Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het was geen boom........bij het opgooien ging hij elke keer de grond in vertelde hij net.
resultaat? prop verbogen en motorbevestiging beetje gescheurt............
Maar ff kijken of het nog geplakt kan worden straks...
Heb hem zojuist besteld, ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Voor die paar tientjes lach je jezelf toch helemaal rot
Dat kapitale salaris moet er toch doorheen, bij Ikea krijg ik het niet op ;-)
Iets met veel wind en een plak schuim van 130 gram, kan niet echt goed gaan. :nooo: Tot windkracht 3 is het nog te doen. Daarboven wordt het eerder een soort piepschuimrodeo dan vliegen.Het was geen boom........bij het opgooien ging hij elke keer de grond in vertelde hij net.
resultaat? prop verbogen en motorbevestiging beetje gescheurt............
Maar ff kijken of het nog geplakt kan worden straks...
Ja, maar die rolroeren zijn vrij klein. Echt als trainer roeren bedoeld. Geen 3D-flappen zoals wij hebben/hadden. :?ja , ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit en verschillen , wel lekker dat er rolroeren in zitten![]()
Hij gooide met zijn rechterhand en zijn linkerhand aan zijn gas...Hij weet wel dat up, de stick naar zich toe trekken is en niet naar boven duwen op de zender? :lol:
Ik geef je hier meer kans en goedkoper.Eerst nog ergens een prop proberen te scoren, dus dat wordt een ritje naar Bloemendaal..
Iets met veel wind en een plak schuim van 130 gram, kan niet echt goed gaan. :nooo: Tot windkracht 3 is het nog te doen. Daarboven wordt het eerder een soort piepschuimrodeo dan vliegen.
Ja, maar die rolroeren zijn vrij klein. Echt als trainer roeren bedoeld. Geen 3D-flappen zoals wij hebben/hadden. :?![]()
Iets met veel wind en een plak schuim van 130 gram, kan niet echt goed gaan. :nooo: Tot windkracht 3 is het nog te doen. Daarboven wordt het eerder een soort piepschuimrodeo dan vliegen.
Ja, maar die rolroeren zijn vrij klein. Echt als trainer roeren bedoeld. Geen 3D-flappen zoals wij hebben/hadden. :?![]()
moeten mensen nog wat hebben van quartel?, ga zo even snel heen
Mja ik ga misschien vanmiddag even heen.. Beetje fuel halen.. lang niet brandstof gevliegt![]()
Als je nog naar FMS gaat....kun jij een paar props voor een 3s disc en een zakje prop elastieken meenemen voor me??
Mag je wel je regenpak meenemen. Verwachtingen voor zondag en zeker maandag zijn niet al te best. En gezien het weerbeeld altijd verschuift zal het zondag wel ruk zijn met veel nat.Ik denk dat je meer aan Nijsie hebt, ik ga niet naar de FMS dit weekendGa alleen zondag even vliegen op de ACH.
Goede morgen gaan er nog mensjes naar het veld vandaag?