Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was geen boom........bij het opgooien ging hij elke keer de grond in vertelde hij net.
resultaat? prop verbogen en motorbevestiging beetje gescheurt............
Maar ff kijken of het nog geplakt kan worden straks...

Hij weet wel dat up, de stick naar zich toe trekken is en niet naar boven duwen op de zender? :lol:

Heb hem zojuist besteld, ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Voor die paar tientjes lach je jezelf toch helemaal rot :-)

Dat kapitale salaris moet er toch doorheen, bij Ikea krijg ik het niet op ;-)

ja , ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit en verschillen , wel lekker dat er rolroeren in zitten :yes:

zo , lekker aan het schilderen , kan ik het hoogwerk afmaken , , het lage werk moet wachten tot de wind verdwijnt :mad:

straks eerst ff naar de makro beverwijk , dan zit ik vlak bij het veld , misschien ff de vibro mee

Het was geen boom........bij het opgooien ging hij elke keer de grond in vertelde hij net.
resultaat? prop verbogen en motorbevestiging beetje gescheurt............
Maar ff kijken of het nog geplakt kan worden straks...
Iets met veel wind en een plak schuim van 130 gram, kan niet echt goed gaan. :nooo: Tot windkracht 3 is het nog te doen. Daarboven wordt het eerder een soort piepschuimrodeo dan vliegen. :mrgreen:

ja , ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit en verschillen , wel lekker dat er rolroeren in zitten :yes:
Ja, maar die rolroeren zijn vrij klein. Echt als trainer roeren bedoeld. Geen 3D-flappen zoals wij hebben/hadden. :? ;)

Hij weet wel dat up, de stick naar zich toe trekken is en niet naar boven duwen op de zender? :lol:
Hij gooide met zijn rechterhand en zijn linkerhand aan zijn gas...
Toen wastie natuurlijk te laat met zijn rechterhand bij zijn stick om nog up te kunnen geven.
Heb hem uitgelegd dat hij het andersom moet doen...
Mag zodadelijk proberen om de boel weer te plakken en dan kan hij het opnieuw proberen.
Eerst nog ergens een prop proberen te scoren, dus dat wordt een ritje naar Bloemendaal..

Iets met veel wind en een plak schuim van 130 gram, kan niet echt goed gaan. :nooo: Tot windkracht 3 is het nog te doen. Daarboven wordt het eerder een soort piepschuimrodeo dan vliegen. :mrgreen:

Ja, maar die rolroeren zijn vrij klein. Echt als trainer roeren bedoeld. Geen 3D-flappen zoals wij hebben/hadden. :? ;)

Rolroeren zijn idd vrij klein.

Lange servohevels monteren gaat zeker helpen :-) ;-)

@Edwin

Ik zou maar een hele doos props meenemen, er gaan er vandaag vast nog meer sneuvelen :-)

oke ,klopt ,maar de voorbereiding zit er , alleen nog ff de roeren verlengen indien gewenst ;)

Ach, als de nieuwe HK EZ* een beetje kwalitatief goed is, dan direct een mooie FPV vlieger ervan maken ook. Dan zijn de kleine roeren niet erg. Kan ik van mijn huidge EZ* weer een rag EZ* maken :)

Ik denk dat je meer aan Nijsie hebt, ik ga niet naar de FMS dit weekend :( Ga alleen zondag even vliegen op de ACH.
Mag je wel je regenpak meenemen. Verwachtingen voor zondag en zeker maandag zijn niet al te best. En gezien het weerbeeld altijd verschuift zal het zondag wel ruk zijn met veel nat. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back