Gaan er nog vanavond mensen vliegen op de fms?
Nope, pintjes op de club. Morgen- en zaterdagavond bij de FMS vliegeren. :yes:

Dit ziet er ook wel spectaculair uit :yes:
Nieuw nog niet gelezen maar je ziet dat hij zijn sleepje niet goed oppakt en een beetje in een stall komt.
-edit- Vliegles was maar 95 bonuspunten.

Vlieger in betere tijden:
1827416.jpg

Teringbibber, koppie aardig gegratineerd. :?

Laatst bewerkt:
@Sleurhutje: Nope geen vakantie.. Gewoon wat minder vaak en actief op het forum. Laatste dagen ook niet actief meer met de hobby bezig geweest.. misschien zondag even op het veld knallen met wat brandstof spul..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back